samtheman_73 09.04.2005 14:38:26 | |
---|
Hei, Auttakaa miestä mäessä. Olen yrittänyt asentaa M-Audio Keystation 49e:tä Windows XP:hen (Service Pack 2) USB portin kautta. Ohjeiden mukaan asennus pitäisi olla piuhan kytkemisellä selvä (ajureita ei pitäisi tarvita), mutta kone ilmoittaa aina, että "Tuntematon laite". Onko muilla ollut vastaavia ongelma, mikä avuksi? |
Whole world's about 2 drinks behind - Humphrey Bogart |
samtheman_73 10.04.2005 20:15:19 | |
---|
Kiitokset vinkistä. Yritin kuitenkin myös ajurien asennusta. Saan laitehallintaan ääni-, video- ja peliohjaimiin "USB MIDI Keystation 49e Driver":n, mutta kun kytken laitteen päälle saan edelleen ilmoituksen "Tuntematon laite". Onko laite rikki vai mätääkö XP:ssä? |
Cocktus 12.04.2005 15:42:46 (muokattu 12.04.2005 15:43:30) | |
---|
Pistän nyt tämän saman otsikon alle oman ongelmani joka liittyy ehkä jotenkin otsikkoon. Mulla itselläni on M-Audio Radium 61. Se toimi ihan normaalisti ennen ajurien asennuksen jälkeen. Kerran kun koitin laitetta käynnistää niin eipä käynnistynyt. Tai kyllä se päälle meni (se siis ottaa virtansa USB:n kautta), mutta windows ei löydä sitä mistään. Samoihin aikoihin taisin saada service pack 1:n tilalle SP 2:n ja näin ollen myös usb-portit alkoivat pelittää 2.0 versiona. Voisiko olla niin, että tuo radium ei tue usb kakspistenollaa ja sen takia XP ei löydä sitä. En ole päässyt testaamaan mihinkään toimiiko se enää edes service pack 1:ssä. www.mikseri.net/zombi |
lindo 14.04.2005 00:09:49 | |
---|
Voisko vaikka olla että SP2 ryssi kaiken vituiksi? Niinkuin olen paljon kuulut. I don't belive anything, if i don't see it first |