Maku asia sano Musti ku persettä nuoli... Henkilökohtasesti en suosi demppauksia missään. Vaihdoin vastikään Remot Evanssin G2 kalvoihin, ni johan vain toimii! Virveliin vain tiukka vire molemminpuolin. Antaahan rumpujen soida!! Eikait sitä sellasta ookkaan, etteikö jotaki oisi!!! |
pata 08.04.2005 12:29:41 | |
---|
Maku asia sano Musti ku persettä nuoli... Henkilökohtasesti en suosi demppauksia missään. Vaihdoin vastikään Remot Evanssin G2 kalvoihin, ni johan vain toimii! Virveliin vain tiukka vire molemminpuolin. Antaahan rumpujen soida!! Totta... itse huomasin tuossa kun olin soittanut aika raakasti dempatulla kalvolla, niin huomasi kun otin dempin pois, että tatsi parani ihan helvetisti siinä virvelissä.... |
temekallio 09.04.2005 11:00:10 (muokattu 09.04.2005 11:01:52) | |
---|
Kannattaa muuten ajatella kontekstia kun virittää. Se ringi kuitenkin häviää kun bändin kanssa soitellaan, ja se saattaa olla se mikä virpasta kuuluu. Saattaa helposti käydä niin ettei virppa kuulun yhtään minnekkään. Nimenomaan näin. Kyllähän sitä korkeaa jää sinne vähän heijaamaan, mutta harjoiteltaessa se häviää korvatulppien avulla, keikalla ilman sitä ei kuulosta vehkeet miltään, ts. tulee tukkoinen soundi. Edit: siis myös bändin kanssa harjoiteltaessa, mitä isompi tila, sen helpommin ringi häviää kuin tuhka tuuleen. Soitan sitä mitä mieleen pälkähtää. |
Aimo 09.04.2005 11:03:11 | |
---|
Minä käytän sitä evansin reikäkalvoa, jossa on demppirengas "sisäänrakennettuna". Erittäin toimiva kalvo ja kontrolloitu saundi, suosittelen kokeilemaan. Oiskohan se HD dry tai joku vastaava nimeltään. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
grooveman 09.04.2005 11:25:04 | |
---|
Minä käytän sitä evansin reikäkalvoa, jossa on demppirengas "sisäänrakennettuna". Erittäin toimiva kalvo ja kontrolloitu saundi, suosittelen kokeilemaan. Oiskohan se HD dry tai joku vastaava nimeltään. Itse käytin samaa kalvoa pitkän aikaa, kunnes eteen tuli tilanne että tarvitsin "ringiä" siihen soundiin. Tuo Dry on todella kuiva, samaan lopputulokseen pääsin kun perus ambassadorin pintaan laitoin teippiä sopivasti. ...jatsiahan mie olen aina halunnu soittaa. |
Dnjmaster 09.04.2005 12:02:13 | |
---|
Minä käytän sitä evansin reikäkalvoa, jossa on demppirengas "sisäänrakennettuna". Erittäin toimiva kalvo ja kontrolloitu saundi, suosittelen kokeilemaan. Oiskohan se HD dry tai joku vastaava nimeltään. Mulla on kans toi dry, ja ku sen virittää korkelle nii ei siinä mitään demppiä tarvi... |
Aimo 11.04.2005 08:50:50 | |
---|
Itse käytin samaa kalvoa pitkän aikaa, kunnes eteen tuli tilanne että tarvitsin "ringiä" siihen soundiin. Tuo Dry on todella kuiva, samaan lopputulokseen pääsin kun perus ambassadorin pintaan laitoin teippiä sopivasti. Nojaa, opettajan kanssa testailimme, niin sai tästäkin kalvosta aika epäkuivan saundin, kun maton ja alakalvon sääti tietyllä tavalla, että sikäli saa tuosta muunlaistakin kuin vain kuivaa, mutta kontrolli pysyy hyvänä. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |