Aihe: Hyvä piuha hakusessa
1 2
zorro
13.08.2005 16:47:14
onko nuo piuhojen hinnat per metri tuolla thomannilla?
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Ze Kink
13.08.2005 22:25:52
Cordialin piuhaa ja Neutrikin plugit, joo. Itse tosin ostin valmiina Thomann-tilauksen yhteydessä kun en tajunnut ostaa niitä erikseen, kyllähän noita olisi itsekin väsäillyt. Hyvin on toiminut. Dimarzion piuhat tiedän myös laatukamaksi, mutta ovat mielestäni aivan liian kalliita.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Sir Härö
14.08.2005 07:57:40
Hot Line-piuhat on tähän mennessä olleet kestävimpiä käytössäni. Eivät ota häiriötä juuri mistään... Mulla oli joskus joku sekunda piuha joka otti jumalattoman häiriön kun sen päälle astui tai jos siihen koski sormella. Piuha oli kyllä ehjä, mutta huono.
Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin.
J.Ahonen
14.08.2005 12:58:27
RAT - Ollut 4 - 5 vuotta 2 samaa piuhaa, ne näyttävät siltä, että ei mitään mahdollisuuksia toimia, mutta nämä ovat toimineet aina moitteettomasti, taisi maksaa 100mk kpl.
Campylobacter
14.08.2005 13:06:46
Planet Wavesit sun muut ei siis kelpaa.

Mikä vika Planet Waveseissa on?
Ze Kink
14.08.2005 13:23:29

Ne plugit ovat todella epäkäytännöllisen suuret ja vammaiset. Esim. kaupassa kokeilemaani Ibanezin S-sarjalaiseen en saanut piuhaa kiinni koska se ei mahtunut.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Campylobacter
14.08.2005 13:36:07
Ne plugit ovat todella epäkäytännöllisen suuret ja vammaiset. Esim. kaupassa kokeilemaani Ibanezin S-sarjalaiseen en saanut piuhaa kiinni koska se ei mahtunut.

Olipa huono kitara. :D Mutta oma Planet Waves piuhani toimii aivan mainiosti.
McNulty
14.08.2005 13:43:22

Planet Waves on ihan ok "peruspiuha". Tosin, studiossa missä lattialla kulki useampi piuha (tai vaikka reeniksellä) rupesi Planet Waves ottamaan häiriötä. Planet Wavesin letku vetää itsensä myös aika hyvälle kiepille kun hetken sen kanssa puljaa ja steppaa lattialla :)

Itse en tykännyt niistä lyhyemmistä planet waves letkuista efektispedujen välissä. En tiedä miksi, mutta wahin ja säristimien kanssa ainakin otti häiriötä. DiMarzio Jumper Cables on ollut huomattavasti parempi ratkaisu tuohon tarkoitukseen.
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)