baron 22.03.2005 10:06:37 (muokattu 22.03.2005 10:07:13) | |
---|
Kävin hakemassa. En ole vielä kuunnellut, mutta täytyy huomauttaa että cd:n pinnassa oleva arabiankielinen kirjoitus on peilikuvana. Täytyy mennä peilin ääreen katsomaan mitä siinä sanotaan. Näyttää vähän oudolta, jos se olisikin persiaa tai urdua. En ole nähnyt levyn kantta, mutta kai olet tietoinen, että arabiaa luetaan oikealta vasemmalle. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
BaariMikko 23.03.2005 13:10:30 | |
---|
Suosikkiraidaksi levyltä on tässä vaiheessa noussut vahvasti "Paavi Roskapankissa". Biisistä tulee harvinaisen elävästi mieleen Kallion laitapuolen kulkijoiden meininki; "pannumyssy päässä ja perseet olalla" jne. Saisi vaan samanlaisia kalliolaispaloja olla levyllä enemmänkin. "Kolmannen linjan Mona Lisan" stoorihan sekin vain mainitsee, että tämä kyseinen Mona Lisa on peräisin Kolmannelta linjalta, eikä juuri muuta. Ja "Höyhensarjan maailmanmestari" piipahtaa sekin välillä Roskapankissa, mutta siihen se sitten tämän levyn osalta jääkin ja loppuaika ollaan kaukomailla. Ei sillä, että tämä jotenkin levyn arvoa laskisi silmissäni - hienoja stooreja kaikki. "There are painters who transform the sun to a yellow spot, but there are others who with the help of their art and their intelligence, transform a yellow spot into the sun." -Pablo Picasso Ärlä #004 |
Klezberg 30.03.2005 12:08:53 (muokattu 08.04.2005 23:56:44) | |
---|
En ole nähnyt levyn kantta, mutta kai olet tietoinen, että arabiaa luetaan oikealta vasemmalle. Toki. Ja kirjoitetaan myös. Miten muuten olisin edes tiennyt että tuo cd:n pinnassa oleva luikerteleva viiva on peilikuvana. Luin arabiaa puolitoista vuotta yliopistossa. Peilin kanssa luettuna: kyllä tuo teksti on arabiaa. Ensimmäinen sana voisi olla shar = pahe. Toinen sana ei auennut sanakirjankaan kanssa. Jos yksi piste olisi eri lailla, voisi olla kyse juopottelusta. EDIT: eli siis veikkaan "juoppouden syntiä" |
kkaarre 05.04.2005 00:05:20 | |
---|
Täytyy kans mennä hakemaan kyseinen lätty pikapuoliin... Onks sillä DVD:llä vanhempia biisejä ollenkaan? "I wasn't meant to feel this asleep at the wheel..." |
patonki 05.04.2005 00:37:36 | |
---|
Onks sillä DVD:llä vanhempia biisejä ollenkaan? Sillähän on siis nimenomaisesti Nurmion vanhempaa tuotantoa Alamaailman Vasarat -sovituksina toteutettuna. Itse en ole tosin vieläkään saanut tuota virallista levyä haltuuni, kun levy-yhtiöllä kestää näköjään järkyttävän pitkään edes yhden tekijäkappaleen toimittaminen kannen kuvaajalle. |
Jani The Rock 05.04.2005 09:24:10 | |
---|
Onks sillä DVD:llä vanhempia biisejä ollenkaan? DVD sisältää biisit Kuu kulkee hiljaa, Lasten mehuhetki, Tonnin stiflat, Manala ja Suuri voima. The road never ends for me, kid. |
Jani The Rock 06.04.2005 21:57:07 | |
---|
Näittekös muuten Dumarin Voice Outissa? Alamaailman Vasaroiden kanssa tempastiin biisi Paavi roskapankissa ja soolona Suomen Talvisodan Kasvoton kuolema. The road never ends for me, kid. |
aikavaikea 07.04.2005 06:58:07 | |
---|
Näittekös muuten Dumarin Voice Outissa? Alamaailman Vasaroiden kanssa tempastiin biisi Paavi roskapankissa ja soolona Suomen Talvisodan Kasvoton kuolema. Jep. Komeeta oli. Handen kenkärummut olivat vaikuttavat :). Well I Like Birds. |
baron 07.04.2005 08:51:03 | |
---|
. Jos yksi piste olisi eri lailla, voisi olla kyse juopottelusta. Painovirhe? Lukihäiriö (kirjoittajalla tarkoitan, en sinulla) VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
krushing 07.04.2005 09:57:39 | |
---|
Jumalauta, tajusin just että oon täysin unohtanu kattoo sen DVDn! |
vantage 07.04.2005 11:45:52 | |
---|
Suomen Talvisodan Kasvoton kuolema. Tämä oli aivan loistava suoritus, kyllä on ihan oma ihme kitaratatsi nurmiolla.. Hienoa kuunneltavaa oli... sopii vaan ihmetellä! Heh, ne kengät oli hienot.. piuhat kantapäistä, sellaset olisi kätevät! Well...
IHKK #5 |
Jani The Rock 07.04.2005 11:55:11 | |
---|
Jumalauta, tajusin just että oon täysin unohtanu kattoo sen DVDn! Katso nyt hyvä mies se äkkiä! Mä oon itse asiassa pyörittänyt tota DVD:tä enemmän kuin levyä. Ja oli tosiaan kova veto se Kasvoton kuolema. Julmettu draivi päällänsä! Vaikka kyllähän se jo Luuta ja nahkaa -levyltä on kuultavissa, mitä Tuomari saa aikaan kitaroineen ja kenkineen. The road never ends for me, kid. |
Klezberg 07.04.2005 20:10:16 | |
---|
"Jos yksi piste olisi eri lailla, voisi olla kyse juopottelusta." Painovirhe? Lukihäiriö (kirjoittajalla tarkoitan, en sinulla) Joo, tuommoiset häiriöt sopivat kyllä juopottelun yhteyteen. Tuijotettuani levyn pintaa kuukauden olen nyt edennyt kuunteluvaiheeseen. Ymmärrän taas miksi ostin Tuomarin kolme ensimmäistä LP:tä heti ilmestymispäivänä. Ja tässä on paljon sävyjä jotka lämmittävät vanhan orientalistin mieltä. |
Tinmo 07.04.2005 21:04:36 | |
---|
Voice Out:in esitykset oli kyllä rautaisia, mutta itse ohjelmahan oli törkeää kuraa. Saatanan hyvä svengi tuossa Paavi Roskapankissa-biisissä, on se kai revittävä se 20€ jostain tohon levyyn, niin kierolta kuulosti.... "We Roll tonight, to the guitar bite..." |
heikkiha 08.04.2005 09:03:17 | |
---|
jaa että semmonen levy. ajattelin kyllä ostaa heti kun kerkeän... suosittelen erittäin positiivisesti tutustumaan Alamaailman Vasaroiden omiin levyihin. loisto kamaa vai sanotaanko loistavaa siinä kaikessa ankeudessaan... Aina ei voi voittaa |
Jani The Rock 08.04.2005 11:43:39 | |
---|
suosittelen erittäin positiivisesti tutustumaan Alamaailman Vasaroiden omiin levyihin. loisto kamaa vai sanotaanko loistavaa siinä kaikessa ankeudessaan... Tutustuttu on. Loistava on meininki heillä Tuomarittakin. The road never ends for me, kid. |
Klezberg 08.04.2005 13:28:29 | |
---|
suosittelen erittäin positiivisesti tutustumaan Alamaailman Vasaroiden omiin levyihin. loisto kamaa vai sanotaanko loistavaa siinä kaikessa ankeudessaan... Tuntuu lupaavalta, joten täytyypä mennä etsimään. |
Tinmo 08.04.2005 13:50:44 | |
---|
Helsingin Sanomia tilaavat, penkokaa käsiinne tämän päivän Nyt-liite, siinä miehen haastattelu. Sisältää mm. äijän kommentin Tom Waits-vertauksista. "We Roll tonight, to the guitar bite..." |
Helsingin Sanomia tilaavat, penkokaa käsiinne tämän päivän Nyt-liite, siinä miehen haastattelu. Sisältää mm. äijän kommentin Tom Waits-vertauksista. ja myös itse hesarissa, siis "emolehdessä" on tänään juttua. K100 #7
Ärlä #011 |
Tinmo 08.04.2005 17:57:50 | |
---|
ja myös itse hesarissa, siis "emolehdessä" on tänään juttua. Oho, päässyt livahtamaan ohi aamuisten unisilmien. "We Roll tonight, to the guitar bite..." |