mr_b 10.04.2005 21:55:13 (muokattu 10.04.2005 21:55:46) | |
---|
The man-machine, semi-human being. |
Remo 10.04.2005 21:57:18 | |
---|
http://www.kumu.fi/03sef.html tosta ne 2 viimestä settiä. Ööö kyllä niissä vaan on ne välit keskellä. Toi mikä kuva tos oli ennemmin niin oli kyllä vähä huonosta kuvakulmasta, mutta eikait pekka nyt oo erillisenä sellasiakin hommannu mistä se välistä olis kiinni. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
http://www.kumu.fi/03sef.html tosta ne 2 viimestä settiä. Ööö kyllä niissä vaan on ne välit keskellä. Toi mikä kuva tos oli ennemmin niin oli kyllä vähä huonosta kuvakulmasta, mutta eikait pekka nyt oo erillisenä sellasiakin hommannu mistä se välistä olis kiinni. No huh... Kiitos Remo. Eikös se Pekka valmista nämäkin itse? Etteivät ole siis mistään alihankkijalta. 2`n 4 |
Kosminen 10.04.2005 23:34:16 | |
---|
No huh... Kiitos Remo. Eikös se Pekka valmista nämäkin itse? Etteivät ole siis mistään alihankkijalta. Muistaakseni silloin kun nuo lugit julkistettiin, niistä oli perusteellisempi kirjoitus Kumun sivuilla ja siinä kerrottiin että nyt valitettavasti loppui rautaosien tekeminen itse. Ja kyllä sekin siellä aika selvästi kerrotaan että lugit on keskeltä ilmassa. Kalamies#16 >-)))> |
Simbe 11.04.2005 11:24:39 | |
---|
Mitenköhän syviä rumpuja noilla pitkillä lugeilla nykyään saa teetettyä? Olisihan se tosin perverssiä pyytää jotain 24" syvää basaria, mutta silti? Pidemmät ruuvit sitten vain kiinni? Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
mustakaapu_3 11.04.2005 12:43:05 | |
---|
Pitääkö ne olla just tommoset rungonmyötäiset? Eikö esim. sellaiset Premier Signia-tyyliset kävisi? Mun mielestä taas tommoset koko rungon pituiset lugit on vallan siistejä. Premierin signia- lugit on sitten varmaan siisteimmät lugit mitä tiedän. Eikös premierin joissain 60- luvun pöntöissä ole myös hieman signioita muistuttavat lugit? "-" |
pehmo 11.04.2005 12:53:29 | |
---|
Tulee jostain syystä marssirummut mieleen noista kokovartalolugeista :) Ryhdyin rokkia soittamaan |
anzelmosm 11.04.2005 14:15:21 | |
---|
Pitääkö ne olla just tommoset rungonmyötäiset? Eikö esim. sellaiset Premier Signia-tyyliset kävisi? Miekkii mietin ihan samaa ku ne signian lugit on vaan niin pr0not. Mutta ei nuokaa oikiastaan niin hirviän pahan näköset nuo uuvet kumun lugit oo noin ku näki useamman setin kuvan tuolta. Tuopi mieleen tosiaan aikalailla tuon taman artstarin lugin. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
Olli 11.04.2005 15:52:19 | |
---|
Taisi Pekka tehdä palveluksen minulle. Eipä tarvitse enää Kumuistakaan haaveilla... |
Velli 11.04.2005 16:15:45 | |
---|
Taisi Pekka tehdä palveluksen minulle. Eipä tarvitse enää Kumuistakaan haaveilla... Mä en oikein tykännyt siitä vanhastakaan lugista (se oli tosin vielä ihan siedettävä), mutta tämä uusi on nyt kyllä sellainen että nyt tippuu Kumu pois seuraavan setin harkintalistalta... |
Magetsu 11.04.2005 16:21:30 | |
---|
Lugejahan saa kaupasta vaikka minkämoisia, luulisi että löytyisi se itteä mielyttävä. Tietty karsii vähän vaihtoehtoja jos noita runkoja ei sa ilman reikiä, mutta kuiten... Späng ' Läng |
vapauskauppias 11.04.2005 17:02:50 | |
---|
Mitenköhän syviä rumpuja noilla pitkillä lugeilla nykyään saa teetettyä? Olisihan se tosin perverssiä pyytää jotain 24" syvää basaria, mutta silti? Pidemmät ruuvit sitten vain kiinni? Muistaakseni 18" on nykyisin syvin basari, jonka Kumulta saa. |
Outkast 11.04.2005 17:05:12 (muokattu 11.04.2005 17:06:49) | |
---|
Minusta uudet virityspesät tuovat 80-90 alun rummut mieleen en tykkää nykyisistä liian paljon, mutta eivät ne silti vaikuta ostopäätökseeni (jos kumut joskus ostan) merkittävästi. Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
jtannin 16.04.2005 00:31:06 | |
---|
Itse ehdin saada oman snareni vanhoilla lugeilla, mutta nyt hiukan harmittaa, koska sitä kauan haaveilemaani settiä en enää tule samaan niillä hienoilla "mutterilugeilla." Miten niin ei saa. Oletkos kysynyt Pekalta onnistuisiko vanhoilla virityspesillä? Käsityönä kun homma etenee niin periaatteessa mitä vaan saa. Ei ole suuria tuotantolinjoja jarruna. Kysäiseppäs piruuttas ja kommentoi miten kävi... |
Velli 25.04.2005 13:14:42 | |
---|
No niin! Ratkaisin tämän virityspesäongelman niin, että ostin Premier Signiat, joissa on ne hienot virityspesät. Näin helpolla siitä ongelmasta selvittiin! Muuten, jos jollain valkoisen Signia-setin omistajalla on halua vaihtaa 8"-tomi 12",13" tai 16"-tomiin, niin laittakoon pikaviestiä. Itselläni ei näet noin pienelle ole käyttöä... |
jtannin 25.04.2005 22:56:51 | |
---|
No niin! Ratkaisin tämän virityspesäongelman niin, että ostin Premier Signiat, joissa on ne hienot virityspesät. Näin helpolla siitä ongelmasta selvittiin! No pääasia että on hienot virityspesät. Ne on varmasti studiossakin tosi hyvän kuuloiset ;-) |