Aihe: Pettäminen keikkareissuilla
1 2 3 4 58 9 10 11 12
baron
08.04.2005 20:02:45

Joskus mä pistän vielä esille mun kanalaulun.

Mä oon periaatteessa kapakan kanssa sopinut, että mun kantakapassa joskus pidetään isojen poikien (ja tyttöjen) lauluilta ja pistetään isot mainokset, että ne jotka pahentuisi, pysyisivät poissa.

Mä en periaatteessa osaa laulaa, mutta sanoja osaan ja oon jopa ansainnut rahaa laulattamalla "isojen poikien" lauluja.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
mack the knife
08.04.2005 20:26:57
Tankoprinssi otti kakssatasen eikä edes vouhottanu. :)
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
vanhami
08.04.2005 22:23:33
Joskus mä pistän vielä esille mun kanalaulun.

Mä oon periaatteessa kapakan kanssa sopinut, että mun kantakapassa joskus pidetään isojen poikien (ja tyttöjen) lauluilta ja pistetään isot mainokset, että ne jotka pahentuisi, pysyisivät poissa.

Mä en periaatteessa osaa laulaa, mutta sanoja osaan ja oon jopa ansainnut rahaa laulattamalla "isojen poikien" lauluja.

Mä tuun messiin ilmasex.

Mullon reenattuna ( oli aiemmin, mutta muistuu mieleen hätäseen ku vähän muistelee) setin verran ko. kamaa. Harvoin pääsee niitä vaan esittämään.

Mika
jmercy
08.04.2005 22:26:39

Who's back enklantiks!
Tankoprinssi
08.04.2005 22:36:05

Kyllä mä noi isojen poikien laulut osaan mutta tää meni yli hilseen, niin että jäi sankka pöly leijumaan?????????????????
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Tankoprinssi
08.04.2005 22:40:06 (muokattu 08.04.2005 22:40:53)

Hidas hämäläinen satakunnasta tajus viimein ja jopa ilman apua. Te laskette monesko kirjoitus. En oo ennen edes ajatellut asiaa.

Ps. Täytyy varmaan alkaa "kärkkymään", että pääsee tuulettelemaan.
Fuzzy Boner
08.04.2005 22:41:14
Hidas hämäläinen satakunnasta tajus viimein ja jopa ilman apua. Te laskette monesko kirjoitus. En oo ennen edes ajatellut asiaa.

hoho. ainoa syy miks edes täällä muusikoiden.netissä pyöritään:)
Olet kirjoittanut keskusteluun 7655 kirjoitusta
Tankoprinssi
08.04.2005 22:42:40

hoho. ainoa syy miks edes täällä muusikoiden.netissä pyöritään:)

Ja mä oon luullut, että tekin ootte kännissä ja teette "näppishäiriöitä"
aisa
08.04.2005 22:43:19

pussy on syntymähumalassa.
Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan...
Fuzzy Boner
08.04.2005 22:45:07

Tuokin on kyllä totta. Kuten myös syhu.

Talut ovat hieno asia. Nyt täälläkin on pojjaat innostunu.
Olet kirjoittanut keskusteluun 7655 kirjoitusta
pekkajau
09.04.2005 13:47:11
Tässä niin sanotussa "stondaamisessa" on kaksi aspektia, tumesenssi ja rigiditeetti.

Tumesenssin mittaamisessa ei mitään ongelmaa, mutta sen merkitys penetraation onnistumiseen on merkityksetön, sen sijaan rigiditeetti on oleellinen ja sen mittaaminen on vaikeaa.
Ns "oravapilluun" vaadittava ridigiteetti on 8-9 kg, monisynnytttäjään paljon pienempi.

"Monisynnyttäjä" meni gynekologille näyttämään värkkiään ja tohtori katsoi "kanjoniin" ja tuumi:"No onpas tämä nyt iso...iso...iso...iso!" Johon närkästynyt monisynnyttäjä:"Kyllä se tiedetään! Ei tartte sitä siellä tohtorin ihmetellä ja toistella!" Johon tohtori:"En se minä ollut vaan kaiku!"
Tis is ö teripöl dei!
Tankoprinssi
09.04.2005 19:47:40 (muokattu 09.04.2005 19:49:13)

Pelle Miljoonalla oli 80-luvulla koira nimeltään Bootsie, joka kulki Pellen ja bändin mukana keikoilla. Bootsiella oli jopa oma paikkansa keikkabussissa.
Eräällä keikalla, kun bändi oli roudaamassa kamoja sisään, niin pihan poikki kulki hienostorouva taluttaen vieläkin hienompaa buudelia.
Buudelilla oli "ne ajat" ja Bootsie, joka yleensä loikoili rauhassa bussissa haistoi tämän.
Miehisyytensä tunnossa Bootsie pääsi jotenkin huomaamattomasti livahtamaan bussista ja eikun "sutena" buudelin selkään.
Bootsie pisteli menemään, kuin "punasilmä-kani" ja rouva kirkui kauhusta ja yritti häätää Bootsieta pois.
Silloin kävi, niin kuin yleensä käy kun koira hommissa ollessaan pelästyy tai häiriintyy, eli jäi "nalkkiin".

Siitäkös sitten "soppa" syntyi. Rouva hälytti poliisit ja Bootsieta syytettiin raiskauksesta ja Pelleä uhattiin oikeustoimilla.

No jotenkin Pellen sen sitten selvitti, taisi joutua maksamaan jotain korvausta. Ilmeisesti ainakin abortti kustannukset ja ehkä vähän henkisestä kivusta.

Sillä reissulla Bootsie taisi sitten ollakin ainoa joka sai?

Ps. Tosin kerran Lieksassakin bändi joutui odottelemaan monta tuntia, kun Bootsie oli keikan aikana lähtenyt kylille "naisiin".
sutikomppi
09.04.2005 23:09:35
No niin. Uutta kirjoitusta kun rundi on ohi. Kovin on kuulemma tavallista,että ns. keikkakiertueilla petetään omaa emäntää enemmän kuin laki sallii. Heti kun saadaan se 20-vuotta vanha Squierin basso kukallisella hihnalla olalle roikkumaan ja pari ääntää jossain hikisessä paikalliskuppilassa siitä irti, niin oma perhe unohtuu. Kertokaahan kokemuksista.Ei mitään yksityiskohtaisia juttuja, vaan siitä, kuinka tavallista tämä tälläinen on, soittaja-sonnit. Ja aivan turhaa on sellainen selittely, ettei koskaan ole ees käyny mielessä mikään vieraan kanssa vehtaaminen..

Opin jo nuorena poikana, ettei näistä asioista puhuta yleisesti. Se mikä tapahtuu keikalla jää keikalle. Vaalittakoon kultaista sääntöä edelleen ! Hyvää kevättä ja hyviä seisokkeja.
mack the knife
09.04.2005 23:16:54
Aiheeseen vastaten, ei koskaan, ei milloinkaan eikä mitenkään ole mielessä käynytkään. Ei vaikka olis miten tarjolla. Aina olen kieltäytyny. Joka ikinen kerta. Varmasti. Uskokaa nyt.
*Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa.
baron
10.04.2005 02:40:50

Joo, jo pikkupoikana mun äiti opetti mulle, miten pitää käyttäytyä kun (ei jos!) innokkaat naiset käy kimppuun. Ja valtaosan olenkin saanut torjuttua. Mutta en kaikkia ja siihen ei olisi kyllä pystynyt kukaan.
Sertzo S
10.04.2005 13:05:01 (muokattu 10.04.2005 13:06:51)
Pelle Miljoonalla oli 80-luvulla koira nimeltään Bootsie, joka kulki Pellen ja bändin mukana keikoilla. Bootsiella oli jopa oma paikkansa keikkabussissa.
Eräällä keikalla, kun bändi oli roudaamassa kamoja sisään, niin pihan poikki kulki hienostorouva taluttaen vieläkin hienompaa buudelia.
Buudelilla oli "ne ajat" ja Bootsie, joka yleensä loikoili rauhassa bussissa haistoi tämän.
Miehisyytensä tunnossa Bootsie pääsi jotenkin huomaamattomasti livahtamaan bussista ja eikun "sutena" buudelin selkään.
Bootsie pisteli menemään, kuin "punasilmä-kani" ja rouva kirkui kauhusta ja yritti häätää Bootsieta pois.
Silloin kävi, niin kuin yleensä käy kun koira hommissa ollessaan pelästyy tai häiriintyy, eli jäi "nalkkiin".

Siitäkös sitten "soppa" syntyi. Rouva hälytti poliisit ja Bootsieta syytettiin raiskauksesta ja Pelleä uhattiin oikeustoimilla.

No jotenkin Pellen sen sitten selvitti, taisi joutua maksamaan jotain korvausta. Ilmeisesti ainakin abortti kustannukset ja ehkä vähän henkisestä kivusta.

Sillä reissulla Bootsie taisi sitten ollakin ainoa joka sai?

Ps. Tosin kerran Lieksassakin bändi joutui odottelemaan monta tuntia, kun Bootsie oli keikan aikana lähtenyt kylille "naisiin".

Koiranomistajana annoin plussan!
Tankoprinssi
10.04.2005 16:35:18

Koiranomistajana annoin plussan!

Kiitos! Minäkin omistan nykyään koiran mutta se ei kyllä ole keikkaillut, niin kuin tuo Bootsie.
Tosin meidänkin koiraa epäiltiin tässä keväällä isyydestä.
baron
10.04.2005 16:56:05 (muokattu 10.04.2005 16:56:14)

Kiitos! Minäkin omistan nykyään koiran mutta se ei kyllä ole keikkaillut, niin kuin tuo Bootsie.
Tosin meidänkin koiraa epäiltiin tässä keväällä isyydestä.

Jouduitko elatusmaksuvelvolliseksi?
poppamies
10.04.2005 17:08:43

Jouduitko elatusmaksuvelvolliseksi?

Eikai. Koiranomistajilla se menee juuri päinvastoin. Omistaja saa rahaa tai yhden pennun siitä hyvästä.
Myytävänä 300W Fenderin nuppi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)