Kitarajeesus 06.04.2005 19:46:54 | |
---|
Ehkä maailman paras vitsi. En kuullut loppuhaastettulusta mitään kun hekottelin. En ehtinyt tuota kuuntelemaan. Olisi kuitenkin kiva jos voisit päästää minut jännityksestä ja kertoa päräyttäisit sen vitsin... Musiikki on elämä. |
Schnowotski 06.04.2005 20:33:34 | |
---|
En ehtinyt tuota kuuntelemaan. Olisi kuitenkin kiva jos voisit päästää minut jännityksestä ja kertoa päräyttäisit sen vitsin... Heh, ikävä kyllä sitä ei voi kertoa tässä kun se teho perustui nimenomaan siihen äänenpainoon ja tilanteeseen ja kaikeen. Ja hiton tyhmä juttu se oli, joten tuskin kukaan muu sille hörähteli kuin minä. Mutta jos välttämättä haluat tietää, niin: "Olemme syntyneet lohikäärmeen munista!" *hiljaa hihitellen*:"...munista..." Vai onko tämä jokin sellainen jota ei saa kirjoittaa? Aarh. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
carlos 06.04.2005 21:30:27 | |
---|
Mitä yrität sanoa? No vaikka sitä, että jos vähänkään puhuu teräsbetonista negatiivisella asenteella täällä, niin heti sataa paskaa niskaan jokapuolelta. Tai siltä ainakin vaikuttaa vaikkei kokemusta asiasta olekaan. Toki ymmärrän, että jos kavereita/tuttuja soittaa bändissä, niin ei siitä tietenkään paskaa haluta kuulla, mutta mielipiteensä siis kullakin edelleen. I can't hide but I can run for miles |
JeeVes 06.04.2005 22:06:29 | |
---|
Missasin..nyh. |
Juuleppi 06.04.2005 22:07:42 | |
---|
Mä tallensin sen mp3:ksi, mut en tiä kuinka laillista sen jakaminen on... Mies! Haastattelu jakoon! Täälläkin tuli missattua... Mutta kumpi voittasi tappelussa? Macgyver vai Matlock? |
Fortune 07.04.2005 16:40:03 | |
---|
No vaikka sitä, että jos vähänkään puhuu teräsbetonista negatiivisella asenteella täällä, niin heti sataa paskaa niskaan jokapuolelta. Tai siltä ainakin vaikuttaa vaikkei kokemusta asiasta olekaan. Toki ymmärrän, että jos kavereita/tuttuja soittaa bändissä, niin ei siitä tietenkään paskaa haluta kuulla, mutta mielipiteensä siis kullakin edelleen. Öö, miten tuo liittyy siihen, että levy on vertaisverkkojaossa? Se oli vain surullinen esimerkki siitä, miten ihmiset nykyään toimivat, ihan yleisesti. Tällaisessa "omien poikien" tapauksessa se tuntuu vieläkin vittumaisemmalta. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
carlos 07.04.2005 18:04:21 | |
---|
Öö, miten tuo liittyy siihen, että levy on vertaisverkkojaossa? Se oli vain surullinen esimerkki siitä, miten ihmiset nykyään toimivat, ihan yleisesti. Tällaisessa "omien poikien" tapauksessa se tuntuu vieläkin vittumaisemmalta. Eipä se suoraa siihen liitykkään. Vasaran postaukseen oli vain hyvä tarttua, koska jollakin tapaa se heijastaa tätä teräsbetoniin suhtautumista koko m.netissä. Eli juuri sitä mistä tuossa aiemmin sanoin. I can't hide but I can run for miles |
Juhani 07.04.2005 19:11:26 | |
---|
No vaikka sitä, että jos vähänkään puhuu teräsbetonista negatiivisella asenteella täällä, niin heti sataa paskaa niskaan jokapuolelta. Tai siltä ainakin vaikuttaa vaikkei kokemusta asiasta olekaan. Toki ymmärrän, että jos kavereita/tuttuja soittaa bändissä, niin ei siitä tietenkään paskaa haluta kuulla, mutta mielipiteensä siis kullakin edelleen. Niin ja se paska, jota on sanottu on juuri sitä itsessään: pelkkää paskapuhetta. Olen harkinnut kovempaa linjaa ihan yleisesti artisteihin kohdistuvaan "paskapuheeseen" ja dissaukseen täällä Muusikoiden.net:issä. Tämän palvelun ideana on se, että muusikoita arvostetaan ja keskustellaan aihepiiristä rakentavasti. Tämä on tuttu ilmiö, että kun jokin artisti on mediassa pinnalla niin jotkut hätääntyvät siitä ja koittava esittää omaa näkemystään ja maailmankuvaa oikeasta musiikista ihan kuin sillä olisi mitään merkitystä. Elämä on, mitä se on. Ja ne menestyvät, jotka tekevät työtä asioiden eteen ja näin ollen saavat asioita aikaan. Näin myös Teräsbetoni tai Disco Ensemble. |
Tämän palvelun ideana on se, että muusikoita arvostetaan ja keskustellaan aihepiiristä rakentavasti. Sepä se. Toivottavasti linja pysyy sitten samana kaikkien bändien osalta. Jos ja kun teräsbetoni menestyy, niin he varmasti ovat kaiken sen menestyksen ansainneet. Mutta se vain meinaa vähä ärsyttää, että sattuneesta syystä juuri kyseisen bändin kohdalla kaikkien pitäis vaan ylistää ja olla sanomatta mitään negatiivista. Eihän sellasesta kehumisesta mitään keskustelua aikaan saa. EDIT: ja en nyt siis oo tarkottanu missään vaiheessa niitä puheita tuolla toisessa teräsbetonithreadissa, jossa viitattiin johonki rahastukseen tms. I can't hide but I can run for miles |
etnopoju 07.04.2005 22:19:47 (muokattu 07.04.2005 22:19:54) | |
---|
mä sanon saman, kuin juuri yhdelle kaverille:"frederikillä on enemmän munaa, kun teräsbetonilla" |
Juhani 08.04.2005 20:10:13 | |
---|
mä sanon saman, kuin juuri yhdelle kaverille:"frederikillä on enemmän munaa, kun teräsbetonilla" Jaa... Piti sitten vielä kirjoittaa se turhanpäiväinen kommenttisi nettiin? Ihan vain alleviivataksesi kommenttiesi tärkeyttä? |
etnopoju 08.04.2005 20:30:03 (muokattu 08.04.2005 20:30:35) | |
---|
Piti sitten vielä kirjoittaa se turhanpäiväinen kommenttisi nettiin? Ihan vain alleviivataksesi kommenttiesi tärkeyttä? olenko minä missään väittänyt, että minun kommentit olisi tärkeämpiä kuin muiden? miksi minun kommenttini olisi jotenkin vähemmän, kuin joku "vähän ne on hyviä" kommentti? osaatko ottaa mitään asioita huumorilla? annatko mulle nyt bännit? |
Juhani 09.04.2005 11:50:44 | |
---|
olenko minä missään väittänyt, että minun kommentit olisi tärkeämpiä kuin muiden? miksi minun kommenttini olisi jotenkin vähemmän, kuin joku "vähän ne on hyviä" kommentti? osaatko ottaa mitään asioita huumorilla? annatko mulle nyt bännit? Ihmettelen vain miksi kirjoitat tällaisia asioita nettiin? Mitä saat siitä? Tuntuuko hyvältä? |
DeWilde 09.04.2005 13:23:04 | |
---|
Niin ja se paska, jota on sanottu on juuri sitä itsessään: pelkkää paskapuhetta. Olen harkinnut kovempaa linjaa ihan yleisesti artisteihin kohdistuvaan "paskapuheeseen" ja dissaukseen täällä Muusikoiden.net:issä. Tämän palvelun ideana on se, että muusikoita arvostetaan ja keskustellaan aihepiiristä rakentavasti. Tämä on tuttu ilmiö, että kun jokin artisti on mediassa pinnalla niin jotkut hätääntyvät siitä ja koittava esittää omaa näkemystään ja maailmankuvaa oikeasta musiikista ihan kuin sillä olisi mitään merkitystä. Elämä on, mitä se on. Ja ne menestyvät, jotka tekevät työtä asioiden eteen ja näin ollen saavat asioita aikaan. Näin myös Teräsbetoni tai Disco Ensemble. Turhat perustelemattomat "Toihan on ihan paska!" -kommentit saisi kyllä jättää pois, mutta eikö rakentavaan keskusteluun kuulu myös kritiikki? Teräsbetoni-keskusteluissa on hyökätty turhan kiivaasti niitä vastaan, jotka ovat sanoneet bändistä jotain negatiivista. Metallitotuus! Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
guano 09.04.2005 13:38:54 | |
---|
Hohhoo.. Jos ei saa sanoa "ihan paska, perkele munanjatkeita koko lössi" ni miks ihmeessä saa sanoa "vitun hyvä, saatana jes!" Perustelut on molempiin hyvä saada. Tarviiko niitä? Bändiä jossa ite soitan jos sanotaan paskaks, ni sanokoot. Viddu mua kiinnosta. Ja tuskin TB:t kuuntelee noita "ihan paska" kommentteja kovin tosissaan, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Ihme touhua tuo tommone. |
guano 09.04.2005 13:39:41 (muokattu 09.04.2005 13:40:24) | |
---|
Hohhoo.. Jos ei saa sanoa "ihan paska, perkele munanjatkeita koko lössi" ni miks ihmeessä saa sanoa "vitun hyvä, saatana jes!" Perustelut on molempiin hyvä saada. Tarviiko niitä? Bändiä jossa ite soitan jos sanotaan paskaks, ni sanokoot. Viddu mua kiinnosta. Ja tuskin TB:t kuuntelee noita "ihan paska" kommentteja kovin tosissaan, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Jos on jonkun mielestä paska, ni olkoot. Miks pitäs se sanoa asiallisemmin ja perustella? Ihme touhua tuo tommone. ja viel edittiä: meitsi näköjää haksaa ku Torwalds ikään.. |
Juhani 09.04.2005 13:45:28 | |
---|
Jos on jonkun mielestä paska, ni olkoot. Miks pitäs se sanoa asiallisemmin ja perustella? Ihme touhua tuo tommone. Joo, saa sanoa ihan mitä huvittaa. Se mitä Muusikoiden.net vastaisuudessa julkaisee on eri asia. Palveleeko tuollaiset kommentit Muusikoiden.net:iä ja sen tarkoitusta? Ei. |
carlos 09.04.2005 14:10:29 | |
---|
Palveleeko tuollaiset kommentit Muusikoiden.net:iä ja sen tarkoitusta? Ei. No eipä ne "Jeejeetäärulaa!" -kommentitkaan taida yhtikäs mitään palvella. Mutta tähän topikkiin liittyen, kuulin kyseisestä haastettelusta osan tänään uusintana ja eipä se nyt mikään kovin hauska ollut. I can't hide but I can run for miles |
guano 09.04.2005 15:12:17 | |
---|
Joo, saa sanoa ihan mitä huvittaa. Se mitä Muusikoiden.net vastaisuudessa julkaisee on eri asia. Palveleeko tuollaiset kommentit Muusikoiden.net:iä ja sen tarkoitusta? Ei. Einii, mutta mites sitte ne "jee, vitu hyvä vittu jou paras vittu jee" palveleeko ne? Eihä se radiohaastattelu kovin hauska ollu, mutta se radiomainos mikä tulee joltain kanavalta. Voi jumaleissöns sentään sitä! Ei tunnu koskaan loppuvan. |
etnopoju 09.04.2005 15:38:57 (muokattu 09.04.2005 15:40:23) | |
---|
Ihmettelen vain miksi kirjoitat tällaisia asioita nettiin? Mitä saat siitä? Tuntuuko hyvältä? a) ketjun aiheena on teräsbetoni b) minulla on yhtäläinen oikeus olla pitämättä jostain, kuin muilla on oikeus pitää jostain tähän väliin voisin perustella mielipiteeni yhtyeestä: jos tarkoitus on tehdä parodiaa metallimusiikista, niin se ei mielestäni ole kovin purevaa tai mielenkiintoista. tämä ei tarkoita sitä etteikö bändi olisi tehnyt lujasti töitä saavuttaakseen sen aseman, joka sillä on nykyään. se, että en pidä jonkin bändin musiikista ei tarkoita, että en arvostaisi heitä muusikkoina. loppujen lopuksi minulla ei ole mitään bändiä vastaan... c) ivallinen sävyni ei edes kohdistunut itse bändiä kohtaan, vaan näitä "tosi hyvä" kommentteja ja hypeä kohtaan. |