Aihe: Boss ME-50
1
pekkamaa
08.04.2005 10:05:14
Onko kokemuksia Bossin ME-50 multiefektistä keikkakäytössä?
Itse olen hiljattain alkanut käyttämään keikoilla ja todennut ihan asialliseksi peliksi. Mitä mieltä ollan?
McNulty
08.04.2005 11:43:53
Onko kokemuksia Bossin ME-50 multiefektistä keikkakäytössä?
Itse olen hiljattain alkanut käyttämään keikoilla ja todennut ihan asialliseksi peliksi. Mitä mieltä ollan?

Itse kerran lainasin ko. epeliä keikalle kun omasta me-8:sta hukkui muuntaja. Saundit toimivat ihan ok, mutta suurin ongelma oli se, että mulla oli kaikki käytettävät 5 saundia ME-8:n yhdessä saundipankissa. Siinä on siis viisi kytkintä + CTL ja pankinvaihto... ME-50:ssä saa vain 3 saundia/pankki talteen ja siinä on vielä kovin hankala se pankin vaihto... tähtää nyt sitten mäiskärillä sellaista pientä mustaa nappulaa jossain pimeässä klubin nurkkauksessa :) Se oli syy miksi en oikein diggaillut. Toinen "huonohko" puoli on se ME-50:n "EQ". Siinä kun ei oikeastaan ole sellaista... iso miinus mielestäni. Tone Modify on mutta ei se ole vaan sama asia...

Enemmän saundeja/pankki + EQ niin se olisi aivan moitteeton vehje. Tosin, hyvät saundit siitä saa ja jollei tartte kauheasti keikoilla ronata saundeja niin erittäin loistava vehje.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)