Skebaholikko 27.03.2005 21:57:00 | |
---|
oisit ihmiissä soittanu Invisible Touchin ja I Cant Dancen *hyppää poteroon sikiöasentoon sujaan proge-puristien kranaattikeskitykseltä ja apilas-sarjatulelta* - Darrell Lance Abbott, a.k.a. Dimebag Darrell
August 20, 1966 - December 8, 2004 - R.I.P. Riffmeister! |
Johannes_t 05.04.2005 08:25:40 | |
---|
ettei oo muutakun tuo vertigo levy:P Kaverilla oli aikanaan (omasta mielestään) Metallican Electra... |
Teijo K. 05.04.2005 20:39:53 | |
---|
Lataa tuo *.torrent -tiedosto koneellesi ja avaa se torrent-ohjelmalla ja se lähtee lataamaan oikeaa videota. Latasin videon ja katson sitä juuri. Gabriel näyttää melkoiselta möröltä. Vielä enemmän kuin muissa Genesiksen livepätkissä. Musiikki on (yllättäen) mainiota. En mie osannut, sensijaan ostin The Lamb Lies Down On Broadwayn. Nynne on sitten kaikki. |
Teijo K. 05.04.2005 20:41:20 | |
---|
oisit ihmiissä soittanu Invisible Touchin ja I Cant Dancen *hyppää poteroon sikiöasentoon sujaan proge-puristien kranaattikeskitykseltä ja apilas-sarjatulelta* Aargh, pop-puristit suorittavat hyökkäystä takaoikealta. |
Minstrel 05.04.2005 22:08:53 | |
---|
*hyppää poteroon sikiöasentoon sujaan proge-puristien kranaattikeskitykseltä ja apilas-sarjatulelta* Ei kyllä tarvitse olla edes progepuristi dissatakseen yksiselitteisen paskaa musiikkia. Poppiakin tehtiin 80-luvulla myös hyvin, vaikka sitä ei heti arvaisi. Genesis ei tehnyt sitä hyvin. Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa. |
Juho L 06.04.2005 05:31:26 | |
---|
Ei kyllä tarvitse olla edes progepuristi dissatakseen yksiselitteisen paskaa musiikkia. Poppiakin tehtiin 80-luvulla myös hyvin, vaikka sitä ei heti arvaisi. Genesis ei tehnyt sitä hyvin. Näin on. Uskon monen yhtyvän mielipiteeseeni, että Phil Collinsille ei anneta niitä rumpusoundeja koskaan anteeksi. Ja lisäksi PC:n tuotanto kiteytti aika paljolti sen, mitä 80-luvussa oli vikana. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Epämuusikko 06.04.2005 10:19:18 | |
---|
Älkääs nyt. Alkukasari-osasto Genesikseltä on vielä aivan kelpo kamaa. Abacabin jälkeen alkaa mielestäni homma hyytyä. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
tommijk 06.04.2005 12:13:57 | |
---|
No no... eihän ne kasarisoundit collinsin syytä ole. Sama tapahtui kaikille 60 -ja 70-luvuilla maineeseen ponkaisseille bändeille. Tuskin kenenkään 60 -ja 70-luvun bändin kasari tuotantoa pidetään bändin parhaana tai edes hyvänä. Ja kyllähän se gabrielkin niitä sähkörumpuja käytti ;) Lock 'n' Loll |
Notefix 06.04.2005 12:25:36 | |
---|
Näin on. Uskon monen yhtyvän mielipiteeseeni, että Phil Collinsille ei anneta niitä rumpusoundeja koskaan anteeksi. Ja lisäksi PC:n tuotanto kiteytti aika paljolti sen, mitä 80-luvussa oli vikana. Ne oli just hyviä! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Minstrel 06.04.2005 13:58:02 | |
---|
No no... eihän ne kasarisoundit collinsin syytä ole. Sama tapahtui kaikille 60 -ja 70-luvuilla maineeseen ponkaisseille bändeille. Tuskin kenenkään 60 -ja 70-luvun bändin kasari tuotantoa pidetään bändin parhaana tai edes hyvänä. Tämä on kyllä totta. Ei hirveästi tule mieleen 70-luvun mahtiyhtyeitä, joiden tuotanto ei olisi muuttunut dramaattisesti tai huonontunut 80-luvun koittaessa. Ja kyllähän se gabrielkin niitä sähkörumpuja käytti ;) Minä en varsinaisesti hyökännytkään soundeja vastaan, vaan sitä mielikuvituksetonta ja tasapaksua popmusiikkia kohtaan, jota Collins kasariaikoinaan niin innolla työsti. Itse asiassa pidän todella paljon Peter Gabrielin soolotuotannosta, vaikka Peterinkin biiseissä syntikat huutavat. Gabrielin musiikki nyt vaan oli myös 80-luvulla niin pirun kekseliästä ja vetävää, että se saa Collinsin tekeleet entistä huonompaan valoon. Mies osasi yhdistää mielikuvituksensa ja sävellystaitonsa aikansa soundeihin, kun taas Collins tuntui menevän siitä, missä rima on matalin. Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa. |
2541 06.04.2005 15:02:19 | |
---|
Älkääs nyt. Alkukasari-osasto Genesikseltä on vielä aivan kelpo kamaa. Abacabin jälkeen alkaa mielestäni homma hyytyä. Samaa mieltä. Dukesta tykkään paljon ja Abacabillakin on hetkensä (Keep It Dark, Dodo/Lurker) ja myös Genesis -levyllä (Mama, Home By The Sea). Invisble Touchilla oli peli sitten viimeistään menetetty, paras biisi tuolta ajalta on Do The Neurotic, singlen b-puoli. |
J.Ahonen 07.04.2005 10:40:09 (muokattu 07.04.2005 10:40:45) | |
---|
Inside genesis 70-80, näyttää lupaavalta. Mikä tuo on!?!? |
Juho L 07.04.2005 17:45:20 | |
---|
Tuskin kenenkään 60 -ja 70-luvun bändin kasari tuotantoa pidetään bändin parhaana tai edes hyvänä. Tämän takia olenkin julistanut ikuisen jihadin 80-lukua kohtaan. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Ne oli just hyviä! I saw this one coming..... Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
mr.muzak 08.04.2005 16:01:05 | |
---|
Tämän takia olenkin julistanut ikuisen jihadin 80-lukua kohtaan. Äh..pitäis tehdä proggis missä sovitetaan 80-hitit 70-luvun meiningiksi 70-luvun soundeilla. En suostu tukemaan väitettä että ne biisit itsessään olisivat keskiarvollisesti paljon huonompia. Muutama metri kaupallisuuteen päin ja heti ollaan kimpussa nyrkit pystyssä "paskaa musaa". Hienoja helmiä löytyy myös 80-luvulta, ei saa kuunnella soundeja vaan itse biisejä. |
Notefix 08.04.2005 19:27:50 (muokattu 08.04.2005 19:28:52) | |
---|
ei saa kuunnella soundeja vaan itse biisejä. Näin, juuri näin. Ja tähän ikään olen jo oppinut että toi saundijuttu ja ihmisten mieltymykset ehtii vaihtua moneen kertaan joka tapauksessa.... Ei mee pitkään kun ihmetellään taas nykyajan, tai vaikkapa 70-luvun soundeja. Kaikki on aikansa tuotteita ja ne soundit ovat mun mielestä osa sitä aikaa ja niitä biisejä ja kuulostaa hyviltä niissä... ja hyvää musaa sinänsä löytyy kunhan vaan jättää snobbailun vähemmälle. I saw this one coming..... Yeah, Invisible Touch on itseasiassa hyvä biisi, just kuuntelin. :) Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Epämuusikko 10.04.2005 22:40:46 | |
---|
Yeah, Invisible Touch on itseasiassa hyvä biisi, just kuuntelin. :) Se on mahtava biisi. "She sees the hat, I'm busy, don't touch it!" Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
Teijo K. 11.04.2005 13:43:38 | |
---|
Näin, juuri näin. Ja tähän ikään olen jo oppinut että toi saundijuttu ja ihmisten mieltymykset ehtii vaihtua moneen kertaan joka tapauksessa.... Ei mee pitkään kun ihmetellään taas nykyajan, tai vaikkapa 70-luvun soundeja. Kaikki on aikansa tuotteita ja ne soundit ovat mun mielestä osa sitä aikaa ja niitä biisejä ja kuulostaa hyviltä niissä... ja hyvää musaa sinänsä löytyy kunhan vaan jättää snobbailun vähemmälle. Yeah, Invisible Touch on itseasiassa hyvä biisi, just kuuntelin. :) Soundimielessä olen 70- luvun meininkiä diggaillut jo yläasteikäisestä asti, eli ööö jostain 80-luvun puolivälistä... En nyt heti näe mahdollisuutta että se asiantila jotenkin olennaisesti olisi muutumassa. Minua ihan vähän harmittaa se, että jos aidosti diggailee 70-luvun soundeista ja bändeistä, niin heti ollaan huutelemassa progepuristia ja lyömässä snobin leimaa otsaan. Jopa täällä jazz, fuusio, etno, proge... jne. palstalla. Ei onneksi tosin paljoa, ihan älyttömän vähän vain. Kyllä minua harmittaa samallalailla sekin, että niitä dissataan jotka aidosti tykkäävät vaikka Antti Tuiskusta. -Nää on tosi hyvii biisei! -Juu, no mie en niin diggaa noista. -Senkin snobi! |
tommijk 11.04.2005 17:14:41 (muokattu 11.04.2005 17:14:55) | |
---|
Minua ihan vähän harmittaa se, että jos aidosti diggailee 70-luvun soundeista ja bändeistä, niin heti ollaan huutelemassa progepuristia ja lyömässä snobin leimaa otsaan. Jos diggailee 70-luvun bändeistä ja ei voi sulattaa mitään v.79 jälkeen tehtyä musiikkia niin ehkä silloin on pientä progepuristin vikaa, positiivisessa mielessä :) Lock 'n' Loll |
J.Ahonen 17.04.2005 12:13:47 | |
---|
Ihan helvetan harmillista, että oikealta Genesikseltä ei ole mitään DVD:tä tarjolla. Käyppäs Cdonissa, on tullut inside genesis 70-80, Kappale lista on ainakin lupaava. Tupla DVD, Tilauksessa on. |