Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bloc Party
1 2 3 4
ChangeOfSeasons
05.04.2005 09:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tälläinen yhtye on ollut minulla todella kovassa soitossa viime aikoina. Milestäni Silent Alarm on varsin mainio levy ja kunnon meno on pojilla päällä. Ainakin UKssa on aika kova kohu yhtyeestä tällä hetkellä, joten eiköhän ne kohta lyö läpi oikein kunnolla. Muita faneja ?
 
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now !
Tapani L
05.04.2005 10:40:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tälläinen yhtye on ollut minulla todella kovassa soitossa viime aikoina. Milestäni Silent Alarm on varsin mainio levy ja kunnon meno on pojilla päällä. Ainakin UKssa on aika kova kohu yhtyeestä tällä hetkellä, joten eiköhän ne kohta lyö läpi oikein kunnolla. Muita faneja ?
 
Pari biisiä olen kuullut ja meno tosiaankin on kohdallaan. "Little Thoughts" on aivan loistava kappale.
 
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
Mikko/DE
05.04.2005 10:41:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Upea levy, harmi vain että uus Sweatmaster vei aika paljon soittoaikaa tolta levyltä. Hyvähän se toisaalta on että suomessa osataan paremmin :)
 
paranoid android
05.04.2005 13:12:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä biisejä, mutta aika tasapaksu noin kokonaisuutena. Loistava rumpali bändissä.
 
thescientist
05.04.2005 15:41:50 (muokattu 05.04.2005 15:42:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava rumpali bändissä.
Komppaan.
 
Coldplayn uusinta odotellessa uskallan sanoa, että Silent Alarm on tämän vuoden paras levy. Levyltä kolahtaa eniten Like Eating Glass, Banquet, This Modern Love ja EP-julkaisuista Tulips ja Little Thoughts.Olisi kiva päästä joskus katsastamaan bändin meno livenä.
 
Loistava bändi kaiken kaikkiaan.
tommijk
05.04.2005 18:58:48 (muokattu 05.04.2005 19:18:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trendipoppia.
 
Lock 'n' Loll
carlos
05.04.2005 20:32:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovasti jotenki yrittää kuulostaa hyvältä mun korvaan, mutta jokin siitä puuttuu. Like eating glass on silti kovettu biisi!
 
I can't hide but I can run for miles
Prome
05.04.2005 22:19:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Norjalainen nettituttu suositteli poppoota, joten hain pari levyä. Ihan kuunneltavaa tavaraa, joskaan ei nyt ihan älyttömästi kolahda.
 
goose
05.04.2005 22:45:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Persoonallinen bändi ja kaiken kukkuraksi vielä musta laulaja! Jes. Rumpali on mainio ja kitaristilla on delay ahkerassa käytössä, mikä on mielestäni hyvä juttu! Yleisesti bändin soundi jää kuitenkin harmittavasti melko tasaiseksi matoksi ja silent alarm on miksattu aika kapealle kaistalle melko alas.
 
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
justjoo
05.04.2005 23:32:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän varsin paljon.
Toimiva livenäkin, lämmittelivät Interpolia Köpiksessä marraskuussa.
 
C.F.D.T
05.04.2005 23:33:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan jees levyhän tuo silent alarm on. hyviä sanoituksia siellä täällä!
 
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Vaatturi
06.04.2005 03:04:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole kuin pari biisiä kuullut "Little toughs" ja "Helicopter" ja niiden perusteella bändi vaikuttaa oikein lupaavalta...
 
Mukava meniniki hepuilla, livenä varmaankin loistava. Olis kiva nähdä...
 
Kuollut kissa hauku ei... Toistaiseksi Nimetön
Järvihirviö
08.04.2005 17:41:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavan kuuloista, ainakin tämä Silent Alarm -levy! Ehkä pientä munakkuutta toivoisi mukaan.
 
Robospock
09.04.2005 15:30:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silent alarm on kyllä helvetin hyvä levy. Tän vuoden julkaisut taitaa olla muutenkin vähän keskiarvoa parempia, jos yhtään uskaltais arvailla.
 
Rad Child
09.04.2005 18:18:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bloc Party EP:n olen kuullut ja kyllähän se pistää jalan vipattamaan. Erityiseti Banquet (+ remix) ja The Answer kolahtavat hyvin.
 
Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee, Huucgcgudoo wuad! Chugaouh!
masterhat
15.12.2007 11:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mites kolahtaa uus tuotanto, jossa linja on vedetty totaalisen uusiksi? Itse olen semi innoissani, mukavan tyylikästä kamaa, mutta jotain uupuu
 
eikö kukaan ole jauhanut tästä yli kahteen vuoteen?
 
Snails against humanity
carlos
15.12.2007 14:53:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mites kolahtaa uus tuotanto, jossa linja on vedetty totaalisen uusiksi? Itse olen semi innoissani, mukavan tyylikästä kamaa, mutta jotain uupuu
 
Uus tuotanto = a weekend in the city? vai hä, onko niiltä tullu jotain uudempaakin? Mutta joo, hakkaa toki debyytin.
 
elbowski
15.12.2007 19:37:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläinen kanssa löys tuon A Weekend in the Cityn ja kyllähän se potkii. Laulaja kuulostaa siististi Dave Grohlin ja Win Butlerin ristisiitokselta. Ennakkoluuloja oli, ajattelin bändin tippuvan tähän superlöysään massaindieluokkaan jota nykypäivänä tuutataan joka reiästä, mutta bändillähän oli varsin omanlainen, paikoin jopa todella raju saundi. Todella hyvä bändi.
 
masterhat
15.12.2007 19:58:25 (muokattu 15.12.2007 19:58:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lähinnä tätä flux-sinkkua meinasin. kunnon autotunetettua discoa
 
http://www.myspace.com/blocparty
 
Snails against humanity
Ozzyneito
15.12.2007 20:52:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Weekend In The City löytyy hyllystä ja vallan mainio levy, varsinkin ensimmäiset 4 biisiä on silkkaa timanttia. Silent Alarm ei ole ihan yhtä kovis, muttei mikään huono.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «