Aihe: Korrekti toimintapa sairaskohtauksen keskeyttäessä illan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
R.Syke
11.04.2005 09:05:57
-Entä, jos sairaskohtauksen saanut on bändin jäsen? Saattaa triolle tulla duona vaikeuksia...

Isomman kokoonpanon ollessa lavalla tietysti ilmoitetaan, että yksi on joukosta poissa, jatkamme pienemmällä kokokoonpanolla. Hauskaa iltaa.

Epäilen...
baron
11.04.2005 09:20:00 (muokattu 11.04.2005 09:21:08)

-Entä, jos sairaskohtauksen saanut on bändin jäsen? Saattaa triolle tulla duona vaikeuksia...

Isomman kokoonpanon ollessa lavalla tietysti ilmoitetaan, että yksi on joukosta poissa, jatkamme pienemmällä kokokoonpanolla. Hauskaa iltaa.

Epäilen...

Kun mä olen alkanut sukuni "tappamisen", niin pistän itseni jatkoksi:
Jos saisin itse valita kuolinhetkeni, niin miuluummin kesken keikkaa kuin vanhainkodin saattohoito-osastolla.
Jos yleisö olisi ystävällistä, ne olisi iloisia mun puolestani kun kuolin saappaat jalassa mieliharrastukseni parissa.
Ihmiset ovat kuitenkin v-mäisiä, ne haluaa että kanssaihmiset kuolevat tuskien ja kipujen kanssa yksin unohdettuna jossain laitoksessa poissa silmistä.

Ilman muuta, vainaja pois lauteilta ja musa jatkuu. Toivottavasti bändikaverit osaa roudata soittimen kuolinpesälle.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
baron
11.04.2005 09:20:01 (muokattu 11.04.2005 09:50:27)

Olen kuitenkin sitä mieltä, että bändin ei pidä tarkoituksella aiheuttaa ongelmia.

Olen haukkunut joskus meidän trumpetistin, kun se pitkittää loppuillan menorokkia.

Joku känninen vanha äijä on hakenut nuoren tytön rokkiin ja aluksi hyppii viimeisen päälle ja kun kappale pitkittyy, alkaa askel painaa, naama muuttuu punaiseksi ja alkaa vaikean näköisesti huohottaa.
Ei tarkoituksella pidä provosoida sydänkohtauksia.

Kyllä piisi pitää panna normaaliaikaan poikki ja aloittaa sitten uusi samanlainen, jos näyttää että yleisöä hypittää niin että tulee tilaisuus tyylikkääseen keskeyttämiseen.
uruttaja
11.04.2005 09:59:23

Epäilen...

Onko tästä kokemusta? En ole kuullut koskaan että soittaja olisi kuollut ihan lauteille.

Olisi vanhalle sotaratsulle arvokas lähtö kesken keikan.

Baronille komppia siitä laitosjutusta, sinne on unohdettu soittajiakan. Monta.
Martso
11.04.2005 10:14:01
Olen kuitenkin sitä mieltä, että bändin ei pidä tarkoituksella aiheuttaa ongelmia.

Olen haukkunut joskus meidän trumpetistin, kun se pitkittää loppuillan menorokkia.

Joku känninen vanha äijä on hakenut nuoren tytön rokkiin ja aluksi hyppii viimeisen päälle ja kun kappale pitkittyy, alkaa askel painaa, naama muuttuu punaiseksi ja alkaa vaikean näköisesti huohottaa.
Ei tarkoituksella pidä provosoida sydänkohtauksia.

Kyllä piisi pitää panna normaaliaikaan poikki ja aloittaa sitten uusi samanlainen, jos näyttää että yleisöä hypittää niin että tulee tilaisuus tyylikkääseen keskeyttämiseen.

Heh! Minä oon kans joskus pelonsekaisin tuntein kattonu muutamaa huonokuntoista vanhusta, ku ollaan soitettu Lumikkijenkkaa. Meinaa olla jenkaksi aika pitkä.
"Hyvä Jumala! Auta etten kuulosta Eero Avenilta!"
mack the knife
11.04.2005 10:18:09
Isäni on 92-vuotias, selvinnyt kahdesta sydäninfarktista ja tällä hetkellä hyväkuntoinen. Kuitenkin molemmat tiedämme, että kolmas on vääjäämättä tulossa, selviýtymismahdollisuudet siitä vähäiset.

Isä kuoli kaksi vuotta sitten, soitin Wanhan kellarin, Kokkolan Kaarlen ja oliko se nyt Puistokulman musta nauha käsivarressa. Varmaan olis ukko halunnutkin, että menen siitä huolimatta keikalle. En tiedä, mitä sitten olis tapahtunut, jos olisin kesken keikan kuullut uutisen, voi olla että olisin soittanut loppuun. Vaikea sanoa.
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
baron
11.04.2005 10:19:50

Isä kuoli kaksi vuotta sitten, soitin Wanhan kellarin, Kokkolan Kaarlen ja oliko se nyt Puistokulman musta nauha käsivarressa. Varmaan olis ukko halunnutkin, että menen siitä huolimatta keikalle. En tiedä, mitä sitten olis tapahtunut, jos olisin kesken keikan kuullut uutisen, voi olla että olisin soittanut loppuun. Vaikea sanoa.

Mun mielestä teit tyylikkäästi ja tuntematta isääsi, uskon että hänkin olisi ollut tyytyväinen ratkaisuusi.
uruttaja
11.04.2005 10:20:31

No kun tämä näin synkäksi meni, niin 28.2.99 mun isä kuoli sunnuntaina. Maanantaiaamuna 1.3. hyppäsin junaan ja illalla vetelin Serenadella tilua. Hautajaiset hoitelin muistaakseni Kokkolan Vaakunasta, eikä kukaan paheksunut.
baron
11.04.2005 10:25:20

Kenenkään ei pitäisi joutua lapsiaan hautaamaan, mutta elämän normaali kulku on sellainen, että kaikki joutuu vanhempansa hautaamaan.
Kyllä surun/kaipauksen voi toteuttaa duuniakin tehden, ei missään lue, että sen pitäisi olla 24/7 duunia.
hiltsi
11.04.2005 10:31:07
Onko tästä kokemusta? En ole kuullut koskaan että soittaja olisi kuollut ihan lauteille.

Olisi vanhalle sotaratsulle arvokas lähtö kesken keikan...

Tirilän työväentalolla on kuulemma yks basisti aikoinaan lähtenyt kesken keikan, tippui vielä työväentalon korkealta stagelta lattialle ja jäi siihen. Bändi veti illan loppuun normaalisti.
baron
11.04.2005 10:34:28

Tirilän työväentalolla on kuulemma yks basisti aikoinaan lähtenyt kesken keikan, tippui vielä työväentalon korkealta stagelta lattialle ja jäi siihen. Bändi veti illan loppuun normaalisti.

Olisi sen vainajan voinut siitä lattialta siirtää.
hiltsi
11.04.2005 10:37:01
Olisi sen vainajan voinut siitä lattialta siirtää.

Ehkä bändikaverit luuli, että mies vaan lepäilee.
Martso
11.04.2005 10:37:56
Olis niin hienoa kuolla lavalle. Tehden sitä mitä todella haluaa.

Mitenkähän mulla tulle Salon Jaakko mieleen tästä.
"Hyvä Jumala! Auta etten kuulosta Eero Avenilta!"
mack the knife
11.04.2005 10:39:16
Kenenkään ei pitäisi joutua lapsiaan hautaamaan, mutta elämän normaali kulku on sellainen, että kaikki joutuu vanhempansa hautaamaan.
Kyllä surun/kaipauksen voi toteuttaa duuniakin tehden, ei missään lue, että sen pitäisi olla 24/7 duunia.

Paremmin se pää pysyy kasassakin, kun tekee töitä. Mitäs sitten jos menis viinakaupan kautta tekemään kotiin surutyötä, ovet ja verhot kiinni. Ei tulis mitään. Kyllä siitä paremmin selviää, kun on tekemistä.
Itsesääliähän se töistä pois jäänti on eikä kuolleen suremista. Odotetaan, että joku tulisi käymään ja surkuttelemaan, että kylläpä sulla on nyt vaikeaa. Saisi olla huomion keskipisteenä, siitä on jokseenkin kysymys tuossa tapauksessa.
Sulla on oikeat mielipiteet näistä, varmaan johtuu elämänkokemuksesta ja muusta.
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
funkylord
11.04.2005 10:43:32

Mitenkähän mulla tulle Salon Jaakko mieleen tästä.

Niin todellakin.
Menee vähän jassittelun puolelle, mutta sonny rollins tekee varmaan saman. jaksaa jätkä vetää vieläkin keikkoja, ja soolot on jotain käsittämätöntä.
"Vanha pötikkä talutetaan lavalle tenori kourassa. poika alkaa kiskomaan. Äijä nuorentuu hetkessä monta vuotta. Vetää sooloissaan kakskyt italian kansansävelmää sekaisin, kuin olis asunut italiassa koko elämänsä. Kansa hullaantuu aivan täysin. Herää niin syvä kunnioitus että ei voi hurjempaa olla"
(Jukka Perko skaban toiseks tullu kuvaili Rollinssin keikkaa umbrella jazzissa)
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
kimmoke
11.04.2005 10:57:16

Yks vanhempi humppaurkuri kerto että useamman paapan saanut hengiltä tammerkoski (tai joku muu)-humpalla. Oli saanut biisi lempinimen "tappohumppa".
Tekniksen kylkeen vaan puukolla lovi kun pumppu tilttaa ;)
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
uruttaja
11.04.2005 11:04:20
Yks vanhempi humppaurkuri kerto että useamman paapan saanut hengiltä tammerkoski (tai joku muu)-humpalla. Oli saanut biisi lempinimen "tappohumppa".
Tekniksen kylkeen vaan puukolla lovi kun pumppu tilttaa ;)

Eräs Nakke-niminen rumpari nirhasi 3 kappaletta tappomerkkejä virveliinsä. Kaikki kalmot syntyivät Tarmolan iltapäivätansseissa 70-luvulla.
kimmoke
11.04.2005 11:06:35

Nykypäivän "palkkamurhaajat" ;)
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
funkylord
11.04.2005 11:07:15

Eräs Nakke-niminen rumpari nirhasi 3 kappaletta tappomerkkejä virveliinsä. Kaikki kalmot syntyivät Tarmolan iltapäivätansseissa 70-luvulla.

heh. no on siinä ollu.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)