JimJim 08.04.2005 14:40:49 | |
---|
Katselin tuossa vähän hintoja uutta kitaraa silmällä pitäen ja silmääni tarttui useaan otteesseen Harley Bentonin soittimet. Mikäs on hinta-laatu-suhde? Kertokaas ihmiset kokemuksia. Vähän kyllä arvelluttaa tuo Harley Benton, mutta Banjot ja Mandoliinit vaikutti houkuttelevilta hintansa puolesta. |
...And Justice For All 08.04.2005 14:43:19 | |
---|
Tunnetusti, bentonin hinta-laatusuhde olisi kohdallaan jos hinta olisi 2€. Aivan umpisurkeita soittimia, älä osta missään nimessä. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Nazareth 08.04.2005 16:08:01 | |
---|
Jos käy tuuri niin saa hyvän soittimen, kuten esim. minulle kävi. "man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27 |
Hesrock 08.04.2005 16:42:01 (muokattu 08.04.2005 16:42:19) | |
---|
Joku lespan (no ei ihan mut anyway)mallisen hb:n ite ottasin, semmoone ois iha cooli keppi |
moottorisaha 08.04.2005 18:20:32 | |
---|
Eivät ne niin paskoja ole kuin täällä väitetään. Ainakin niillä kitaroilla pysyy soittamaan ihan hyvin. En löytänyt parista testaamastani Strato-kopiosta mitään vikaa, tosin en päässyt soittamaan sähköjen kanssa, joten siitä puolesta en voi sanoa mitään. "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Hohhoijaa 08.04.2005 20:14:57 | |
---|
Tunnetusti, bentonin hinta-laatusuhde olisi kohdallaan jos hinta olisi 2€. Aivan umpisurkeita soittimia, älä osta missään nimessä. Paljonko sulla on kokemusta? |
...And Justice For All 08.04.2005 20:26:43 | |
---|
Paljonko sulla on kokemusta? Testannut vahvareita n. 5 kpl, kitaroita n.10 kpl. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
maelstrom 08.04.2005 23:15:49 | |
---|
Katsoisin kyllä, että ainakin omalle kohdalleni osuneissa vekottimissa hinta-laatu -suhde on ollut kohtuullisen hyvä. Tosin jos ottaa huomioon, että samaan hintaan saattaa löytää parempiakin ja että HB:t mainettaan paremmasta laadusta huolimatta eivät ole laitteita joilla kehtaisi soittaa oikeiden muusikoiden edessä livenä. Itse soittelen HB:n bassolla ja ihan hyvin sillä soittelee, kunhan on logon peittänyt teipillä. Muutenkin SUPPORT NO-LOGO! Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
paristo 09.04.2005 03:37:12 | |
---|
yhtä kitaraa ja kahta bassoa olen kokeillu eikä mikään ollu huono, sanoisin jopa että hyviä pelejä ovat kaikki olleet.... en tiedä onko sitten sattunu hyvät soittimet minun kohdalleni. eikös HB osaa tehdä ihan kohtalaisia bassoja? Selvästi pidemmälle.. |
...And Justice For All 09.04.2005 10:10:42 | |
---|
yhtä kitaraa ja kahta bassoa olen kokeillu eikä mikään ollu huono, sanoisin jopa että hyviä pelejä ovat kaikki olleet.... en tiedä onko sitten sattunu hyvät soittimet minun kohdalleni. eikös HB osaa tehdä ihan kohtalaisia bassoja? Ainakin parempia bassoja kun kitaroita (yleensä siis) Kyllä varmaan Benttonistakin saa kohtalaisen soittimen jos säädättää jossain, hioo nauhat ja vaihtaa elektroniikkaa. Mutta se taas on sikäli turhaa että samalla hinnalla saa jo kunnon kepin. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Maardi 09.04.2005 13:37:41 | |
---|
Seuraavan jutun todenpitävyydestä en osaa sanoa mitään, mutta Imperiumin laudalla oli joku kirjoittanut, että joku Harley Bentonin basso oli tehty pahvista!?!!! Tuo on jo vähän liikaa,ehkä. |
maelstrom 09.04.2005 14:10:24 | |
---|
Seuraavan jutun todenpitävyydestä en osaa sanoa mitään, mutta Imperiumin laudalla oli joku kirjoittanut, että joku Harley Bentonin basso oli tehty pahvista!?!!! Tuo on jo vähän liikaa,ehkä. Joo, mäkin kuulin kerran yhdestä kirjasta jossa lapset pelaa sellaista pallopeliä jossa lennetään luudalla ja yritetään lopuksi saada kiinni sellainen kultainen lentävä otus. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Super-Jari 09.04.2005 14:36:39 | |
---|
Joo, mäkin kuulin kerran yhdestä kirjasta jossa lapset pelaa sellaista pallopeliä jossa lennetään luudalla ja yritetään lopuksi saada kiinni sellainen kultainen lentävä otus. Äiä Quntelee niinQ kirjoja!?! O0tzä joQ wizardi??? And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
Lego 09.04.2005 15:24:15 (muokattu 09.04.2005 15:24:25) | |
---|
Testannut vahvareita n. 5 kpl, kitaroita n.10 kpl. Oho, sää tunnet monta tyhmää ihmistä jotka ovat sortuneet kyseiseen merkkiin! Vai kävitkö saksassa asti testimässä. ..mutta Imperiumin laudalla oli joku kirjoittanut, että.. Tämä ratkaisi väittämän todenperäisyyden. "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
enema 09.04.2005 16:23:59 | |
---|
Seuraavan jutun todenpitävyydestä en osaa sanoa mitään, mutta Imperiumin laudalla oli joku kirjoittanut, että joku Harley Bentonin basso oli tehty pahvista!?!!! Tuo on jo vähän liikaa,ehkä. Päivän paras. Naula päähän ja baanalle. |
Oho, sää tunnet monta tyhmää ihmistä jotka ovat sortuneet kyseiseen merkkiin! Vai kävitkö saksassa asti testimässä. Valitettavan moni meidän ylä-asteen "muusikoista" tulee mulle leuhkimaan että: "Rupesin muusikoks, ostin Benttonin!" Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Super-Jari 09.04.2005 20:51:20 | |
---|
Valitettavan moni meidän ylä-asteen "muusikoista" tulee mulle leuhkimaan että: "Rupesin muusikoks, ostin Benttonin!" Oletko sinä parempi sitten sanoessasi "rupesin muusikoks, ostin fenderin!" ? I love the smell of daisies in the morning
- Lilarcor |
...And Justice For All 09.04.2005 20:56:12 | |
---|
Oletko sinä parempi sitten sanoessasi "rupesin muusikoks, ostin fenderin!" ? Oonko sanonu niin? Ei oo tapana leuhkia soittimilla, VAAN mulle tullaan koulussa leuhkiin Benttonin soittimilla. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Teijo K. 09.04.2005 21:05:55 | |
---|
Katsoisin kyllä, että ainakin omalle kohdalleni osuneissa vekottimissa hinta-laatu -suhde on ollut kohtuullisen hyvä. Tosin jos ottaa huomioon, että samaan hintaan saattaa löytää parempiakin ja että HB:t mainettaan paremmasta laadusta huolimatta eivät ole laitteita joilla kehtaisi soittaa oikeiden muusikoiden edessä livenä. Itse soittelen HB:n bassolla ja ihan hyvin sillä soittelee, kunhan on logon peittänyt teipillä. Muutenkin SUPPORT NO-LOGO! Behringerin putkietunenkin sai kiitosta soundeistaan kun nimi oli peitetty teipillä. Heti huononi ääni kun teipin otti pois. Uskon kyllä, että laadunvaihtelua noissa HB soittimissa on melkoisesti. Ensiviikolla tulee kuitenkin muutama HB huuliharppu. Sitten lisää asiaa. |
punk 10.04.2005 09:28:19 (muokattu 10.04.2005 09:32:30) | |
---|
we fight to live we live to fight |