Kaikki fanithan kyllä tietää mitä otsikko tarkoittaa.. Kun klikkaan Levy-yhtiön postimyyntisivulle tarkoituksenani tilata useita tuotteita samanaikaisesti niin ostoskori ei toimi siltä osin täydellisesti. Testailujen jälkeen olen päätynyt seuraaviin johtopäätöksiin: 1) Samalta sivulta voi lisätä tuotteita ongelmitta, mutta 2) kun avaat seuraavan sivun ja lisäät sieltä tuotteen, niin eka sivulta valittuja tuotteita ei enää ole ostoskorissa Ymmärsikö kukaan? Onko kellään samanlaista ongelmaa vai oletteko tilanneet vain yhden tuotteen? Lähetin tilauslistani ja tämän ongelman kuvauksen sivulla olevaan osoitteeseen, mutta eipä ole vastausta kuulunut. Näin. |
Dumb 05.04.2003 11:25:57 | |
---|
Jos olet sen jo lähettänyt mailitsi niin älä enää uudelleen ainakaan pistä tilausta! Tohon Kaupan toimivuuteen voisi auttaa koneesi turva-asetusten keventäminen. Muistaakseni AL:n boardilla joku mainitsi, että tuo oli auttanut vastaavaan ongelmaan. Hitto, mä tilasin VP:n jo tiistaiyönä mutta eipä ole näkynyt... |
Micho 06.04.2003 16:59:05 (muokattu 06.04.2003 17:00:12) | |
---|
Kaikki fanithan kyllä tietää mitä otsikko tarkoittaa.. Kun klikkaan Levy-yhtiön postimyyntisivulle tarkoituksenani tilata useita tuotteita samanaikaisesti niin ostoskori ei toimi siltä osin täydellisesti. Testailujen jälkeen olen päätynyt seuraaviin johtopäätöksiin: 1) Samalta sivulta voi lisätä tuotteita ongelmitta, mutta 2) kun avaat seuraavan sivun ja lisäät sieltä tuotteen, niin eka sivulta valittuja tuotteita ei enää ole ostoskorissa Ymmärsikö kukaan? Onko kellään samanlaista ongelmaa vai oletteko tilanneet vain yhden tuotteen? Lähetin tilauslistani ja tämän ongelman kuvauksen sivulla olevaan osoitteeseen, mutta eipä ole vastausta kuulunut. Näin.
mulla oli kans vähän ongelmia sen viperin tilauksen kanssa. ensiks se meinas tunkee mukaan jotain ylimääräistä hömppää mitä en ois halunnu, ja sitten kun onnistuin jollain ilveellä ne poistamaan sieltä, niin sitten siihen sähköpostiin tulleeseen vahvistusviesiin oli kuitenkin taas ilmestyny jotain ylimääräisiä tuotteita.. tosin loppusummassa se ei onneksi näkynyt.. noh, siinä kuitenkin ylimääräisen maksun pelossa lähetin sinne palautteeseen postia, että oli ollut vähän häslinkiä, niin hoitivat asian saman tien, ja seuraavana päivänä tilauksesta oli levy tullut jo postiin.. :) on muuten hyvä levy.... ...aika iso osa biiseistä myös soitettu uusiks.. |
Kimble 06.04.2003 18:32:33 | |
---|
Viper tuli mulle vuorokaudessa. Ei liity taaskaan aiheeseen. Sori Kolmiolääke poistaa oireet ja auttaa uudestaan |
Circles 06.04.2003 20:36:09 | |
---|
Minäkin tilasin tuon Viper Spankin. Ei ole posti tuonut sitä, joten en voi sanoa siitä mitään. Ehkä pikkasen noista Apulannan joistakin julkaisuista tulee rahastus mieleen. "Ne, jotka soittaa, ne tietää ". |
Circles 06.04.2003 20:37:28 | |
---|
Minäkin tilasin tuon Viper Spankin. Ei ole posti tuonut sitä vielä, joten en voi sanoa siitä mitään. Ehkä pikkasen noista Apulannan joistakin julkaisuista alkaa tulla rahastus mieleen. "Ne, jotka soittaa, ne tietää ". |
k2x80w 08.04.2003 13:19:06 | |
---|
Yllättävän hyvä levy tuo Viper Spank. Hyvä, että biisit on soitettu uudestaan niin tulee vähän uutta elämää niihin. Biisit... Spank me, Blind eye ja Days rokkaa todella hyvin... |
Diagnostica 09.04.2003 17:40:53 | |
---|
Joo, tulihan se mullekin viimein... se ostoskorikin näyttää toimivan siten, että etsi-toiminnolla hakee tuotteen ja lisää sen ja sitten etsii seuraavan ja lisää jne. |
Dumb 09.04.2003 21:38:52 | |
---|
Eilen oli saapunut minunkin Viper Spank ja Hiekka-paita postiin ja tänään kävin hakemassa. VP on hyvä, minä tykkään. Varsinkin Days ja Ten on hienoja. |