RokkiEmu 25.03.2005 14:03:58 | |
---|
Vähän kysymyksiä tästä: -Saako tällä ohjelmalla nuotteja,Joita voisi soittaa bassolla? -Saako nuotteja vai tabulatuureja? -Mistä voi ladata? -Mulle lähetettiin toi mut siin pitää laittaa UDER ID ja KEY ID ja siin lukee et ne tulee paketin tai asennuslevykeessä, mutta kun mulla ei oo niin mitä tehdä? -Saako sillä kaiken tasoisille nuotteja? Itse olen vasta aloittelija. Kiitos vastanneille! |
Lego 25.03.2005 14:24:23 | |
---|
-Saako tällä ohjelmalla nuotteja,Joita voisi soittaa bassolla? Yep. -Saako nuotteja vai tabulatuureja? Molempia. -Mistä voi ladata? http://www.guitar-pro.com/ , Demo. -Mulle lähetettiin toi mut siin pitää laittaa UDER ID ja KEY ID ja siin lukee et ne tulee paketin tai asennuslevykeessä, mutta kun mulla ei oo niin mitä tehdä? Juu. niitähän ei piraatista löydy, imuroi demo tai osta tuote. -Saako sillä kaiken tasoisille nuotteja? Itse olen vasta aloittelija. Joo varmaan. Kiitos vastanneille! Kiitos itsellesi. P = U * I |
kilroy 25.03.2005 15:02:43 | |
---|
|
Skebaristi 25.03.2005 16:13:23 (muokattu 25.03.2005 16:14:07) | |
---|
Juu. niitähän ei piraatista löydy, imuroi demo tai osta tuote. Päivän vitsi, en minä ainakaan rupea semmosta rutkuohjelmaa Ranskasta tilaamaan. Aivan |
RokkiEmu 25.03.2005 17:12:26 | |
---|
Mis tuol on se Demo? |
Lego 25.03.2005 17:23:16 | |
---|
P = U * I |
RokkiEmu 25.03.2005 20:13:08 | |
---|
Mun kaveri ettii ain kaikkie biisien nuotit tuolt. Mä en tajuu tost mitää. |
SomethingWild 25.03.2005 21:20:12 | |
---|
Kannattaa muistaa että guitar proo puhuu usein paskaa. Et kannattaa ite vähä kuuneella ja yrittää miettiä miten se menee. Loppujen lopuksi meistä kaikista hevareista tulee blues-miehiä! |
Skebaristi 25.03.2005 23:47:06 | |
---|
Kannattaa muistaa että guitar proo puhuu usein paskaa. Et kannattaa ite vähä kuuneella ja yrittää miettiä miten se menee. Samaa mieltä, monissa on ihan kamalia virheitä, esim mokomatabs-sivujen tabseissa on paljon. Aivan |
Mäkkäri 27.03.2005 14:42:40 | |