psyanide 04.02.2005 11:58:39 | |
---|
Itse olen kuluttanut vaikka miten monet Blendin 6879 -merkkiset ja malliset farkut. Aina on uusi pari haussa. Viimeksi löytyi Tampereen Sokokselta alle neljällä kympillä. Pirun hyviä housuja, saisivat vaan olla hieman kestävämpiä :) |
Edward 09.02.2005 14:15:04 | |
---|
Itselläni on ainakin Beaverssin leveälahkeiset. Jackkaristä ja Kera-Texista noita sai ainakin vuosi sitten. Ainut miinuspuoli on aika korkea vyötärö. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Rattata 09.02.2005 17:33:14 | |
---|
Mä levennän itte lahkeet jos on farkut muuten hyvät. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
Hymyilevä Käärme 10.02.2005 23:44:36 | |
---|
Juuri eilen ostin Helsingin Halosesta Leen "Denver - Flare" farkut. Kokoja löytyy laidasta laitaan ja malli on lahkeiltaan perus-bootcuttia leveämpi. Hinta oli kyllä tosin aika pirun suolainen, 85 euroa. Jostain asioista ei vain voi tinkiä, mielummin kiristän vaikka vyötäni. "Aina ei voi voittaa. Aina voi hävitä." |
erkkimörkö 11.02.2005 11:57:31 | |
---|
kuka käyttää leveä lahkeisia housua? huh. hei kaikille pillifarkut jalkaan. niissä on sentään jotain tyyliä. roudarit on kuninkaita |
sirdickyj 11.02.2005 15:36:54 | |
---|
Juuri eilen ostin Helsingin Halosesta Leen "Denver - Flare" farkut. Kokoja löytyy laidasta laitaan ja malli on lahkeiltaan perus-bootcuttia leveämpi. Hinta oli kyllä tosin aika pirun suolainen, 85 euroa. Jostain asioista ei vain voi tinkiä, mielummin kiristän vaikka vyötäni. Kiitos vinkistä! Hienoa, täytyy käydä tsekkaamassa, oisko niillä 36-pituutta. Levikseltä tullu kanssa shoecut-malli, joka on ainakin melkein jees, eli paremman puuteessa ne, jollei ala kohta helpottaa. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Leper Messiah 11.02.2005 18:51:27 (muokattu 13.02.2005 13:07:42) | |
---|
Juuri eilen ostin Helsingin Halosesta Leen "Denver - Flare" farkut. Kokoja löytyy laidasta laitaan ja malli on lahkeiltaan perus-bootcuttia leveämpi. Hinta oli kyllä tosin aika pirun suolainen, 85 euroa. Jostain asioista ei vain voi tinkiä, mielummin kiristän vaikka vyötäni. tälläiset samanlaiset ostin tänään. 79.90€ mutta mamma betalar. hyvät housut. Kiitos vinkistä! Hienoa, täytyy käydä tsekkaamassa, oisko niillä 36-pituutta. Levikseltä tullu kanssa shoecut-malli, joka on ainakin melkein jees, eli paremman puuteessa ne, jollei ala kohta helpottaa. mielestäni näin myös noin pitkiä malleja. jyväskylän forumin jc:stä ostin. No matter how beautiful girl is, she still shits |
Mimi 11.02.2005 22:03:13 | |
---|
Just tätä. Voi vielä laittaa söpöä kukkakuviota siksi lisäpalaksi. Hä? Kuuleppas kultsi, tiesitkö että farkkukangasta saa kaupasta, ei ole pakko laittaa kukkakuvioo jos ei taho (vai oliko tämä ees valitusviesti? watevör, ei sua muistella pahalla)... Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Öyvind 12.02.2005 15:04:22 | |
---|
leviksen viisykskakkosia odottelen tässä... jvuo@POISTAabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com |
noir 14.02.2005 12:27:01 | |
---|
Hä? Kuuleppas kultsi, tiesitkö että farkkukangasta saa kaupasta, ei ole pakko laittaa kukkakuvioo jos ei taho (vai oliko tämä ees valitusviesti? watevör, ei sua muistella pahalla)... Äh-häh??! Tarkoitus oli vain hehkuttaa omakätisyyden etuja ja auttaa synnyttämään ideoita kokeilunhaluisille halutun lopputuloksen saamiseksi. Eli olin puolesta. Trumpettifarkkuihin paras levennysmateriaali tietysti on kukkakuosinen kangas, joka tuo mieleen Woodstockin ja Kleinbusin. Mutta! Itsellänikin oli joskus tuollaiset flare-mallit. Löytyivät jostaikin nurkasta hylättyinä. En ollut nähnyt ennen, enkä ole nähnyt jälkeen. Mahtavat olivat, prkl, housut. Leveyttä puntissa kunnolla, vaikkei sentään Timon mitalla (tm). Mielestäni housujen alta saa näkyä mieluiten vain kengän kärki, jos sitäkään. Kengän kanta, sukanvarresta ja säärinahasta puhumattakaan, pysyköön piilossa iäti. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
Chaka 03.03.2005 12:28:21 | |
---|
Prkl, ku asuu pienelläpaikkamkunnalla nin ei löydä oman "kaupungin" liikkeistä housuja eikö niitä oo muutenkaan nättejä huosuja helppo löytyy.. hmm, tai sit mä oon vaan liian tarkka..!! :) I´m The King, I´m The Sun x) |
RrRailo 03.03.2005 13:41:29 | |
---|
Tällaisten valmistuksen ovat lopettaneet ainakinLewis ja Lee, onko kellään oikeesti aavistustakaan, mistä vois saada ja kuka tekee vielä tommosia? Ja ei, EN voi mennä naisten osastolle, mun pituus on 36, sen pitusia naisia ei (valitettavasti) oo tehtykään. Niin, ja pitänee lisätä, että kuka helvetin pässinpää luulee, ettei muka noita enää tarvi tehdä, hä? 501:iä ei pidä porsaskaan. Otat 501:set, revit lahkeet auki (saumasta) n. 20 cm:n matkalta ja ompelet kiinni kolmion muotoiset lipareet. Harvinaisen hyvin toimii. Lisämodifiointina oon ite repinyt irti housun kauluksesta noin viis senttiä, sen sellasen ommellun hässäkän siitä ja siirtänyt vyölenkurat alemmas ja näin madaltanut 501:ä käteen käyviksi. Lisäksi nämä tuninkifarkut on todella katu-uskottavat varsinkin jos ite tekee kaikki ompeleet(äitikin varmaan sen hoitaa jos nätisti pyytää). Osta bensaa, etteivät pesukarhut ehdi ja käytä kaikkea. |
Mr.Babbit 05.03.2005 20:48:01 | |
---|
Otat 501:set, revit lahkeet auki (saumasta) n. 20 cm:n matkalta ja ompelet kiinni kolmion muotoiset lipareet. Harvinaisen hyvin toimii. Lisämodifiointina oon ite repinyt irti housun kauluksesta noin viis senttiä, sen sellasen ommellun hässäkän siitä ja siirtänyt vyölenkurat alemmas ja näin madaltanut 501:ä käteen käyviksi. Lisäksi nämä tuninkifarkut on todella katu-uskottavat varsinkin jos ite tekee kaikki ompeleet(äitikin varmaan sen hoitaa jos nätisti pyytää). kannattaa aloittaa se leventäminen kyllä jo polven kohdalta, että lahkeet säilyy järkevän muotoisina ja hyvän mallisina, sellanen hitaasti levenevä kiilakaistale, ei pidä liioitella. pitäisi varmaan alkaa ompelemaan tilauksesta housuja, saattaisi olla ihan hyvä bisnes. |
Chaka 05.04.2005 09:25:45 | |
---|
Tee levennykset itse.Helppoa se on. :> Voiko miehíltä odottaa sellaista..?! :D "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
metallica89 05.04.2005 22:48:46 | |
---|
pitäskö tää kaistale heittää jalkojen "sisäpuolelle" vaiko ulkopuolelle? Ja sitten vielä, jos aion leventää sinisiä farkkuja, sellasia kulahtaneita, niin ei mistään saa ihan samanväristä farkkukangasta, näyttääkö höperöltä jos siinä näkyy sellanen kolmio? kun ei toi kukkakangas ideakaan oikeen miellyttäny :D |
maelstrom 06.04.2005 00:17:12 | |
---|
Voihan sitä tehdä uudet housut alusta pitäen. Tai teettää. Tulee varmasti juuri sellaiset kuin haluatkin! Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Perzzza 06.04.2005 16:15:35 | |
---|
pitäskö tää kaistale heittää jalkojen "sisäpuolelle" vaiko ulkopuolelle? Ja sitten vielä, jos aion leventää sinisiä farkkuja, sellasia kulahtaneita, niin ei mistään saa ihan samanväristä farkkukangasta, näyttääkö höperöltä jos siinä näkyy sellanen kolmio? kun ei toi kukkakangas ideakaan oikeen miellyttäny :D Ulkopuolelle, tulee hienompi ja sitten et saa sitä sisäsaumaa oikein millään kunnon näköiseksi (yleensä kaksoissauma). En tiedä, itse ainakin tykkäsin pistää eriväristä denimiä omaan saumaani, vaaleat farkut ja tummansinistä kangasta. Tuli hienon näköiset, voin ottaa jopa kuvia niistä tässä. |
Mimi 08.04.2005 20:13:10 | |
---|
Näinpä kerran semmoisen tapauksen, jossa mustat housut oli levennetty tuolta lahkeen alaosasta, noin polvesta alaspäin, violetilla tekokarvakankaalla (vai punaistako se oli, no karvat kun karvat). Hienot oli! Ihan HUONO! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Tänään ostin kahet housut, normi tummansiniset mallin ? stockerit mitkä leveni sopivasti esim. duunioloihin ja blendin 6881:t (härö pesu näissä vaan, musta tuli vähän teini nyt). Vanhat 6879:t on käyttöhousuina ja jotku aikas prkleen kuluneet stockerit. Blendeistä löytyy juu kivoja ja stockerit kestää paljon, mutta onpa vähän kalliimmatkin. Monia tän mallisia hyviä leviksiäkin olen testannut (vaan en ostanut). Tästä voisi tehdä ihan virallisen tiedät-kyllä-millaiset-farkut-threadin vastaamaan aikamme asettamiin haasteisiin. Kohta kun saat vain joko viisnollaykköset (itse olisin ennemmin vaikka munasillaan kuin sellaisia pitäisin) tai lika-kivi-asfalttipöly-urea-pestyt teinipöksyt jos näitä leveneviä kaipaat. Eli pistäkää ihan liikkeitä mistä olette ostanut (olihan niitä jo joku laittanutkin, ei tarvitse toki toistamiseen) niin tietää ko. kaupungissa käydessään käydä tsekkaamassa. Eli siis itse oon löytänyt jim&jilleistä mutta hyvien (ja oikean kokoisten) löytäminen on noissa vähän liikkeen koosta ja tuurista kiinni. "Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikkiopettajani ala-asteella |
Rattata 17.04.2005 17:55:02 | |
---|
Tänään juuri pistin äiteen (ei viitsi itse soheltaa) töihin, eli leventämään yksien farkkujen lahkeet. Jonkun verran polven alapuolelta lähti se kiila ja oli ehkä about 15 senttiä leveä alhaalta. Täytyy sanoo että hyvät tuli! Pari kertaa oon ittekkin leventänyt, mutta nyt tuli kerrankin oikein semmoset kunnolliset. Alankin siis harrastamaan tätä enemmän, noita kunnollisia housuja kun ei tunnu muuten löytävän millään. Kurkut silmille. |