Aihe: DIY-delay ja PT2399
1
Merimursas
03.04.2003 18:37:55 (muokattu 03.04.2003 21:51:30)
Otsikon mukaista IC-piiriä kaipailisin. Princeton Technology Corp. on näitä valmistanut ja tekee tietääkseni vieläkin. Tarkoituksenani on rakentaa delay www.geofex.com :n, www.generalguitargadgets.com :n tai www.tonepad.com :n ohjeiden mukaan.

Ja kyllä, olen googlettanut ja käynyt läpi puolet Suomen elektroniikka-kauppojen nettisivuista jne. Ei ole tärpännyt. www.smallbearelec.com kyllä myy näitä, mutta 2-3 kpl tilaaminen jenkeistä ei saa oikein innostumaan.

Jos joku nyt osaisi sanoa jonkun paikan Suomesta, josta näitä saisi. Ehdota myös jotain muuta hyvää DIY-delayta, joka ei käytä PT2399:sta. Ja kommentteja kiitos, jos joku on jo tällaisia joskus rakennellut.

Edit: linkit toimintaan
Viiltävä tuska perseessäsi on sen hullun miehen seiväs.
blackambulance
03.04.2003 19:50:25
Kannattaa kokeilla Yleiselektroniikkaa. Ne on RS-components:in jälleenmyyjiä ja tilatut tavarat on usein alle viikossa siellä liikkeessä odottamassa. Sieltä olen löytänyt kaikki erikoisemmat osat mitä olen tarvinnut, tosin en tiedä tuosta kyseisestä piiristä mitään.

RS:llä on sivut, muistaakseni www.rswww.com tai jotain? Siellä voi selata tuotteita (voi olla että pitää rekisteröityä).
Merimursas
03.04.2003 21:48:56 (muokattu 03.04.2003 21:51:55)
blackambulance:

Kattelin läpi nuo sun antamat linkit, mutta ei sieltä löytynyt oikeaa piiriä.

Joten jos joku nyt tietää tästä yhtään mitään niitä viestiä kehiin.

Valmistajan osoite on muuten www.princeton.com.tw

Edit: linkki
aon
03.04.2003 22:08:29
Terve.

Oletko kysynyt liikkeistä vai vain katsellut nettisivuja?

Kun sitä tavaraa voidaan pystyä tilaamaan, vaikkei sitä listoilta löydykään.
Iso on pyhänä hypnoosi. Kotisivu
Merimursas
04.04.2003 08:04:32
Oletko kysynyt liikkeistä vai vain katsellut nettisivuja?

Kun sitä tavaraa voidaan pystyä tilaamaan, vaikkei sitä listoilta löydykään.

Kyllä olen kysellyt liikkeistäkin eli Oulun SP-Elektroniikasta ja siellä eivät olleet koskaan kuulleetkaan PT2399:stä. Eivätkä rupea tilaamaan, kun pitäisi kuulemma tilata TUHANSIA kappaleita eivätkä ne sitten menisi kaupaksi.
blackambulance
04.04.2003 18:01:31
Jos ei suomessa ole jälleenmyyjää (jos ei löydy löydy RS:ssältäkään), niin etsi netistä sellainen liike joka myy. Yksittäistä osaa tilatessa kannattaa laittaa sähköpostia ja varmistaa saatavuus ja paketin maksu. Helpointa ja halvinta lienee tuossa tapauksessa etsiä myyjä EU:n alueelta ja sitten laittaa rahaa kirjekuoreen...
blackambulance
04.04.2003 19:08:40
Siellä sen valmistajan sivuilla oli jälleenmyyntiverkosto. Oli ainakin sähköpostit jonnekin Saksaan yms. Kokeile vaikka sinne.
Merimursas
04.04.2003 20:38:40
Pitää mailailla Saksaan ja Italiaan. Toivottavasti löytyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)