Aihe: Mitäs tässä nyt tekis.
1 2
Urcci
07.03.2005 00:16:55
Niin olen siis aloittelija, soitan sähkökitaraa mutta en nyt tiedä mitä pitäis ylipäänsä harjotella vähä jumissa ollaan. Teoriaa tullu sillon tällö luettua ja vähä renkuteltua jotaki mutta nyt en tiiä pitäskö nyt niinku soitella muiden biisejä vai jotain mitä lie harjotuksia tehä vai mitä että kehittyis tästä taas, olen siis ehkä 2k-4kk soitellut, pari biisiä opetellu soittamaan mutta vieläki oon hidas ku norsu ja sihti ei oo kohillaan, sen takia soitteleen vaan jotain rauhallisia renkutuksia, en tiedä onko se nyt niin järkevää. Koitin jopa oman biisin tekoa mutta ei siitä ny lasta eikä paskaa tullu ku mietin jotain niin hienoja juttuja että taito loppu kesken. Joten siis itse ytimeen että mitäs tässä ny pitäs soitella?
Tony Narrows
07.03.2005 01:10:34
No sinuna hakeutuisin johonkin maholliseen opetukseen esimerkiksi musiikkiopistoon tai yksityistunneille,mut tietenki voit lueskella muitakin asiaan liittyviä keskusteluja mitä täällä on alitettu,jos rahaa haluat säästää :D

En tiedä mitä osaat ja mitä et,mut kannattee opetella ihan perussoinnut ainakin soittamaan ja perinteisemmät nelisoinnutkin (7 , m7 , maj7 jne..)

Asteikot ja niiden sormitukset (duuri- ja molli- sekä pentatonisetasteikot)

Biisejä reenaamalla oppii yllättävän paljon eli kannattee opetella sellasia biisejä joista pidät ja jotka eivät ole täysin mahdottomia,mut siinä rajalla että et osaa tai pysty edes siihen.
Alias Tonza
Urcci
07.03.2005 01:27:50