Polskan Tulkinta 28.03.2005 14:43:51 | |
---|
Eli parin tonnin reissu sinne, viikko hotellihuoneessa oksut rinnuksilla, paskat housuissa ja pelti kiinni. Kunhan vaan Cajonin (lausutaan kahonin) muistaa käydä ostamassa. noniin jee.
|
vernie 28.03.2005 15:56:22 | |
---|
Hevonen? reps. :DD "Watch my back" sanoi kyttyräselkä. |
jtannin 29.03.2005 11:57:11 | |
---|
Kyllähän noita laatikoita voi itsekin rakennella ja osaava kaveri rakentelee helposti varmaan hyvänkin sellaisen. Juttu vain on siinä, että siitä laatikosta pitää tietää vähän muutakin, kuin että se on puuta. Pearlilla esim. on ihan asiallinen cajon ja hintakaan ei muistaakseni ollut murhaava. Kannattaa kysella vaikka SMI:stä http://www.smi-music.com/ Tuolla on muutama clppi Mamban klinikalta DAF kirppiksellä muutama vuosi sitten... parissa niistä on cajon sooloa. Että näinkin voi vetää ;o) |
Wiitala 30.03.2005 03:05:48 | |
---|
Tuotanoin... Itseltä löytyy tuollainen: http://www.esflamenco.com/product/en32698774.html Kellonajasta johtuen en millään jaksaisi juuri nyt kirjoittaa enää yhtään mitään... :) ...zzzz... ...Joten kysy vaikka pikaviestillä, jos tahdot tietää lisää... Hyvät yöt. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Roberto 08.04.2005 22:31:08 | |
---|
T-kauppa tarjoaa näköjään Schlagwerkin cajoneita, hinnat "ihan jees". Snarehommaa ja kulkusia pitäis sisään laitella jos itse rakentelee. |
Barley 09.04.2005 12:16:43 | |
---|
Mulla on juurikin tuommoinen Schlagwerkin laatikko. Ihan ok. Sinänsä olin vähän yllättynyt, että siinäkin tosiaan on tuommoisia kulkusia rypäs ripustettu sisäpuolelle. Luulin, että cajoneissa on vaan "snaret" sisällä. Ei nuo kulkuset tunnut juuri mitään ääntä pahemmin edes tuottavan, ellei sitten ota koko boksia käsiin ja ravistele vimmatusti. I gotta have more cowbell, baby! |
ltg 09.04.2005 12:23:10 | |
---|
Tahtoo Cajonin. Ihastuin sen soundiin Savonlinnan kevyen musiikin konsertissa. Joidenkin mielestä groove saattaa jossain elämänvaiheessa olla lämmintä pissiä lahkeessa. On sanomattakin selvää, että olen eri mieltä. |
Wiitala 12.04.2005 02:43:11 | |
---|
Omakuvassa mm. "telkänpönttöni" kuvassa, ja kunhan studiosta päästään niin musanäytteeksi tulossa Cajónointia. Hehe. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Roberto 12.04.2005 14:06:24 | |
---|
Noniis, pitihän se cajonikin sitte hommata. Joku superuus top-of-the-line Schlagwerk vempele.. ihan siisti, mut mistähän sais kuuluville jotain hyviä komppeja? Joku kirja tuli mukana mut se on aika apuritavaraa. |
Mikael 12.04.2005 14:12:03 | |
---|
Noniis, pitihän se cajonikin sitte hommata. Joku superuus top-of-the-line Schlagwerk vempele.. ihan siisti, mut mistähän sais kuuluville jotain hyviä komppeja? Joku kirja tuli mukana mut se on aika apuritavaraa. Meilt löytyy ainakin flamenco-komppeja - siis ton naisen jonka asunnossa mä majailen jotain treenilevyjä, jossa on tollasella vedelty kaikenlaista käsittämätöntä mazkua. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
Roberto 12.04.2005 14:22:47 | |
---|
Meilt löytyy ainakin flamenco-komppeja - siis ton naisen jonka asunnossa mä majailen jotain treenilevyjä, jossa on tollasella vedelty kaikenlaista käsittämätöntä mazkua. Paaks tuleen. Ois hirveet kajonointifiiwikset! |
Paaks tuleen. Ois hirveet kajonointifiiwikset! jhu. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |