Aihe: basistit in m.net
1 2 3 4
Jani The Rock
10.04.2005 19:22:53 (muokattu 10.04.2005 19:23:04)

Kämmi.
The road never ends for me, kid.
Jalmus
10.04.2005 19:42:36
Olen ollut ammatiltani muusikko koko aikuisikäni. Basso on tuonut leipää aina, keikkoja soittamalla, opettamalla, levyttämällä jne.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
Gravenimage
10.04.2005 19:48:36
Tässä vuosi sitten tajusin että basso on se mun juttu.
Omaksi ilokseni soittelen kotona ja yhdessä projektissa.
Satunnaisesti muuallakin.
kalamies#29 >-)))>
t.j.k
10.04.2005 21:12:55
Vuosi sitten aloitin soittamisen, melkeen kolmikymppisenä... kaikkeen sitä rupeaakin :) Täysin nollista lähdin liikenteeseen, ei mitään soittokokemusta, ei mitään teoriaosaamista. Tunneilla rupesin käymään heti alusta alkaen, aivan ehdoton juttu ollut mulle. Nyt oon ihan vasta ruvennut soittamaan vallan bändissä. Ihan perusrokkia väännetään, haastetta tuntuu olevan siinäkin riittävästi. Eli täysin amatööri olen.
maelstrom
10.04.2005 21:25:07
Ala-asteella ensimmäistä kertaa bassoon koskenut, pianonsoittoa ennen tätä jonkin verran harjoittanut rock-uransa bassolla aloittanut basisti, jonka aktiivisempi soittelu on ollut käynnissä vasta puolisentoista vuotta, sitä ennen aktiivisuus aaltoili.

Kaksi bändiä, joista toisessa olen jokapaikanhöylä, joka soittaa toisinaan myös kitaraa, koskettimia tms. "mitäsattuu"-soitinta, toisessa olen vain ja ainoastaan basisti, nöyrä työmyyrä. Kotopuolessa soitan sekä kitaraa, että bassoa.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
JK
10.04.2005 22:18:08
Soittaminen on ollut harrastuksena liki 30v. Jossain vaiheessa oli vuosien tauko, mutta taas se alkoi.
Bassoa tällä hetkellä kolmessa bändissä. Keikkoja 20-30 vuodessa ja keikkaliksat menee laitteisiin ja soittimiin.
"Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila
Johannes_t
10.04.2005 22:23:30