Eclipse 13.03.2003 15:38:54 | |
---|
Kertokaahan nyt miehet mielipidettä. Minkälainen nainen siis tyyliltään saa rock-henkisen miehen pään kääntymään? Usein olen nähnyt suloisten rokkarien kainalossa viihtyvän stereotyyppiblondeja ja sekös on jaksanut harmittaa.. Heittääkkö pyyhe kehään? Rokkari-jätkän kyllä tunnistaa "heimovaatteistaan" aika helposti, mutta mistä te tunnistatte rokkari-naisen? Olipas tyhmä kysymys. Eihän ihmisestä voi ulkonäön perusteella sanoa onko se rokkari. Ps. Intiaanit käyttävät heimovaatteita. Rokkarit käyttävät homovaatteita. |
miltei kaikkia naisia voisi hetken huuman verran rakastaa ja palvoa, ekstaasirituaalin suorittaa ja katsella yhdessä sen yhteisen hekuman silmänräpäyksen verran rakkauden rajua alttaria... ..mutta loppujen lopuksi ei kyllä ole todellakaan paras idea hakea jotain omaa heimolaistaan.. Se menee äkkiä todella typeräksi nokittamiseksi popkulturalismissa, filosofiassa ja muussa.. Ja aina kun on samanmoisen kanssa seurustellut niin huomaa että toinen kuitenkin 'kloonaa' itseltä paljon juttuja. Onneksi rokkilyylit eivät yleensä osaa mitään soittaa niin on sentään oma soittotyyli säilynyt vielä tyttöystävien saavuttamattomissa. stereotyyppiblondi on ihana - kiva katsella ja nussia, eikä mene heti seuraavana päivänä etsimään kuumeisesti samoja levyjä ja vaatteita kaupasta. Stereotyyppiblondi on ihana - aina aidosti kiinnostunut ja innostunut rokkihirviöpoikaystävänsä sielun erikoislaatuisuuksista. ... tosin se on negatiivista sitten, kun stereotyyppiblondi ei tajuakaan upeaa musiikkia. Ja muutakin, mitä voi tuosta esimerkistä johtaa. ... Rokkarinainen on helppo tunnistaa värjätystä tukasta, runsaista viettelijätär meikeistä, lävistyksistä ja kummallisista kuteista. Ovat yleensä perin ujoja, ja varautuneita. Miksi blondit ei voi olla ihmisiä!!!! Joko niitä himoitaan tai vihataan. Blondikin on ihminen.Blondikin voi olla älykäs! |
NORTON 05.04.2003 15:49:58 | |
---|
Kertokaahan nyt miehet mielipidettä. Minkälainen nainen siis tyyliltään saa rock-henkisen miehen pään kääntymään? Usein olen nähnyt suloisten rokkarien kainalossa viihtyvän stereotyyppiblondeja ja sekös on jaksanut harmittaa.. Heittääkkö pyyhe kehään? Rokkari-jätkän kyllä tunnistaa "heimovaatteistaan" aika helposti, mutta mistä te tunnistatte rokkari-naisen? Mitäköhän sä nyt tarkoitat rokkari-äijillä? Mä en ainakaan laske tällaisiksi näitä wannabe-homoja jotka kuuntelevat Backyard Babies:ia ja yrittävät näyttää niiltä. Ei millään pahalla homoja kohtaan; itse olen sodomiitti =) Mulle ei ole kovinkaan tärkeetä naiseni musamaku. Saa kunnella mitä kuuntelee tai olla vaikkapa tykkäämättä mistään. Persoonallisuus ja naisellisuus ovat tärkeimpiä ominaisuuksia. Jos ihmisellä on kova tarve kuulua johonkin ryhmään, niin se viestii minun mielestäni hänen typeryydestään. Vaan kyllähän sitä tyhmäkin saa olla. Parempi ollakin ihan reilusti dorka kuin yrittää päteä kaikilla ns. faktoilla joita ei itse kuitenkaan ymmärrä. Naisen pitää olla ihana jumalatar jota miehet palvovat, ja Miehen pitää olla mahtava sankari jonka urotekoja naiset kiihoittuneena ihastelevat. Tässä minun mies-ja naiskuvani. Ja mitenkä tämä liittyy kysymykseesi? Ei varmaan mitenkään. Pakko laittaa esille kun kerran jaksoin tällaisen stoorin vääntää. Koittakaa kestää =) |
suburbia 05.04.2003 19:48:42 | |
---|
Nivusille potkaisi, mutta tuosta koosta sen verran, että Type O Negativen Peter Steele ei taida mahtua edes sen vessan ovesta! paitsi jos väsää sellasen autotalli-oven,3 metrii levee ja avautuu napin painalluksella :)
|
KooAa 05.04.2003 19:52:23 | |
---|
Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
maelstorm 05.04.2003 21:05:09 | |
---|
Miksi blondit ei voi olla ihmisiä!!!! Joko niitä himoitaan tai vihataan. Blondikin on ihminen.Blondikin voi olla älykäs! tämä oli ihastuttava huudahdus leikkimielisessä epätoivoisuudessaan(?). Annoin plussan =)
a mystic can summon up maelstorms of fire, delete free will, or even stop time. |
Bathory 09.04.2003 17:52:17 | |
---|
tämä oli ihastuttava huudahdus leikkimielisessä epätoivoisuudessaan(?). Annoin plussan =) Joka kyllä jäi kesken kun puhelin soi;)
|
mona69 18.04.2003 18:35:32 | |
---|
Kertokaahan nyt miehet mielipidettä. Minkälainen nainen siis tyyliltään saa rock-henkisen miehen pään kääntymään? Usein olen nähnyt suloisten rokkarien kainalossa viihtyvän stereotyyppiblondeja ja sekös on jaksanut harmittaa.. Heittääkkö pyyhe kehään? Rokkari-jätkän kyllä tunnistaa "heimovaatteistaan" aika helposti, mutta mistä te tunnistatte rokkari-naisen? Heiheihei! Muakin on jaksanut monet kerrat "ärsyttää", tai pitäisikö sanoa että ihmetyttänyt, kun näkee sellaisia tosi muksan näköisiä rokkareita/hevareita jne, niin ne liikkuvat sellasten blondikanojen kanssa! Ehkäpä niitä on _jonkun mielestä_ kiva katsella (itsellä kyllä nousee lähinnä oksennus kurkkuun kun sellaisen näen) mutta täytyy olla helvetin pinnallinen jos sellaisesta pitää! Mä ainakin haluan sellaisen ihmisen (tosin, mulla sellainen jo on -Everyone in a free society where the laws are unjust, has an obligation to break the law- |
mona69 18.04.2003 18:36:17 | |
---|
jaa... se ei sitten lähtenyt kokonaan.... -Everyone in a free society where the laws are unjust, has an obligation to break the law- |
mona69 18.04.2003 18:41:29 (muokattu 18.04.2003 18:42:14) | |
---|
... jonka kanssa voi jutella ja viettää aikaa. En sitten tiedä toimiiko tuollainen aivoton kana sängyssäkään *kyyninen* Muuten, jos sellainen perus stereotyyppi blondi värjäisi hiuksensa esim mustiksi, niin menettäisikö se heti 100 pistettä seksikkyydestään..? Mun mielestä blondit on oikeasti naamasta _aina_ ihan helvetin rumia! Ehkäpä ne juuri siksi värjäävät hiuksensa... *Muahhahhhaa* (tiedä sitten mikä virhe on tullut sellaisiin jotka oikeasti ovat blondeja.. *ihm*) .... siinä se oli kokonaisuudessaan. -Everyone in a free society where the laws are unjust, has an obligation to break the law- |
waldemarx 29.04.2003 13:11:28 | |
---|
Isot rinnat ja....ei vaan, onko ulkonäöllä yleensäkään merkitystä..taino, ehkä vähän, mut ei ainakaan paljoo time has come |
Zarmo 29.04.2003 13:54:25 | |
---|
En kyllä ole hirveän rock-henkinen, mutta vastaan silti: Kiva ja viksu. Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
coffeemaker 29.04.2003 14:22:08 | |
---|
Tyylikkyys on hieno ominaisuus. Se EI tarkoita sitä, että pitää pukeutua pukuun... tai no, kulahtaneet puvunhousut on cool :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Bathory 30.04.2003 19:24:54 | |
---|
Mä en tajua miksi kaikkien blondien pitäis olla kauheita kanoja! Minulla on luonnostaan ihan vaaleat hiukset ja en niitä halua värjätä koska se sopii mulle. Mä ainakin tiedän pari "goottia", joilla on mustaksi värjätyt hiukset ja ne on oikeesti tosi säälittäviä kanoja! Käyttää jotain 69eyesin bändipaitoja ja kuuntelee kotona salaa gimmeliä. Huokaus. |
Wuf 30.04.2003 23:45:29 | |
---|
"Between the dog and wolf /
Bared fangs met in intercourse...." |
noir 01.05.2003 10:56:18 | |
---|
Heräsin aamulla, ja sillä tiellä olen vieläkin. |
aurinkolapsi 09.08.2003 11:55:02 | |
---|
kyl naispuolisii noi blonditeinit vituttaa. naamal ei näy omaa ihoo ollenkaa,ikää ei oikee aina pysty sanomaa just äskesen kohan takii,ja sit viel kaikki jätkät kuolaa sellasien perään. |
hanuristi 09.08.2003 16:53:15 | |
---|
se on muodissa,et värjää tukkansa blondiksi.ihminen joka on luonnostaan kana,värjää hiuksen blondeiksi ja tadaa- hän on blondi kana! sateella pisaroiden väliin jää kuiva alue |
leather rebel 10.08.2003 14:40:02 | |
---|
Frank Zappaa lainatakseni; "Kuuromykkä joka pitää tiskaamisesta." :) Katseenkestävä, fiksu ja mukava nainen. Hyvä musiikkimakukin on plussaa. Brunetet on kivoja. |
leather rebel 10.08.2003 14:41:26 | |
---|
|