Jos liike lähtee lantiosta, niin siellä se timekin tuntuu! Hyvää timeharjoitusta olen saanut orkesterissa, kun kapelimestari heiluttaa puikkoa mahdollisimman epäselvästi. Yritä nyt siinä sitten...kapelimestarin voisi korvata metronomilla. No ei nyt. Ihan hyvä kapu meillä on orkesterissa. Siellä on hyvä, kun saa sykkeen niiltä monilta muilta soittimilta. Painaa vaan vastuu siitä, että ne muut soittajat kuuntelevat sinua. Metronomin kanssa en ole harjoitellut. Tänään taas tuli se ongelma, kun soitimme Iron Mania kavereiden kanssa, että kaikki on fiiliksissä ja tempo nousee. Sitten kun alkuriffin pitäisi tulla taas, niin se on melkein jo tuplatempo. :D Onneksi saatin toimimaan, kun jarruttelin kokoajan. Se biisi on tolkuttoman hidas. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
voi hyvänen aika mikä keskustelu!! sitä joko osaa tai ei osaa soittaa! mun mielestä se "time" tulee ihan selkäytimestä ja jos sitä tarvii treenata ni... instrumentti vaihtoon. pyydän anteeksi varsin voimakasta kommenttiani. Olen täysin samaa mieltä. Jos ei heti aloittaessaan ole yhtä hyvä kuin esim. Dennis Chambers, ei kannata aloittaakkaan. Kaikkien tulee olla mestareita aloittaessaan! Helvettiin harjoittelu, ollaan heti maailman parhaita (nopeimpia tuplabasarilla ja single-stroke rollissa). Itse asiassa kaikki on valmiiksi selkäytimessä! Taisit muuten kirjoittaa itsesi tohtoriksi neljävuotiaana, vai? |