etnopoju 09.04.2005 20:00:19 | |
---|
Sitenhän sinulle ei tule kahnauksia kenenkään kanssa. Sehän on hyvä homma se. En ollut ihan varma tiesitkö mitä tunneäly on, kun sanoit että sinulla sitä on, ja silti tunnut täälläkin tappelevan vähän jokaisen kanssa jostain asiasta. Ja nimenomaan loukkaavalla tasolla. Pahoittelen erehdystäni. Varmaan me kaikki muut ollaan ihan tyhmiä. tunneälyn puute tarkoittaisi että en osaisi asettua toisen asemaan. olen kyllä empaattinen ja tiedän, että loukkaan usein ihmisiä. en kuitenkaan mahda sille mitään, että minun näkemykseni ovat loukkaavia. |
carlos 09.04.2005 20:04:21 (muokattu 09.04.2005 20:13:25) | |
---|
en kuitenkaan mahda sille mitään, että minun näkemykseni ovat loukkaavia. Eipä sun näkemykset oo munmielestä erotu täältä joukosta mitenkään loukkaavampina kuin muiden. EDIT: ja kun tuolla paasattiin siitä, että kuinka musiikki on tärkeää ja jos kuulee lempibändistään puhuttavan paskaa, niin toki se ottaa päähän. Mutta miks se täytyy ottaa niin henkilökohtaisesti? Jos haukutaan bändiä, haukutaan yleensä sen musiikkia eikä niitä jäseniä. Ja vaikka kyseisessä bändissä soittaisikin, niin ei moisen pitäis hetkauttaa, koska eihän kaikki voi tykätä samantyylisestä musasta. I can't hide but I can run for miles |
Juhani 09.04.2005 20:13:11 (muokattu 09.04.2005 20:14:20) | |
---|
tunneälyn puute tarkoittaisi että en osaisi asettua toisen asemaan. olen kyllä empaattinen ja tiedän, että loukkaan usein ihmisiä. en kuitenkaan mahda sille mitään, että minun näkemykseni ovat loukkaavia. Kaikilla on toisia loukkaavia näkemyksiä. Kyse on ehkä vain siitä mitä sanoo ja mitä jättää sanomatta. Menipäs tämä ketju syvälliseksi. Toolilla on muuten sellainen biisi kuin Hush, jossa lauletaan: "I can't say what I want to even if I'm not serious. Things like. Fuck yourself, kill yourself, you piece of shit. People tell me what to say, what to think and what to pray. I say go fuck yourself, you piece of shit. Why don't you go kill yourself? Just kidding." Pakko laittaa Tool taas soimaan. :) Erittäin v*ttumainen tilanne mulle kävi Therapyn keikalla viime Ruisrockissa. Bändin basisti moikkasi kohti minua ja moikkasin takaisin. Joku tyyppi mun vieressä huusi mulle "Haluutsä olla sen huora? Mieshuora!". Meni kaikki fiilikset vaikka bändi oli aivan loistava ja olin kuunnellut bändiä about kymmenen vuotta ja odotukset oli korkealla. Itse en ymmärrä tällaista. |
Erittäin v*ttumainen tilanne mulle kävi Therapyn keikalla viime Ruisrockissa. Bändin basisti moikkasi kohti minua ja moikkasin takaisin. Joku tyyppi mun vieressä huusi mulle "Haluutsä olla sen huora? Mieshuora!". Meni kaikki fiilikset vaikka bändi oli aivan loistava ja olin kuunnellut bändiä about kymmenen vuotta ja odotukset oli korkealla. Itse en ymmärrä tällaista. Munmielestä tää tilanne on nyt kuitenkin ihan eri kun joku m.netin keskustelu. Toi oli nimittäin jo aika todella typerää ja kyllähän moinen fiilikseen vaikuttaa. Mutta tollasiin pässeihin pitää vaan oppia suhtautumaan oikealla asenteella. I can't hide but I can run for miles |
etnopoju 09.04.2005 20:16:11 | |
---|
Erittäin v*ttumainen tilanne mulle kävi Therapyn keikalla viime Ruisrockissa. Bändin basisti moikkasi kohti minua ja moikkasin takaisin. Joku tyyppi mun vieressä huusi mulle "Haluutsä olla sen huora? Mieshuora!". Meni kaikki fiilikset vaikka bändi oli aivan loistava ja olin kuunnellut bändiä about kymmenen vuotta ja odotukset oli korkealla. Itse en ymmärrä tällaista. haha. mitäs siitä loukkantumaan, paitsi jos sä masturboit kotona tuijottaen sen kuvia, jolloin kritiikki olisi sattunut oikeaan. |
Tapani L 09.04.2005 20:36:15 | |
---|
Wow! Täällä on ihmisiä, jotka pystyvät järjellään määräämään mitä tuntevat. Älkää nyt kuitenkaan luulko, että kaikki siihen pystyisivät. Minä en ainakaan. |
Juhani 09.04.2005 23:02:52 | |
---|
Munmielestä tää tilanne on nyt kuitenkin ihan eri kun joku m.netin keskustelu. Toi oli nimittäin jo aika todella typerää ja kyllähän moinen fiilikseen vaikuttaa. Mutta tollasiin pässeihin pitää vaan oppia suhtautumaan oikealla asenteella. Totta. Toi oli vaan aiheeseen liittyvä esimerkki. |