Aihe: Girlschool saapuu Suomeen
1 2
sirdickyj
11.04.2005 21:59:47
Aivan loistava! Oli niin järjettömän kova keikka, että...

Ei voi kuin toivoa, että tulisivat vielä Suomeen.

Kummat?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Angus
11.04.2005 23:10:46 (muokattu 12.04.2005 14:36:49)

Kummat?

Girlschool tietenkin. En tuota Erockticaa edes nähnytkään kun tuo Nosturi muutti tuota järjestelyä ja kaverit olivat alaikäisiä niin en yksin jaksanut jäädä kattomaan.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Vilhelmus
12.04.2005 13:29:26

Girlschool tietenkin. En tuota Erockticae edes nähnytkään kun tuo Nosturi muutti tuota järjestelyä ja kaverit olivat alaikäisiä niin en yksin jaksanut jäädä kattomaan.

Erocktica oli aivan käsittämättömän paska. Rokkia ja strippausta eikä kumpikaan puoli show'ta oikein toiminut.
Silvio Dante
12.04.2005 21:25:25 (muokattu 12.04.2005 21:25:42)
Pykivät seuraavana vuonna. Silloin muistaakseni lämppärin virkaa hoitamassa Lita Ford.

Tuo rundi taisi olla Bent Out Of Shape levyn tiimoilta, eikös silloin eletty vuotta 1983? Rainbow oli tuolla keikalla vaisu esitys verrattuna tuohon aiempaan keikkaan verrattuna; ei ollu enää Rondinellia (oli Chuck Burgi), öögat ei toiminu kunnolla ja muutenki oli vaisu (muistaakseni) Mutta mun mielestä Lita Ford oli kovempi lämppäri ku Girlschool. Mutta kukas muistaa sellaisen tyttöbändin ku Rock Goddess? He olivat lämmittelemässä Iron Maidenia 1.6.1983 (Jäähalli, H:ki)
Pääasia että pizza kuuma ja herkullinen
veeka
15.04.2005 10:46:45
Mutta kukas muistaa sellaisen tyttöbändin ku Rock Goddess? He olivat lämmittelemässä Iron Maidenia 1.6.1983 (Jäähalli, H:ki)

Muistan nähneeni 80-luvun puolivälissä näiltä jonkun livevideon joltain kaapelikanavalta. Mimmejä tiukoissa nahkahousuissa, tais olla vain trio. Musiikista en muista sen kummempaa, ei tainnut olla "elämää suurempaa", kuitenkin jonkun sortin hardrockia tietysti. Tais nuo nahka-asut viedä huomion!
Soittajat soittaa ja haitaristit haittaa....?
pitk
15.04.2005 17:03:17

Tuo rundi taisi olla Bent Out Of Shape levyn tiimoilta, eikös silloin eletty vuotta 1983? Rainbow oli tuolla keikalla vaisu esitys verrattuna tuohon aiempaan keikkaan verrattuna; ei ollu enää Rondinellia (oli Chuck Burgi), öögat ei toiminu kunnolla ja muutenki oli vaisu (muistaakseni) Mutta mun mielestä Lita Ford oli kovempi lämppäri ku Girlschool.

Bend out of shape, oli kyllä. Rumpalista en mene takuuseen, Rainbow oli vaisumpi kuin edelliskerralla.

Mutta kukas muistaa sellaisen tyttöbändin ku Rock Goddess? He olivat lämmittelemässä Iron Maidenia 1.6.1983 (Jäähalli, H:ki)

Mä. Was there. Piece of Mind oli muuten Maidenin rundi. Ei jättänyt kysyttävää.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Silvio Dante
15.04.2005 19:36:23
Mä. Was there. Piece of Mind oli muuten Maidenin rundi. Ei jättänyt kysyttävää.

Se oli kai viralliselta nimeltään "World Piece Tour" tai niin ainakin kiertuevihossa luki.
Silvio Dante
15.04.2005 19:38:57
Muistan nähneeni 80-luvun puolivälissä näiltä jonkun livevideon joltain kaapelikanavalta. Mimmejä tiukoissa nahkahousuissa, tais olla vain trio. Musiikista en muista sen kummempaa, ei tainnut olla "elämää suurempaa", kuitenkin jonkun sortin hardrockia tietysti. Tais nuo nahka-asut viedä huomion!

Oli trio, olsiko ollu niin et kitaristi/laulaja ja rumpali on siskoksia. Rumpali oli muistaakseni 16v. ku olivat Iron Maidenin kanssa tuolla rundilla v.1983
pitk
15.04.2005 21:44:04 (muokattu 15.04.2005 21:44:15)

Se oli kai viralliselta nimeltään "World Piece Tour" tai niin ainakin kiertuevihossa luki.

Pitää muuten paikkansa. Piece of Mind oli tietenskin LP...
Kalkutan Konepaja
Angus
16.04.2005 02:50:51

Tuossa nyt kun muutama viesti ylempänä mainitsin, että toivottavasti pääsisi uudestaan taas Girlschoolin näkemään, niin juuri päivemmällä luin mahtavia uutisia;

Girlschool lämppää Motörheadia koko 30th anniversary-kiertueen (UK), jonne itse olin muutenkin jo lähdössä ainakin viitisen keikkaa katsomaan. Aika perkeleen loistavia keikkoja luvassa!
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
pitk
16.04.2005 09:54:36

Girlschool lämppää Motörheadia koko 30th anniversary-kiertueen (UK), jonne itse olin muutenkin jo lähdössä ainakin viitisen keikkaa katsomaan. Aika perkeleen loistavia keikkoja luvassa!

Niihin takahuonebileisiin voisi jo osallistua...
Kalkutan Konepaja
Valokaari
18.04.2005 14:38:31

Laittanet jonkinlaista keikkaraporttia tänne M.nettiin sitten aikanaan niiden lohdutukseksi, ketkä eivät sinne pääse? Muista myös ottaa fotoja.

Koskas tämä yhteiskiertue muuten onkaan? Meinaan että en ole vielä keksinyt mitä tekisin kesälomalla...
Rok rok.
Angus
18.04.2005 21:55:57

Laittanet jonkinlaista keikkaraporttia tänne M.nettiin sitten aikanaan niiden lohdutukseksi, ketkä eivät sinne pääse? Muista myös ottaa fotoja.

Joo kyllä näin ajattelin tehdä. Tarkoituksena olisi päästä Lemmykin tapaamaan, että kyllä varmasti fotoja tulee otettua.

Koskas tämä yhteiskiertue muuten onkaan? Meinaan että en ole vielä keksinyt mitä tekisin kesälomalla...

Se on tossa loppuvuodesta, alkaa lokakuun loppupäässä ja jatkuu marraskuun loppupuolelle. Itse ajattelin ainakin Manchesterissa, Glasgow:ssa, Liverpoolissa, Birminghamissa, Newcastlessa ja varmaankin parilla muullakin keikalla käydä Manchesteria ennen tai Newcastlen jälkeen, saa nyt nähdä miten budjetti menee jne.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)