absqua 12.04.2005 11:21:08 | |
---|
Tuo Pajan sininen '75 Jazzari on kyllä äärettömän nätti. Hyvä väri ja matching head stock ja kaikki. Jos olis paljon ylimääräistä rahaa, niin kyllä toi lähtis matkaan saman tien. On se vaan niin nätti: http://www.kitarapaja.com/pics/bf75jbassse2.jpg Hieno on kyllä! Minulta tosin jäisi ostamatta, koska tuolla rahalla saa jo ihan alkuperäisenkin 70-l jazzbasson. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Kaake 12.04.2005 11:24:03 | |
---|
Toi on ollu siellä aika pitkään. Kohta vuoden varmaan. Useamman vuoden. mikseri.net/deadblue |
Teijo K. 12.04.2005 11:27:06 | |
---|
Hieno on kyllä! Minulta tosin jäisi ostamatta, koska tuolla rahalla saa jo ihan alkuperäisenkin 70-l jazzbasson. Ai se onkin modattu? No nätti se on jokatapauksessa. |
Karlsson 12.04.2005 11:28:17 | |
---|
Ja tämäkin siellä vielä on: http://www.kitarapaja.com/pics/fbass51.jpg Jospa tuon joku John Paul Jones -fani vaikka korjais talteen? Onkos kukaan muuten käynyt tuota testaamassa? Mä olen tuota soittanut joskus... "Ihan jees" se oli, mitä nyt muistan... Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
balzary 12.04.2005 11:28:49 | |
---|
Jospa tuon joku John Paul Jones -fani vaikka korjais talteen? Onkos kukaan muuten käynyt tuota testaamassa? mä oon testannu, mukava sillä oli mun mielestä soitella. soundista en muista mitään. |
absqua 12.04.2005 11:28:50 | |
---|
Ai se onkin modattu? No nätti se on jokatapauksessa. Ei se ole modattu, vaan re-issue. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Karlsson 12.04.2005 11:28:57 (muokattu 12.04.2005 11:29:13) | |
---|
Ai se onkin modattu? No nätti se on jokatapauksessa. Reissue. edit: kuolin Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Niskamies 12.04.2005 11:30:28 | |
---|
Upea on, kelpaisi miulle. Kyllä minä olen vahvasti sitä mieltä, että Fender tekee parhaat Jazz bassot. Millä perusteella sanot noin? Oletkos kaikki Fenderin "kilpailijat" testannut? En ole vielä Fenderiä testannut jolle oma Sadowsky häviäisi, päinvastoin. Meitsi on meshissä. |
Karlsson 12.04.2005 11:32:26 | |
---|
Millä perusteella sanot noin? Oletkos kaikki Fenderin "kilpailijat" testannut? En ole vielä Fenderiä testannut jolle oma Sadowsky häviäisi, päinvastoin. Mussun mussun. Jokos se kolmen kuukauden karanteeni o menny? Mäki voin sanoa että paras jatsari mitä olen soittanut on toi mun ´77 Aria Jasso. Kauhee ritsahan se on, mutta mun käyttöön just passeli ja ihan paras. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Johnny Buzz 12.04.2005 11:32:33 (muokattu 12.04.2005 11:33:40) | |
---|
Ei se ole modattu, vaan re-issue. Ai katos. Mäkin oletin, että se olis ollu orkkis. No toisaalta sittenhän toi hinta ois ollukin jonkin verran alakanttiin. www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy) |
Karlsson 12.04.2005 11:34:21 | |
---|
Aim katos. Mäkin oletin, että se olis ollu orkkis. No toisaalta sittenhän toi hinta ois ollukin aika alakanttiin. Heh, tommonen kopanvärisellä lavalla varustettu vois kiivetä pikkasen kovempaan hintaan ku mitä siitä pyydetään... Jenkeissä menee ihan huumoriosastolle paikoitellen noi, nimittäin Fender teki pieniä satseja ns. custom-väreillä noita. Jostain limanvihreästä pyydettiin jossain tommosta reteetä 14 000 dollaria... Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Niskamies 12.04.2005 11:34:32 | |
---|
Mussun mussun. Jokos se kolmen kuukauden karanteeni o menny? Ei ole vielä, mutta ei se mitään. Yleensäkin, mä en tykkää superlatiivien käytöstä. Mun mielestä mikään ei ole "paras" tai "nopein" yms. yms. Ehkä eniten omiin käyttötarkotuuksiin sopiva. Kyllä mielipiteitä saa olla, mutta mä haluaisin perustelut niille. Meitsi on meshissä. |
Karlsson 12.04.2005 11:35:56 | |
---|
Ei ole vielä, mutta ei se mitään. Yleensäkin, mä en tykkää superlatiivien käytöstä. Mun mielestä mikään ei ole "paras" tai "nopein" yms. yms. Ehkä eniten omiin käyttötarkotuuksiin sopiva. Kyllä mielipiteitä saa olla, mutta mä haluaisin perustelut niille. No arvan tuntien tuossa on kuitenkin joku kiero takavedätys menossa... Eli parhaat Jazzbassot tekee Fender. Muuthan on vain kopioita tai varioita aiheesta. Ja eipä muut voi tuota mallinimeäkään käyttää.. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
absqua 12.04.2005 11:40:41 (muokattu 12.04.2005 11:41:43) | |
---|
Millä perusteella sanot noin? Oletkos kaikki Fenderin "kilpailijat" testannut? En ole vielä Fenderiä testannut jolle oma Sadowsky häviäisi, päinvastoin. Se on kato vähän mitä kukin arvostaa ja parhaana pitää. En mä mihkään hiton Sadowskyyn omaa kupenruntelemaa jatsbassoani vaihtaisi. Sadowsky varmaan soi paremmin ja tasaisemmin etc, mutta elämän poluilla nöyrtyneen työjuhdan fiilistä ei siinä ole, eikä se ole minun mielestäni puoliksikaan yhtä hieno. Parhaus on vahvasti subjektiivista, koita ymmärtää. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Johnny Buzz 12.04.2005 11:42:40 | |
---|
Ei ole vielä, mutta ei se mitään. Yleensäkin, mä en tykkää superlatiivien käytöstä. Mun mielestä mikään ei ole "paras" tai "nopein" yms. yms. Ehkä eniten omiin käyttötarkotuuksiin sopiva. Kyllä mielipiteitä saa olla, mutta mä haluaisin perustelut niille. Etkös Niskis itse juuri päinvastoin toiminut about puol vuotta sitten? www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy) |
Teijo K. 12.04.2005 11:44:35 (muokattu 12.04.2005 11:47:58) | |
---|
Millä perusteella sanot noin? Oletkos kaikki Fenderin "kilpailijat" testannut? En ole vielä Fenderiä testannut jolle oma Sadowsky häviäisi, päinvastoin. Sillä perusteella, että se on minun mielipiteeni asiasta. Ei tarvitse vetää palkokasvia silti sieraimeen. En minä sanonut, että Fender tekee parhaat Jazzbassot vaan että _minun mielestäni_ Fender tekee parhaat Jazzbassot. Niin Ps. vielä. Sadowsky tekee parhaat Sadowskyt, MusicMan tekee parhaat StingRayt, J.Ala.Kuha tekee parhaat JAK:it... |
Etkös Niskis itse juuri päinvastoin toiminut about puol vuotta sitten? Taisin toimiakkin, en nyt muista. Mutta ihmiset muuttuu, you know. Lähen tästä nyt viemään Sadowskya huoltoon, kun virityskoneisto resonoi enkä keksinyt millä sen saisi korjattua. Meitsi on meshissä. |
Karlsson 12.04.2005 11:56:56 | |
---|
Taisin toimiakkin, en nyt muista. Mutta ihmiset muuttuu, you know. Lähen tästä nyt viemään Sadowskya huoltoon, kun virityskoneisto resonoi enkä keksinyt millä sen saisi korjattua. Erikeepperiä! Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Wil-J 12.04.2005 13:23:08 | |
---|
No arvan tuntien tuossa on kuitenkin joku kiero takavedätys menossa... Pätevä väittämä varmasti. Mutta oot sä Niskis karu jätkä. ;) |