Micko 13.03.2005 19:32:14 | |
---|
Eli mistä levystä kannattaa alottaa yhtyeeseen tutustuminen.. |
la m quina 13.03.2005 21:10:14 | |
---|
toisesta, kolmannesta tai uusimmasta? neljäskin on ihan hyvä. |
Ali 13.03.2005 21:14:43 | |
---|
Eiköhän se ole Divine Wings of Tragedy. |
Eddie 13.03.2005 21:15:27 | |
---|
Eli mistä levystä kannattaa alottaa yhtyeeseen tutustuminen.. Mä suosittelisin The Divine Wings of Tragedy. Ei "progein" bändin levyistä, mutta ehkä helpoin bändiin tutustujalle. Jos tästä tykkää, tykkää muistakin levyistä. Eli siis toisaalta melkeinpä mikä vaan levyistä käy, heitin nyt vaan tän. Tietääkö muuten kukaan, koska bändiltä pukkaa uutta levyä? Uutta odotellaan jo kovasti. |
jigsore 13.03.2005 21:34:52 | |
---|
1. The Damnation Game 2. Twilight In Olympus 3. The Divine Wings Of Tragedy 4. V 5. The Odyssey Eikös nää aikonu joskus äänittää sen ekan levyn uudelleen? "The cherry pie is a miracle!" IHKK #8 |
kimurantti1 13.03.2005 21:41:48 (muokattu 13.03.2005 21:48:57) | |
---|
Ekasta levystä ei välttämättä kannata aloittaa. Voi jättää vähän kylmäksi kun Russel Allen ei ollut vielä kuvioissa tuolloin ja sen hetkinen laulaja Rod Tyler ei ole mikään kaksinen. Minuun kolahti koviten "V-The New Mythology Suite" ja "The Divine Wings Of Tragedy". Ehkäpä nämä kaksi ja "Twilight In Olympus" ovat ne mistä minä kuitenkin suosittelisin aloittaa. Eikös nää aikonu joskus äänittää sen ekan levyn uudelleen? Tämän huhun minäkin olen kuullut vaikka mistä, mutta eipä ole mitään virallista tietoa tullut. Tuskimpa vähään aikaan äänittävätkään, kun on uuden levyn tekeminen kesken ja sitten tulee sen perään vielä kiertue ja...no, tajusitte pointin. Tietääkö muuten kukaan, koska bändiltä pukkaa uutta levyä? Kotisivuilla sanotaan, että n. puolet levystä on saatu sävellettyä. Samaa linjaa mikä oli Odysseyllä viedään kuulemma vielä inasen pidemmälle. Täältä voi lukea uusimman tiedotteen: http://www.symphonyx.com/news.htmlMetronomi on basistin paras ystävä. |
Metal_Heart 13.03.2005 22:14:04 | |
---|
Kyl mä sanoisin et tosta The Divine Wings Of Tragedy:sta kannattais alottaa... Symphony X:n kaikki levyt on kyl aivan helmiä. |
1by4by9 15.03.2005 10:44:15 | |
---|
Sinfonisempaa puoltaa edustaa V. DWOT ja TIO ovat V:n lisäksi hyviä aloituslevyjä. Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
Kukkis 15.03.2005 22:21:10 | |
---|
V ja The Odyssey on mun mielestä hyviä aloitettavia. Aina voi voittaa. |
Tuomas 16.03.2005 10:00:36 | |
---|
Itse aloittelin TDWOTilla, siinä on sekä sitä massiivisuutta nimikappaleen muodossa että lyhyempiä biisejä (Of Sins And Shadows on pirun kova piisi). Twilight in Olympuksella on mielestäni pari täytebiisiä ja V nyt on alusta loppuun helkkarin hieno teemalevy. Damnation Game ei oikein koskaan iskenyt, varmaan juuri Russellin puutteen takia. Odysseyyn en ole paljoa vielä edes tutustunut, mutta kai sekin vielä hankintalistalle menee. Rankkaisin kuitenkin kuuntelujärjestyksessä merkittävimmät näin: 1. The Divine Wings Of Tragedy 2. V 3. Twilight in Olympus (Through the Looking Glass on pirun tykki biisi!) Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
Strutsi 16.03.2005 12:47:28 | |
---|
Divine wings of tragedy ehdottomasti. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
jigsore 16.03.2005 14:24:40 | |
---|
Damnation Game ei oikein koskaan iskenyt, varmaan juuri Russellin puutteen takia. ? Ohan se siinä. "The cherry pie is a miracle!" IHKK #8 |
Strutsi 16.03.2005 19:02:06 | |
---|
? Ohan se siinä. Joo khyyl se russel siinä on "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Superbeast89 07.04.2005 21:49:50 | |
---|
Mun mielestä toi "V" on hyvä platta. Kannattaa kuunnella! If you are gonna rock, rock heavy! |
Tuomas 08.04.2005 00:19:56 | |
---|
Joo khyyl se russel siinä on Oho, olen nähtävästi unohtanut sanan välistä. "Damnation Game ei ole iskenut Russellin laulutaidon puutteen takia." Mielestäni äijä ei oikein sillä yltänyt niihin juttuihin mitä se jo Divine Wingsillä veti. Kristallipallo
"Jos joku keksisi instrumentin, joka tuottaisi olutta ja kinkkua, käyttäisin sitä oitis." -Teräsbetoni-yhtyeen Järvinen haastattelussa. Ärlä #019 |
chaosphere 09.04.2005 01:13:22 | |
---|
V on loistava. Se pysyy kasassa alusta loppuun. Vois puhua teoksesta. Odyssey on vaan kasa hyviä biisejä. Mutta Divine on paras... Suffer in truth... |
Damnation Game on hyvä. Pitäneepä tutustua muuhunkin tuotantoon. Minkälaista se on verrattuna tohon levyyn? I want YOU to join the swedish army! |
Strutsi 10.04.2005 18:51:33 | |
---|
Damnation Game on hyvä. Pitäneepä tutustua muuhunkin tuotantoon. Minkälaista se on verrattuna tohon levyyn? Osa parempaa ja osa huonompaa. Omistan kolme levyä symphony X:ää, Divine wings..., The damnation game ja V. Divine on näistä minusta paras, The Damnation game on melkein yhtä hyvä ja V menee minusta aavistuksen liian kikkeliheviksi. Anteeksi nyt kun käytin tuota ilmaisua. Niin ja sitten siltä twilight in olympukselta olen pari biisiä kuullut ja oli aika hyvä. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Juzzu 10.04.2005 18:57:00 | |
---|
Tregedian jumalalliset siivet on kyllä varsin ansiokas levy. I love the smell of napalm in the morning |
atimoc 04.09.2005 03:00:11 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 146 päivää vanhaan ketjuun! - Näin pääsi käymään. Tietääkö kukaan, ovatko nuo numeroidut digipak-julkaisut "kopiosuojattuja" (suomeksi: sisältävätkö ryttyilyä maksavalle asiakkaalle)? Irtoaisivat mm. CDonista suht halvalla ja kiinnostus olisi suuri. "The government hates rap, man! And only rappers get gunned down like this. I'll tell you right now, if Billy Joel, Elton John and David Bowie got shot they'd have Bruce Springsteen's house surrounded!" -Chris Rock |