J. Cool 12.04.2005 17:49:12 | |
---|
http://www.aanekoski.fi/keitelejazz/ -- Lauantai 30.7. klo 19 Jazzteltta. Liput 30 e. John Abercrombie Quartet (GB, USA) Louis Sclavis Big Napoli (FRA) Dave Weckl Band (USA) -- aika kova sana :) edellisestä wecklin suomenvierailusta onki jo 13 vuotta. ylläoleva informaatio koski kaikkia asiasta kiinnostuneita. ja teille, joita ei weckl kiinnosta, voisitteko olla tuomatta tällä kertaa esiin vajavaisia mielipiteitänne kyseisestä artistista. ei vaan jaksa enää kattoo ku jokaikisessä weckl-topicissa samat tyypit jauhaa aina samaa settiä. vältettäis monta turhaa viestinvälitystä edes nyt. onnistui kohtuu hyvin tuolla virvelin demppauksen yhteydessä, yritettäis onnistuisko uudestaan, jooko. mikäli kuulut ym. weckl-vihaajiin, pyydän hartaasti, että yrität pitää kaiken omasta soittotaidottomuudestasi johtuvan raivon omana tietonasi. se alkaa olla aika vanha juttu vaan jo. kiitos. don't touch my bumtsibum |
Fuzzy Boner 12.04.2005 17:51:34 | |
---|
http://www.aanekoski.fi/keitelejazz/ -- aika kova sana :) edellisestä wecklin suomenvierailusta onki jo 13 vuotta. ylläoleva informaatio koski kaikkia asiasta kiinnostuneita. Paitsi Weckl oli Imatra BigBand-festareilla oman bändinsä kanssa muutama vuos sitten Olet kirjoittanut keskusteluun 7780 kirjoitusta |
J. Cool 12.04.2005 17:53:16 (muokattu 12.04.2005 17:55:49) | |
---|
Paitsi Weckl oli Imatra BigBand-festareilla oman bändinsä kanssa muutama vuos sitten hä? aijaa :D miksei kukaa kertonu mulle! edit: pikainen googlaus kertoi, että weckl band ollu imatralla 1999. don't touch my bumtsibum |
Niskamies 12.04.2005 17:54:27 | |
---|
Onkos tonne ikärajaa? Voisi mieluusti mennä kuuntelemaan. Meitsi on meshissä. |
Fuzzy Boner 12.04.2005 17:56:34 | |
---|
Onkos tonne ikärajaa? Voisi mieluusti mennä kuuntelemaan. Kyl sä sinne pääset. Olet kirjoittanut keskusteluun 7780 kirjoitusta |
Täytyy käydä katsastamassa! Viimeksi näin Wecklin livenä Kulttuuritalolla Helsingissä olisiko ollut vuosi -89 tai jotain sellaista. Olivat Chick Corean E-bandin kanssa Eye Of Beholder-kiertueella. Dave Weckl oli aika nuori poika mutta hienosti soitti jo tuolloin, tosin aika eri tyylillä, kun nykyään. |
vapauskauppias 12.04.2005 18:15:06 | |
---|
Aika hieno homma! Kiitos tiedotuksesta. Tuollahan voisi tosiaan käydä. |
Velli 12.04.2005 21:43:38 (muokattu 12.04.2005 21:45:41) | |
---|
mikäli kuulut ym. weckl-vihaajiin, pyydän hartaasti, että yrität pitää kaiken omasta soittotaidottomuudestasi johtuvan raivon omana tietonasi Eli jos et osaa soittaa niin et pidä Wecklistä, jos osaat niin pidät. edit. En osaa soittaa... |
J. Cool 12.04.2005 22:21:17 (muokattu 12.04.2005 22:37:00) | |
---|
Eli jos et osaa soittaa niin et pidä Wecklistä, jos osaat niin pidät. edit. En osaa soittaa... pitkään näytti jo nii hyvältä. toi on vaan aika toistuva patterni ollu täällä, että dissataan esim weckliä ja kaikkea teknisiin soittotaitoihin liittyvää vetoamalla musikaalisuuteen ja sitten kun kuunnellaan soittopätkiä niin eipä ole monesti ollu peruskomppi levytyskelposen kuulonen. tulkitsit mun tekstiä aika vapaasti ja aika väärin. mut olkoot, ei jaksa tarttua. tykätä ei ole pakko, mut fiksu osaa olla dissaamatta vaikkei omaan makuun sattuiskaan käymään. musabisneksessä muutenki kannattaa opetella, mikä on ero diggaamisella ja dissauksella. edit: 1000. teksti muutes :) don't touch my bumtsibum |
moderndrummer88 13.04.2005 15:05:57 | |
---|
no perkele! porukat tuonne on kuitenkin mänössä niin jos sinne ei ikärajaa olis niin vois käydä tsiikaamassa mainstream=painstream |
welho 13.04.2005 15:51:08 | |
---|
No voi pahus! Eipä pääse katsomaan:( Mutta eikö se riitä jos näkee kesällä sentään Tommy Leen:D:D Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! |
Triskal 13.04.2005 21:37:59 | |
---|
Piittää mennä, pittää mennä! Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
bluesman86 13.04.2005 21:49:54 | |
---|
No voi pahus! Eipä pääse katsomaan:( Mutta eikö se riitä jos näkee kesällä sentään Tommy Leen:D:D mielestä on siistimpää nähä tommy kun dave vaikkakin kumpainenkin on niin eläimellisii rumpaleita että kumpikin on nähtävä Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
Jucciz 15.04.2005 22:39:38 | |
---|
Tervetuloa tapaamaan myös minua. Edustanhan itse henkilökuntaa edellä mainitussa tapahtumassa. :) |
J. Cool 16.04.2005 13:53:06 | |
---|
Tervetuloa tapaamaan myös minua. Edustanhan itse henkilökuntaa edellä mainitussa tapahtumassa. :) mitä immettä? :D meniks talkoolaiseks vai? hei! sitähän sä hoidat koko rumpaliyhteisölle vaparit, eikö?! don't touch my bumtsibum |
Silvio Dante 16.04.2005 14:37:55 | |
---|
http://www.aanekoski.fi/keitelejazz/ -- Lauantai 30.7. klo 19 Jazzteltta. Liput 30 e. John Abercrombie Quartet (GB, USA) Louis Sclavis Big Napoli (FRA) Dave Weckl Band (USA) -- mikäli kuulut ym. weckl-vihaajiin, pyydän hartaasti, että yrität pitää kaiken omasta soittotaidottomuudestasi johtuvan raivon omana tietonasi. se alkaa olla aika vanha juttu vaan jo. kiitos. Mä oon ihan varma että Roberto laskee kärsimättömänä aamuja tuohon tapahtumaan! Pääasia että pizza kuuma ja herkullinen |
Speedy 16.04.2005 18:09:10 | |
---|
Perhana.. SINNE... "All I think about is time and groove" J. Porcaro ----------------------------- Rumputavaraa myytävänä, ostakkee poes!;) |
Progressor 16.04.2005 21:29:46 | |
---|
Taidanpa minäkin lähteä tuolle keikalle. En kyllä ole mikään erityinen Weckl-fani, mutta enpä erityisesti miestä inhoakaan. Kun kerran tuon tason tiluttaja vaivautuu Keski-Suomeen asti, niin kai se on käytävä katsomassa. Kuinkahan suuri osuus yleisöstä mahtaa olla rumpaleita...? Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
ddrum54 17.04.2005 16:09:24 | |
---|
Huhuu ! Huhu kertoo, että saattaa tulla Vantaanportin F - musiikkiin klinikoitsemaan... 2`n 4 |
Magetsu 17.04.2005 17:33:30 | |
---|
Huhuu ! Huhu kertoo, että saattaa tulla Vantaanportin F - musiikkiin klinikoitsemaan... Ethän vain nyt vain kiusaa? :) Tuo olisi jo liian magiata... Mutta jos vain tieto pitää kutinsa niin tarkenpaa infoa het tänne. Späng ' Läng |