http://www.arsfennica.fi/arsfenn.html Hienoa että noinkin "marginaalissa" toimiva taiteilija saa Suomen suurimman kuvataiteen tunnustuspalkinnon. Itse olen aina pitänyt Vaaran teoksista, ajatuksia herättävää performanssia. Keskustelua, onko muita Vaaran taiteeseen perehtyneitä? Mies myös puhui loistavasti eilen illalla uutisissa marginaalimman taiteen asemasta, ja kuinka on tärkeää tukea näitä taiteilijoita ja taidemuotoja. Onnea Roi Vaaralle! POISTETAAN: Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer) |
Vainhaalee 08.04.2005 12:41:02 (muokattu 08.04.2005 17:02:54) | |
---|
Onnea vaan! Mutta se on silti Arse Fennica... EDIT: Olen todella vahva nykytaiteen kriitikko... Ja annan mielipiteeni kuulua hyvinkin herkästi... Anteeksi... HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi! |
sormunen 08.04.2005 13:02:19 | |
---|
EDIT: Olen todella vahva nykytaiteen kriitikko... No taitaa se tosiaan sitten olla niin, että tähän saittiin on kerääntynyt monen sortin asiantuntemusta! PS. Onnea Roi Vaaralle. Hän ansaitsi sen. Hänen juttunsa ovat ankaria ja puhtaita. Ne eivät ole mitään ranskanpullaheviä.
|
Vainhaalee 08.04.2005 13:12:07 | |
---|
Onnea Roi Vaaralle. Hän ansaitsi sen. Hänen juttunsa ovat ankaria ja puhtaita. Ne eivät ole mitään ranskanpullaheviä. Vaaralla on hienoja ideoita, jotka saavat minun pienen mielen miettimään taiteen syntykohtaa, eli pitääkö katsojan tietää, että "tämä on taidetta" että se mieltyy taiteeksi... Ei saatana... Kyllä se keppana taitaa tehdä poikaa kahden kiinnioloviikon jälkeen... HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi! |
fridgebuzz 08.04.2005 13:22:22 | |
---|
Vaaralla on hienoja ideoita, jotka saavat minun pienen mielen miettimään taiteen syntykohtaa, eli pitääkö katsojan tietää, että "tämä on taidetta" että se mieltyy taiteeksi... Tästä mies taisi itsekin mainita eilen uutisissa, eli että tärkeintä hänen töissään (kuten IMO missä tahansa muussakin taiteessa) on ajatusten herättäminen katsojassa. POISTETAAN: Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer) |
Jami 08.04.2005 19:02:05 | |
---|
Performanssit on taiteessa varmaankin vaikeimpia ymmärtää. Olettaisin. Vaaran teos: http://www.fng.fi/fng/pic/huge/art/collecti/59/N0259900.jpg Herättää kyllä ajatuksia. Meillä vaimon kanssa on ollut alusta asti yhteinen tili. Yhteisillä päätöksillä on rahaa käytetty ja molemmilla on säilynyt maltti ja realiteetit kun on itsenäisesti hankintapäätöksiä tehty. Ei meillä ole mitään ristiriitaa yhteisten varojen käytöstä. Vai tarkoittaako tuo että saajana Vaara sanoo kuin sanoo viitteessä? Vai onko joku hänelle mielipiteensä perusteella velkaa? vai, vai vai? Herää myös kysymys sitoutumisesta. Onko aviopari sitoutunut yhteiseen elämään jos kummallakin on omat tilinsä? Ja voiko olla saajana kun viitteeksi kirjoittaa noin? Suuri kysymys on myös että pitääkö jonkun Vaaran tehdä asiasta performanssi ennen kuin pintajengi antaa asialle tunnustusta? Näinkö kaukana ollaan elävästä elämästä? Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
sormunen 09.04.2005 12:45:05 | |
---|
Meillä vaimon kanssa on ollut alusta asti yhteinen tili. Yhteisillä päätöksillä on rahaa käytetty ja molemmilla on säilynyt maltti ja realiteetit kun on itsenäisesti hankintapäätöksiä tehty. Ei meillä ole mitään ristiriitaa yhteisten varojen käytöstä. Siis sun "bisneksesi" ovat myös aina ja viimeistä kuittia sekä penniä myöten menneet sen yhteisen tilin kautta?
|