RokkiEmu 25.03.2005 14:03:58 | |
---|
Vähän kysymyksiä tästä: -Saako tällä ohjelmalla nuotteja,Joita voisi soittaa bassolla? -Saako nuotteja vai tabulatuureja? -Mistä voi ladata? -Mulle lähetettiin toi mut siin pitää laittaa UDER ID ja KEY ID ja siin lukee et ne tulee paketin tai asennuslevykeessä, mutta kun mulla ei oo niin mitä tehdä? -Saako sillä kaiken tasoisille nuotteja? Itse olen vasta aloittelija. Kiitos vastanneille! |
Lego 25.03.2005 14:24:23 | |
---|
-Saako tällä ohjelmalla nuotteja,Joita voisi soittaa bassolla? Yep. -Saako nuotteja vai tabulatuureja? Molempia. -Mistä voi ladata? http://www.guitar-pro.com/ , Demo. -Mulle lähetettiin toi mut siin pitää laittaa UDER ID ja KEY ID ja siin lukee et ne tulee paketin tai asennuslevykeessä, mutta kun mulla ei oo niin mitä tehdä? Juu. niitähän ei piraatista löydy, imuroi demo tai osta tuote. -Saako sillä kaiken tasoisille nuotteja? Itse olen vasta aloittelija. Joo varmaan. Kiitos vastanneille! Kiitos itsellesi. P = U * I |
kilroy 25.03.2005 15:02:43 | |
---|
|
Skebaristi 25.03.2005 16:13:23 (muokattu 25.03.2005 16:14:07) | |
---|
Juu. niitähän ei piraatista löydy, imuroi demo tai osta tuote. Päivän vitsi, en minä ainakaan rupea semmosta rutkuohjelmaa Ranskasta tilaamaan. Aivan |
RokkiEmu 25.03.2005 17:12:26 | |
---|
Mis tuol on se Demo? |
Lego 25.03.2005 17:23:16 | |
---|
P = U * I |
RokkiEmu 25.03.2005 20:13:08 | |
---|
Mun kaveri ettii ain kaikkie biisien nuotit tuolt. Mä en tajuu tost mitää. |
SomethingWild 25.03.2005 21:20:12 | |
---|
Kannattaa muistaa että guitar proo puhuu usein paskaa. Et kannattaa ite vähä kuuneella ja yrittää miettiä miten se menee. Loppujen lopuksi meistä kaikista hevareista tulee blues-miehiä! |
Skebaristi 25.03.2005 23:47:06 | |
---|
Kannattaa muistaa että guitar proo puhuu usein paskaa. Et kannattaa ite vähä kuuneella ja yrittää miettiä miten se menee. Samaa mieltä, monissa on ihan kamalia virheitä, esim mokomatabs-sivujen tabseissa on paljon. Aivan |
Mäkkäri 27.03.2005 14:42:40 | |
---|
yippee dorks! Niin ja kannattaa kattoo jos ne soittimet on viritetty eri vireeseen ku sun niin kannattaa vaihtaa vire. Rehellinen työ ei kannata eikä oo koskaan kannattanukkaan!! |
monissa on ihan kamalia virheitä No siis siellä Mysongbookissahan näkyy joka laulua ladattaessa ihme ilmoitus, joka tarkoittaa kirjaimellisesti: "Onko tämä tabulatuuri oikein? Ilmoita meille niin me poistamme sen!!" |
RokkiEmu 10.04.2005 15:13:26 | |
---|
Ooolrait. Nikki Sixx. |
1by4by9 12.04.2005 09:17:51 | |
---|
No siis siellä Mysongbookissahan näkyy joka laulua ladattaessa ihme ilmoitus, joka tarkoittaa kirjaimellisesti: "Onko tämä tabulatuuri oikein? Ilmoita meille niin me poistamme sen!!" Tätäkö meinasit: Consequently, these tabs are a personal interpretation of a musical arrangement by a Guitar Pro user and do not intend to provide a precise tab of the artist. If you notice any Guitar Pro files with a copyright infraction, warn us and the file will be deleted. Voihan sen toki noinkin ymmärtää. :D Täytyy vaan muistaa että täysin oikeita nuotteja/tabulatuureja ei ole olemassakaan. Kaikki ovat jonkun näkemyksiä kappaleesta, edes itse artistin tekemä nuotinnus ei ole aivan täydellinen. Mutta nyt mennäänkin jo välimerkin hyväksikäytön puolelle. ;) Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
Da Make 12.04.2005 10:34:07 (muokattu 12.04.2005 10:35:01) | |
---|
Sormitusteknillisesti tabulatuureissa on usein ihme ongelmia, joku haluaa välttämättä venyttää pikkusormella sävelen kieleltä X vaikka sama sävel on paljon loogisemmassa paikassa etusormella yhtä ylemmällä kielellä. Luulenpa että nämä ovat tahalleen tehtyjä "miinoja" aloittelevia soittajia varten. Kitaralla saa samoja säveliä monesta paikkaa, opetelkaa otelautatietämystä. Printatkaa netistä tai kopioikaa jostain kirjasta vaikka sävelkartta kitaran otelaudalle, vilkuilkaa sitä vaikka ennen nukkumaan menoa ja sen oppii kuin itsestään. (edit: typoja; minun pitäisi opetella kirjoittamaan...) |
1by4by9 12.04.2005 14:03:58 | |
---|
Nuottikirjoissakin (esim. Iron Maidenin kahden uusimman levyn kirjat) esiintyy paljon tökeröitä sormituksia ja jopa todella vääriä sointuja ja melodioita. Sävelkartan oppimiseen ei tosiaan kauan mene. Suosittelen myöskin. Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
Time 13.04.2005 22:49:20 | |
---|
Kannattaa muistaa että guitar proo puhuu usein paskaa. Et kannattaa ite vähä kuuneella ja yrittää miettiä miten se menee. tuo on totta siinä mielessä, että jotkut pöllöt tekee ne tabut niin, että ne kuullostavat hyvältä koneella, ja on sitten mahdoton soittaa. kannattaa katsoa ketä ne tabut on tehnyt. itse latasin demon koska kotiteollisuuden netti tabut ("viralliset" voi lataa kotsan netti sivulta) vaativat tuon ohjelman. |
1by4by9 14.04.2005 12:57:57 | |
---|
tuo on totta siinä mielessä, että jotkut pöllöt tekee ne tabut niin, että ne kuullostavat hyvältä koneella, ja on sitten mahdoton soittaa. Noihin törmää usein. Itsekin olen omista tabloistani huomannut jälkeenpäin miten epäkäytännölliset sormitukset olen tehnyt. Toisaalta en taas tee tabloja kitara kädessä vaan kuvittelen otelaudan päässäni. Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
SG-mies 15.04.2005 10:09:36 (muokattu 15.04.2005 10:13:05) | |
---|
Power Tab Editor kannattaa hommata. http://www.power-tab.net/downloads.php#d1 Power Tabistä ei löydy otelautaa eikä koskettimistoa, mutta ainakin sen osoitinkursorihärpätin pysyy 'taimissa', toisin kuin Guitar Prossa. Aloittelevalle soittajalle ehkä ihan ok lelu, mutta siinä vaiheessa kun nopeus kasvaa, niin kannattaa vaihtaa Power Tab Editoriin, joka on muuten freeware(täysin ilmainen kokoversio). Toisaalta onhan tuossa GP:ssä yks ihan hyväkin toiminto. Se nopeuden harjoittamis-juttu, jossa saat määrittää tietyn osan kappaleesta ja lisätä jokaisen toistokerran jälkeen tempoa haluamasi määrän. Hyvin toimii kun nopeutta haluaa HELPOMMIN kehittää. Vaikka hyvinhän tuo on todettu toimivan ihan vaan metronomillakin.. Edit: Niin ja sellanenkin juttu vielä että Guitar Pron ilmaisversiossa et voi tehdä ite kokopitkiä biisejä, vaan joudut ostamaan sen koko paskan. Power Tab koneelle ja heti! "SG ja Marsu ne yhteen soppii.." *lalala* |
Lego 15.04.2005 10:27:51 | |
---|
Sitten kun power tabiin tulee rummut mahdolliseksi niin alan käyttämään sitä täysipäiväisesti. "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
Anti 16.04.2005 22:17:01 | |
---|
Voiko power tabissa saaha sen sävelen soimaan siinä samala ko sen lätkäsee siihen vai täytyykö siinä aina pistää playta? kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |