Kaikkihan tv-rumban ansiosta tietää, että kys. herra esiintyy marraskuussa 2005 Suomessa. Myös Turussa. Vain purkaakseni pahaa mieltäni, tahdon julki tuoda että vaimoni osti lipun tuolle keikalle. Kaverinsa (toinen perheenäiti) kanssa menevät katsomaan. Ja vielä minun tunnuksillani Lippupalvelusta lipun tänään osti! Ei muuta. Kiitos. Sentään vuodesta 1986 ollaan yhdessä oltu. Well I Like Birds. |
Flash 12.04.2005 11:55:47 | |
---|
Voi poloista. Pistäppä vaikka Madman Across The Water soimaan lohdutukseksi... There Is A Light That Never Goes Out |
aikavaikea 12.04.2005 12:24:32 | |
---|
Voi poloista. Pistäppä vaikka Madman Across The Water soimaan lohdutukseksi... Kiitos näistä sanoista. Ei mulla ole sitä levyä, Yellow Brick... löytyy vinyylinä. Pitänee sitä sitten. Ai niin, ei mulla ole ollut pitkään aikaan vinyylinpyöritintä. Ja cd:nä on vaan nuo vaimon uudemmat ja hempeemmät. Muuten, tuo sun jäsenkuvauksesi linkitys levylistaasi ei toimi. Menee mun omaan listaan. Well I Like Birds. |
Flash 12.04.2005 15:42:55 | |
---|
Muuten, tuo sun jäsenkuvauksesi linkitys levylistaasi ei toimi. Menee mun omaan listaan. Jännä homma. Pitääpä kattoa mikä siinä polussa on vikana... There Is A Light That Never Goes Out |
Bardi 16.04.2005 18:47:54 | |
---|
Elton oli hyvässä vireessä Olympiastadionilla n. 5 vuotta sitten. Tuoreempi Hartwallin keikka oli osittain aika raskasta kuunneltavaa. Nythän papan äänikin alkaa jo hyytyä, joten tämän keikan passaan. |
aikavaikea 28.11.2005 09:34:28 | |
---|
Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
Kemppilä 28.11.2005 10:57:40 | |
---|
Isoveli on menossa kaverinsa kanssa kahtomaan sitä kait. Aika villiä. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
aikavaikea 30.11.2005 11:19:55 | |
---|
Olikos kukaan paikallaolijoista H:kin keikalla? Jos settilistaa hiukan sais, niin voisin vaimolle infota tämän illan varalle, sikäli kun häntä kiinnostaa. Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |