leonard 05.04.2003 16:49:58 | |
---|
Onko kellään kokemusta Ampegin / SWR:n bassoComboista tai nupikoista? |
Molemmat on laadukkaita ja kalliita. Ampeg on rock ja SWR hifistyneempi noin karkeasti ottaen. Onko joku tietty malli mielessä? |
Pernax 06.04.2003 23:35:48 | |
---|
Minulla on SWR:n 750x nuppi ja pari Goliath III:sta. Sanoisin että tuo yllä oleva yleistys merkkien soundeista pitää jokseenkin kutinsa. Ampeg värittää ääntä enemmän kun taas SWR tuo instrumentin oman soundin paremmin esiin. http://www.helionprog.com |
Lou 13.05.2003 14:55:55 | |
---|
Onko kellään kokemuksia Ampeg b2r nupista tai Ampeg BSE-410HLF kaapista? Sellaset on ostoslistalla. Jos on kokemuksia näistä niin vois postata tänne.. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Teijo K. 13.05.2003 22:08:48 | |
---|
Onko kellään kokemusta Ampegin / SWR:n bassoComboista tai nupikoista? Juu, minulla on SWR Workingman's 15. Ja samaa mieltä tuosta mitä muutkin ovat sanoneet. Tosin senverran eroa että jos bassosta lähtee jo valmiiksi rock soundi niin kyllä se SWR senkin sellaisenaan toistaa. Eli ei muuta sitä "hifiksi". Toki se perusjuttu siinä on hifi. Varsinkin aktivibassoilla. "You have to give some skin to get some tone.": Will Lee |
Late 14.05.2003 22:33:23 | |
---|
Onko kellään kokemusta Ampegin / SWR:n bassoComboista tai nupikoista? Mulla on SWR:n LA15 combo. Soundi on mahtava, eikä hintaakaan ollut kuin hieman alle 500e. Kunniahan tässä menee, mutta maine toisaalta kasvaa. |