Ystävän skidi menee naimisiin ja lupasin laulaa häävalssin ja pari settiä ja tietty soittaa kans,mut ontuu vähä pelkillä rummuilla.Saisit tietty jokusen euronki,noin 120 rahaa |
jmercy 12.04.2005 20:14:40 | |
---|
Rummut ja koskettimet!? |
Carde 12.04.2005 20:56:55 | |
---|
Rummut ja koskettimet!? Ihan OK soitinvalikoima, paitsi että minun mielestäni rummut pitäisi kieltää tanssi-, pop- ja rockmusiikissa. |
baron 12.04.2005 20:57:10 | |
---|
Rummut ja koskettimet!? Basso olisi kiva. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Eddy 12.04.2005 21:24:00 | |
---|
Rummut ja koskettimet!? No mikäs siinä,jos kiipparistilta taittuu bassot vasurilla/jalkiolla. Koskettelen soittimia... |
baron 12.04.2005 21:25:00 | |
---|
No mikäs siinä,jos kiipparistilta taittuu bassot vasurilla/jalkiolla. Tervemenoa VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
vanhami 12.04.2005 21:28:34 | |
---|
Tervemenoa Ai pidät sä vasenta kättä yleensä taskussa soiton aikana vai? Vahvasähköopettaja opetti mulle samaa amiksessa. Erittäin hyvä tapa pianisteille ja sähköasentajille. ;) Mika |
baron 12.04.2005 21:30:21 | |
---|
Ai pidät sä vasenta kättä yleensä taskussa soiton aikana vai? Vahvasähköopettaja opetti mulle samaa amiksessa. Erittäin hyvä tapa pianisteille ja sähköasentajille. ;) Mika Mulle kerran sattui, että triokeikalla basisti lintsasi etukäteen ilmoittamatta ja soitin kahdestaan rumpalin kanssa ja mulle riitti, kyllä mä soolokeikkoja pianolla teen. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Fuzzy Boner 12.04.2005 21:31:28 | |
---|
Hitsi. Mä en osaa noit tanssibiisejä;muuten vois tehäki. Toisaalta 2.7 voi ehkä olla paha. Olet kirjoittanut keskusteluun 7780 kirjoitusta |
baron 12.04.2005 21:32:08 | |
---|
Hitsi. Mä en osaa noit tanssibiisejä;muuten vois tehäki. Toisaalta 2.7 voi ehkä olla paha. Mä voin opettaa, tässä on aikaa. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Eddy 12.04.2005 21:34:56 | |
---|
Tervemenoa Ei taitu enää.Joskus toi jalkiopuoli vielä taittuikin.Taitaa olla aika harvinaista nykyään toi jalkion soitto kevyellä puolella.Ei äkkiseltään tule mieleen muita,kuin Törmälän Miikka FBI-beatista. Koskettelen soittimia... |
Fuzzy Boner 12.04.2005 21:35:11 | |
---|
Mä voin opettaa, tässä on aikaa. Sä voisit muutenkin pitää mulle pari pianotuntia. Milloin olis hyvä ja ootko kallis? Olet kirjoittanut keskusteluun 7780 kirjoitusta |
baron 12.04.2005 21:36:29 | |
---|
Sä voisit muutenkin pitää mulle pari pianotuntia. Milloin olis hyvä ja ootko kallis? Parilla keikalla kustannat tunnin. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Fuzzy Boner 12.04.2005 21:50:07 | |
---|
Parilla keikalla kustannat tunnin. Ok. Eli perus uuden henkilöauton verran. Oot kyllä kallis, mutta luotan suhun. Olet kirjoittanut keskusteluun 7780 kirjoitusta |
Timi 13.04.2005 07:56:35 | |
---|
SE on kyllä paha päivä.Meidänkin kiipparisti on lomilla,hän muuten bassottaa vasurilla, ja kaikki muut buukannet jo kiinni. |
Timi 13.04.2005 08:00:58 (muokattu 13.04.2005 08:01:50) | |
---|
Sitäpaitsi meidän kitaristi lupas tulla jeesaan kans,nään on näitä rakastettavia ilmaiskeikkoja ja ei voi vetää booliikaan,kun täytyy hoitaa kamat paikalle ja pois yöllä.Sitä ei ossoo kännissä ees laulaa saati soittaa! |
dizzy 13.04.2005 08:56:53 | |
---|
Sitäpaitsi meidän kitaristi lupas tulla jeesaan kans,nään on näitä rakastettavia ilmaiskeikkoja ja ei voi vetää booliikaan,kun täytyy hoitaa kamat paikalle ja pois yöllä.Sitä ei ossoo kännissä ees laulaa saati soittaa! Ota karaoketaustat messiin ja vedä playbackina. |
vanhami 13.04.2005 09:30:17 | |
---|
Ei taitu enää.Joskus toi jalkiopuoli vielä taittuikin.Taitaa olla aika harvinaista nykyään toi jalkion soitto kevyellä puolella.Ei äkkiseltään tule mieleen muita,kuin Törmälän Miikka FBI-beatista. Jos ei niin isoista kuuluisuuksista puhuta, niin Hill Streetin Timo Raita bassottaa jalkioilla. Ja vielä mielestäni helvetin hyvin. Olen ollut muutaman kerran keikalla soittamassa ko jannun kanssa ja aina hämmästyttää yhtä paljon. Jotain "rokki soi" tyyppisten biisien tuplabassoja alkaa tulemaan takaa. Sukat vaan viuhuu Electonen alla. |
vanhami 13.04.2005 09:33:13 | |
---|
Sitäpaitsi meidän kitaristi lupas tulla jeesaan kans,nään on näitä rakastettavia ilmaiskeikkoja ja ei voi vetää booliikaan,kun täytyy hoitaa kamat paikalle ja pois yöllä.Sitä ei ossoo kännissä ees laulaa saati soittaa! Ääh aja kamat keikkapaikalle. Soita heti kärkeen ne pari settiä ja känni toteen. Myöhemmin yks jurrisetti ja kamat kasaan ja autoon vielä kun jalat kantaa ja jätä vaan lattiamonnit ja taustamusakone pauhaan. Pirssillä himaan. Vaihtoehto olis tilata tilataksi johon ronttaa kamat. Ollaan joskus jätkien kanssa mietitty, että olishan se aika reteetä päräyttää keikalta tilataksilla himaan. Onneksi meillä kuitenkin tuo kuskipuoli pelaa. Se oon joko mä tai basisti. Yleensä molemmat. |
baron 13.04.2005 09:47:43 | |
---|
Pirssillä himaan. Vaihtoehto olis tilata tilataksi johon ronttaa kamat. Ollaan joskus jätkien kanssa mietitty, että olishan se aika reteetä päräyttää keikalta tilataksilla himaan. Mulle, joka pyörin vain "naapurustossa" tilataksi on rutiinikeikkakulkuneuvo. Oon Kovasen kanta-asiakkaita. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |