Heissi 30.12.2004 22:47:27 (muokattu 30.12.2004 22:47:46) | |
---|
Mulla on semmoset shortseiksi leikatut metrot mallia Max Cavelera. Aika amiksethan ne pöksyt on, mutta mukavat pitää jalassa. Pitäs semmoset vihriät maastokuvioiset pöksyt ostaa, ne on paljon hienompia ne. EDIT: typo "Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö. |
Vainhaalee 01.01.2005 16:51:28 | |
---|
Nykyään näissä varmaan voi liikkua ilman ettei tule turpaan... Jos vielä kymmenen vuotta sitten läheisestä kaupungista tuli porukkaa metroissa keskustaan niin eivät varmasti poistuneet samat housut jalassa... Ja sekös se on rock... |
DJKaaos 02.01.2005 15:25:38 | |
---|
muistan joskus 90-luvun lopussa kun jokatoisella juntilla oli moiset Kompura tiukalla soitellaan |
Mufasa 02.01.2005 21:09:59 | |
---|
En housuista tykkää, mutta maastokuvioset shortsit olis kyllä hienot. Sellaset vähän alle polven. Mistäköhän sais ostettua? Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Hohhoijaa 02.01.2005 21:30:16 | |
---|
En housuista tykkää, mutta maastokuvioset shortsit olis kyllä hienot. Sellaset vähän alle polven. Mistäköhän sais ostettua? Osta junttieinarishopista semmoset maastohousut, ja leikkaa niistä sopiva pala pois. Tee-se-itse. Tähän tahtoisin lisätä vielä että... PERKELE! |
Rumpali Rölli 30.03.2005 15:17:21 | |
---|
Metrot yms. On Rock metallissa Trust Your Ear, Listen Metal |
BMF 08.04.2005 01:04:06 | |
---|
Oon vähän miettiny että missä vaiheessa noi metalliin yleensäkkään tuli... Jep muistan ala-asteella, ne oli niin muotia että... joo ja omistan metrot. |
Toveri 08.04.2005 01:21:45 | |
---|
Mulle metrot tuo ensimmäisenä mieleen nuorten yms. yhdistetyn "amis-skini-juntti" -kulttuurin. Siksi karmaisevat. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Henkka Hevimies 09.04.2005 20:59:59 | |
---|
Aika metallit on ja itsellä on kans tommoset armeijavärillä... Stuntmanista tilasin ja aika paskan laatuset valitettavasti. Kaikki napit lähteny ja molemmat taskut revenny kaksi kertaa. ei oo kiva kantaa lompakkoa ja kännykkää niissä reisitaskuissa. Pari kertaa jo tippunu johonkin sohvanrakoon sieltä prkl... Kandee käydä kattomassa Leather Heavenista. Itse ostin sieltä,ja ei ole ollut mitään häikkää. SCREAM BLOODY GORE! |
BaariMikko 10.04.2005 00:11:07 | |
---|
Metrohousuista välittyy semmoinen ostoskeskusjunttikuva, mun mielestä. Kuten vähän kaikesta militantista. "Arvoituksellinen on oltava,
ei vain muiden silmissä,
vaan myös omissaan." -Søren Kierkegaard Ärlä #004 |
McNulty 10.04.2005 00:32:30 | |
---|
En tiedä onko tästä jo aihetta, mutta onko ns. metrot teidän mielestänne rock? Ovat... toimii pitkinä ja 3/4 "kesähousuina"... Mietin vaan kun joidenkin heavy metal -ja rock-bändien jäsenet näyttävät heiluvan normaaleissa vanhan ajan ns.maastohousuissa (tavallinen maastokuvio) Tarkoitat vissiin woodland camokuviointia ja väritystä... Itse käytän juurikin tuota jenkkiarmeijan woodlands kuosia. On minulla toki muutamat housut desertcamo ja urbancamo kuoseilla. Paitoja löytyy myös... tai sitten näissä metroissa jotka ovat siis talviset lumikuvioidut? Itseasiassa se ei ole talvinen kuosi vaan pääasiassa urban/citycamo... mutta mikäs siinä. Ajaton ja ikuinenhan tuo camo-häsäkkä on. EDIT. laitetaanpas nyt vielä esimerkiksi bändi: Children of Bodom LOL... bunch of clowns. Onkohan Laiho käynyt edes inttiä? =) No ei vaan, provo warning vaan... huvittavaa kyllä miten jollekin tulee camokuvioista ekaksi mieleen joku cob??? "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
guano 10.04.2005 18:45:14 | |
---|
LOL... bunch of clowns. Onkohan Laiho käynyt edes inttiä? =) No ei vaan, provo warning vaan... huvittavaa kyllä miten jollekin tulee camokuvioista ekaksi mieleen joku cob??? Varmaan siitä ku sillä on useasti nähty maastohousut jalassa... Olisko? Heitä villi arvaus. |
Varmaan siitä ku sillä on useasti nähty maastohousut jalassa... Olisko? Heitä villi arvaus. Hoho, metrohousut kuuluu Hate Crewin vakiovarusteisiin, ainakin kuvien perusteella. |
Makuupussimies 11.04.2005 23:58:36 | |
---|
En missään nimessä sanoisi että rock. Heavy on osuvampi. Kuten joku jo sanoi niin ei varmaankaan näyttäisi kovin rockilta jos AC/DC pyörisi maastopöksyissä. Mutta esim. em. CoB:lle sopii mainiosti. Eli siis vastaus kysymykseen on kyllä. Harr |
Synnyttäjä 15.04.2005 09:38:17 | |
---|
En housuista tykkää, mutta maastokuvioset shortsit olis kyllä hienot. Sellaset vähän alle polven. Mistäköhän sais ostettua? Tossa omakuvassa pitämäni sortsit on ostettu jostain (köh) hoppariliikkeestä (köh). Taisi olla Bronx Store. Hintakin oli ihan kohdallaan. "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST |
simosiili 17.04.2005 20:23:43 | |
---|
LOL... bunch of clowns. Onkohan Laiho käynyt edes inttiä? =) No ei vaan, provo warning vaan... huvittavaa kyllä miten jollekin tulee camokuvioista ekaksi mieleen joku cob???
aijaa. no mä kun luulin et sil on vissii joka toisel keikal metrot ja musta hihaton paita.. roknroll |
Coatl 18.04.2005 15:51:14 (muokattu 18.04.2005 15:53:21) | |
---|
Reisitaskuhousut edustaa parhautta, TOSIN camo-kuvioisia en pukisi ikäpäivänä päälleni, hyi hyi... Ei juuri miltei muita housuja kaapista löydykään paitsi yksivärisiä reisitaskuhousuja... lempparini on nämä mitkä on juuri nytkin päällä, näistä menee tuosta reisitaskun yläkulmasta tommonen remmi sisäreiden kautta (roikkuen) ko. taskun toiselle puolelle vastaavaan kohtaan... Merkki on Petroleum Clothing jos jotakuta sattuu kiinnostamaan... Niin ja sitten vielä semmonen juttu että reisitaskuhousut ei TODELLAKAAN näytä hyvältä jos niitä puntteja pitää kireellä pussilla siinä maiharin / muun jalkineen yllä, sen pitää levätä sillain löysästi... Ei oikein taida vastata kyseisten "intti-status" pöksyjen idealismia tämä harrastamani pukemistapa, mutta mitä kanssaihmisiltä oon saanu palautetta, tykkäävät myös. I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs" |
pehko 27.04.2005 12:47:11 | |
---|
Oon vähän miettiny että missä vaiheessa noi metalliin yleensäkkään tuli... Cavaleralla ollu jo iät ja ajat... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
Ruoste 03.05.2005 13:51:35 | |
---|
Mulla on sellaset woodlandcamo (maasto) sekä citycamo (lokinpaska/metro) housut, enkä oikeastaan muita pidäkkään kun semmosia. kiks ääs!! I Like It When The Red Water Comes Out... |
Henkka Hevimies 03.05.2005 20:21:54 | |
---|
Citycamot ja maiharit rocks. se että vituttaa väsyttää ja se taas vituttaa kun väsyttää ja vituttaa.Pastilli? |