Aihe: Soitto levyjen mukana.
1 2
666,66
08.04.2005 08:21:49
Miten onnistuu rumpujen soitto levyjen mukana? Millaset kuulokkeet pitää olla ja muuta?
Mr. Morrow
08.04.2005 08:42:40
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin!
kampela
08.04.2005 11:11:53

Kiva vielä jos noiden umpikuulokkeiden välissä pöytä, niin korostaa vähän yläpäätä siitä cd:stä.
Hikkupiljaatyvähulee..
Kaneli
08.04.2005 13:20:16

Itse käytän tällasta metodia:

Kannettava levynsoitin taskussa, ja umpitraktoriluurit nappikuulokkeiden päällä.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
ToMi88
08.04.2005 21:28:46

Kannettava levynsoitin taskussa, ja umpitraktoriluurit nappikuulokkeiden päällä.

Kuin myös. Ja on hyvä tapa!
Antti1997
08.04.2005 22:11:50 (muokattu 08.04.2005 22:12:08)
Itse käytän tällasta metodia:

Mulla sama, paitsi "kannattevana levysoittimena" toimii vanhat Philipsin stereot, joilla voi kuunnella C-kasetteja... :)

ED: Niin ja en pidä soitinta taskussa.
Ärlä #024
HCW
09.04.2005 14:08:53
Kiinteä cd-soitin ja vicin luurit.
"Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua"
Stereophile
09.04.2005 14:19:46

Kossin The Plugit joissa on earin "kuusien" kumit päässä ja paska kannettava cd. Hyvin toimii...
Ei paskin, mutta huonommasta päästä...
Safga
09.04.2005 15:08:56
itellä on kunnon cd soitin (ei kannettava) vieressä ja siihen on kytketty peltorin kuulokkeet joihin olen sisälle asentanut sennheiserin kuulokkeet. Toimivat ihan sairaan hyvin.
Pastilli??
Mr. Morrow
09.04.2005 22:25:49
Oon miettiny, että jos hommais MP3 -soittimen ja käyttäis sitä. Olis aika jees ladata sinne sata kipaletta ja kone mahtuis silti taskuun.
Kaikki biisit kun soittais läpi, niin olis varmaan ihan täysmittaset reenit.
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin!
Miracle
09.04.2005 22:44:10
Kossin The Plugit joissa on earin "kuusien" kumit päässä ja paska kannettava cd. Hyvin toimii...

Mistäs löysit ohjeet tuohon "modaukseen"? Nopealla silmäyksellä ei näkyny googlessa mittään, taidon puute.
Antti1997
09.04.2005 22:46:10
Oon miettiny, että jos hommais MP3 -soittimen ja käyttäis sitä. Olis aika jees ladata sinne sata kipaletta ja kone mahtuis silti taskuun.

Oon suunnitellu ihan samaa, mutta valitettavan kalliita ovat nuo mp3-soittimet, ja sille rahalle on parempaakin käyttöä... Tyydyn siis edelleen nauhoittamaan c-kasetille biisit joiden mukana haluan soitella.
Ärlä #024
Mr. Morrow
09.04.2005 22:53:16
Jos ottais jonkun puhelinliittymän, eikös sieltä saanu tommosia kaupantekijäisinä?!
Anonymous-jazz
10.04.2005 01:09:28 (muokattu 10.04.2005 01:12:09)

Se on hyvä keino harjoitella. 1 hyvä ja helppo keino treenata levyn on kannettava CD-Soitin mikä lukee mp3 formaatissa olevia cd-levyjä ja kun käyttää CD-RW levyä niin sen voi kirjoittaa aina uudelleen ja uudelleen.

Tähän kuitenkin usein tarvitaan joku välivahvistin, koska kannettavan cd-soittimen sisäinen äänilähde ei ole riittävän tehokas koska korvatulpat ovat alla. Siihen ei tarvita kuin rca-liittimellä varustetut stereot tai vahvistin jossa on kuulokeliittimet. Siihen väliin vain korvatulpat ja jotkut Sennheiserin SP-25 tai HD-25 luurit.
Teemujazz
Stereophile
10.04.2005 11:44:15

Mistäs löysit ohjeet tuohon "modaukseen"? Nopealla silmäyksellä ei näkyny googlessa mittään, taidon puute.

Ei siihen mitään ohjeita tartte, eareista vaan nykäisee sen "kuusen" ja muovin erilleen, se passaa suoraan Kosseihin. Rummut kuullostaa samalta kuin normi earit päässä ja saa vaikka keikalla monitoroinnin kuulokkeisiin...
Ei paskin, mutta huonommasta päästä...
miän vain
10.04.2005 13:28:25

Tarkkana sitten tuon Koss/Ear -jutun kanssa. Mulla vuotavat pahasti, oikeastaan ihan sama onko ilman tulppia vai noiden kanssa. Eikä siinä muuten mitään, mutta sen huomasi vasta jälkeenpäin. Soundi oli kunnossa, vaimennus ei.
Things may come and things may go out, but the art school dance goes on forever
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
anstir
10.04.2005 18:14:48 (muokattu 10.04.2005 18:16:06)
Tarkkana sitten tuon Koss/Ear -jutun kanssa. Mulla vuotavat pahasti, oikeastaan ihan sama onko ilman tulppia vai noiden kanssa. Eikä siinä muuten mitään, mutta sen huomasi vasta jälkeenpäin. Soundi oli kunnossa, vaimennus ei.

Kyllä siihen päälle täytyy vielä peltorit laittaa (ainaki minun), jotta vaimentaa tarpeeksi

Ei siihen mitään ohjeita tartte, eareista vaan nykäisee sen "kuusen" ja muovin erilleen, se passaa suoraan Kosseihin. Rummut kuullostaa samalta kuin normi earit päässä ja saa vaikka keikalla monitoroinnin kuulokkeisiin...

Lähteekö se muka irti? Ei mulla ainakaan..
miscage
10.04.2005 19:30:16

Mulla vaimentaa ihan tarpeeksi kunhan vaan jaksaa härvätä ne kunnolla päähän. Ongelmana on se että klikki jää vähän alle bändin kanssa soittaessa. Yksin on kyllä ihan bueno.
Osta!
jussiohman
11.04.2005 14:18:00
Itse en ole levyjen mukana soittoa kovin hyväksi havainnut. Ellei tarkoitus ole opetella biisiä ulkoa. Klikki on kätevin tässä hommassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)