-Ossi- 09.04.2005 00:28:19 | |
---|
Millainen kitara on kyseessä?Kertokaa asiantuntijat kaikki olennainen!Kiitos jo etukäteen! |
McNulty 09.04.2005 00:32:33 (muokattu 09.04.2005 00:32:45) | |
---|
Millainen kitara on kyseessä?Kertokaa asiantuntijat kaikki olennainen!Kiitos jo etukäteen! Olen ostamassa ko. soitinta kesäkuun alussa. Kyseessä on siis '79 ML:n floikallinen versio. Deanin mikit, lisenssifloikka, tuo Dimeltä tuttu muoto =) Lisenssifloikka on ihan toimiva, pitää vireen ja on kepitettävä malli... mikit ovat aika ärhäkät ja paremmat mitä voisi kuvitella. Työn jälki on mielestäni TODELLA loistava 570e skebaan. Ei ihme että ko. keppiä on suomessa aikanaan myyty 900e:llä... Oletko itse tilaamassa? kenties voisimme pistää postikulut puoliksi??? "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Twist 09.04.2005 09:57:31 (muokattu 09.04.2005 10:00:47) | |
---|
Itselläni On floikaton malli tästä ML79:stä. Hyvin on pelannut ja kyllä ne tehdasmikit on ärhäkät.. joten niitä on aika turha mennä vaihtelemaan. Ja tietenkin työn jälki on todella hyvä, eipä virheen virhettä meinaa löytyä. Väri on trans-braziliaburst (minun makuuni loistava väritys). Mahonki runko ja liimakaula, Grover virittimet (kirjotinko oikein?).. Ja tietysti, Dimen tyyliin ;) Malli viittaa tietenkin '79 vuoteen perustetuista kitaroista. Niin ja koreassa tehty, eli yllättävän hyvää jälkeä. Niin, ja myyjä oikein kehu vielä jälkikäteen kun olin ostanut että tulevaisuudessa näiden ML79:n hinnan arvo nousee, kuullemma juuri Dimebagin takia. Mutta minä kyllä ajattelin säilyttää ihan itelläni kitaran niin kauan kuin voin. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
BuzBuz 09.04.2005 11:54:00 | |
---|
Itse olen kyseisen '79 sarjan Exploreria (Z) kattellut, ei varmaan kovin huono sekään? Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
PIM 09.04.2005 11:54:36 | |
---|
Mitä helvetin yllättävää tuossa nyt on että Koreassa osataan kitaroiden viimeistely? Mä totesin sen itse jo 15 vuotta sitten kun ostin ekan Epi Sheratonin, mutta edelleen se tuntuu olevan yleinen ihmetyksen aihe. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
McNulty 09.04.2005 13:15:11 | |
---|
Mitä helvetin yllättävää tuossa nyt on että Koreassa osataan kitaroiden viimeistely? Mä totesin sen itse jo 15 vuotta sitten kun ostin ekan Epi Sheratonin, mutta edelleen se tuntuu olevan yleinen ihmetyksen aihe. No, ehkä se johtuu siitä että Koreasta tulee myös paljon halpiksia... mutta siltikin ero on kuin yöllä ja päivällä jos kokeillaan 80e Bentonia ja 900e Schecteriä :) Ihmisten on vain helpompi muistaa nuo negatiiviset asiat... vaikka Koreasta tosiaan tulee paljonkin hyvin tehtyjä soittopelejä. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
cerulean 09.04.2005 13:17:26 | |
---|
Mistäköhän Deaneja voisi ylipäätään hankkia? Olen katsellut paljon nettisivuilta, mutta ilmeisesti Suomessa Deania ei edes myydä? Sellainen Dimebag-tyylinen Dean on ollut jo pitkäaikainen haave... |
McNulty 09.04.2005 13:21:05 | |
---|
Mistäköhän Deaneja voisi ylipäätään hankkia? Olen katsellut paljon nettisivuilta, mutta ilmeisesti Suomessa Deania ei edes myydä? Sellainen Dimebag-tyylinen Dean on ollut jo pitkäaikainen haave... www.musik-produktiv.de "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Twist 09.04.2005 13:23:35 (muokattu 09.04.2005 13:26:59) | |
---|
Mistäköhän Deaneja voisi ylipäätään hankkia? Olen katsellut paljon nettisivuilta, mutta ilmeisesti Suomessa Deania ei edes myydä? Sellainen Dimebag-tyylinen Dean on ollut jo pitkäaikainen haave... Kun ostin tuon Deanin niin myyjä sanoi että tämä on Suomen ainoa ML79 jäljellä. Koska ei kukaan tuo noita suomeen, Deaneja siis. Mutta sitten en tiedä että pitääkö paikkaansa? Koska mulla on jo niin ei mitään väliä. DLXässä on vielä V79 kylläkin.. eiku.. kokeileppas kysyä DLXältä että onko niillä hyllyssä joku ML79 tyylinen. Muistaisin että siellä olisi jossain nurkassa. Semmoinen Deanin kitara. www.musik-produktiv.de Eikä tuolla tiedetä milloin tulee niitä Deaneja.. jos on tullakseen.. kyselin tuossa kolmisen viikkoa sitten. Ja jos siellä on punane merkki että joku sofort jotain.. niin sitten sitä on saatavilla.. mutta kannattaa kysellä sieltä jos löytyisi. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
McNulty 09.04.2005 13:27:41 | |
---|
Kun ostin tuon Deanin niin myyjä sanoi että tämä on Suomen ainoa ML79 jäljellä. Koska ei kukaan tuo noita suomeen, Deaneja siis. Mutta sitten en tiedä että pitääkö paikkaansa? Pitää paikkansa... EM Nordic toi aikanaan maahan Deania, samoin kuin Into-Luthman. Deanin maahantuonti loppui Inton osalta 1.1.2005 ja DLX Music on ilmeisestikin myynyt suuren osan niistä malleistaan loppuun mitä heillä myymälässä/varastossa oli. Koska mulla on jo niin ei mitään väliä. DLXässä on vielä V79 kylläkin.. eiku.. kokeileppas kysyä DLXältä että onko niillä hyllyssä joku ML79 tyylinen. Muistaisin että siellä olisi jossain nurkassa. Semmoinen Deanin kitara. Voip olla, mutta ovat sitten yksittäisiä kappaleita ja jollei ole omaa suosikkiväriä tai mallia niin niin... www.musik-produktiv.de Eikä tuolla tiedetä milloin tulee niitä Deaneja.. jos on tullakseen.. kyselin tuossa kolmisen viikkoa sitten. Ai, minulle sanoivat että Dime Signatureja ja '79 pitäisi olla heillä varastossa... tästä on aikaa pari viikkoa kun kysäsin... "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Twist 09.04.2005 13:37:09 | |
---|
Ai, minulle sanoivat että Dime Signatureja ja '79 pitäisi olla heillä varastossa... tästä on aikaa pari viikkoa kun kysäsin... No prkule.. No.. on se hyvä että tulee.. varmasti menee myy hyvin nyt. Ja kaikki saa haluamansa. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
McNulty 09.04.2005 13:38:47 | |
---|
No prkule.. No.. on se hyvä että tulee.. varmasti menee myy hyvin nyt. Ja kaikki saa haluamansa. toivottavasti juuri näin... itse ainakin räjäytän saksan jollen saa kitaraa kesän aikana :)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Ben_D 09.04.2005 13:44:38 | |
---|
Mulla on Dean 79V. Aivan loistava hintalaatusuhde ja kitarassa on todellakin kaikki kohdallaan viimeistelyä ja soittotuntumaa myöden. Kitarakorjaanani Kristian Oeschkin sanoi, että harvinaisen laadukas. Itse vaihdatin Deaniini Seymour Duncanin JB:n tallaan. Ostin kepin Malmin DLX Musicista hintaan 590 euroa. Laita kitarasta kuvan omaankuvaan. Käykää vilasemassa. |
BuzBuz 09.04.2005 14:15:57 | |
---|
Eikös kaikista '79-sarjan malleista löydy bindaukset sekä bodystä että otelaudasta? Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Twist 09.04.2005 18:41:47 | |
---|
Eikös kaikista '79-sarjan malleista löydy bindaukset sekä bodystä että otelaudasta? Kylläh. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
-Ossi- 09.04.2005 19:07:16 | |
---|
Olen ostamassa ko. soitinta kesäkuun alussa. Kyseessä on siis '79 ML:n floikallinen versio. Deanin mikit, lisenssifloikka, tuo Dimeltä tuttu muoto =) Lisenssifloikka on ihan toimiva, pitää vireen ja on kepitettävä malli... mikit ovat aika ärhäkät ja paremmat mitä voisi kuvitella. Työn jälki on mielestäni TODELLA loistava 570e skebaan. Ei ihme että ko. keppiä on suomessa aikanaan myyty 900e:llä... Oletko itse tilaamassa? kenties voisimme pistää postikulut puoliksi??? Kyllä olen tilaamassa ja tuota samaa floikallista versiota,mutta vasta loppu kesästä!Millaiset postikulut tuolla Musik-Produktivissa muuten on? |
McNulty 09.04.2005 19:09:29 | |
---|
Kyllä olen tilaamassa ja tuota samaa floikallista versiota,mutta vasta loppu kesästä!Millaiset postikulut tuolla Musik-Produktivissa muuten on? Olikohan ne jossain 30e hujakoilla tms. Noh pitää katsoa tuota tilaushäsäkkää... ajattelin jo enskuussa tilailla että sais sen sitten kesäkuuksi jo näperreltäväksi :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
-Ossi- 09.04.2005 19:12:32 | |
---|
Olikohan ne jossain 30e hujakoilla tms. Noh pitää katsoa tuota tilaushäsäkkää... ajattelin jo enskuussa tilailla että sais sen sitten kesäkuuksi jo näperreltäväksi :) Juu,perskule tilaisin kyllä itsekkin,mutta kun ei ole valuuttaa! |
Twist 09.04.2005 21:32:32 | |
---|
Olikohan ne jossain 30e hujakoilla tms. Noh pitää katsoa tuota tilaushäsäkkää... ajattelin jo enskuussa tilailla että sais sen sitten kesäkuuksi jo näperreltäväksi :) Ja tuopahan kotiovelle vielä. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
Mitkä maksutavat ovat muuten mahdollisia tuolta musik-produktivista tilatessa! |