Black widow 06.10.2004 10:53:19 | |
---|
Hommasin juuri niittivyön jossa on vasemmalla puolella ketju...että pitikin antautua! Nyt voin taas jäädä kiinni bussinpenkkiin tai johonkin muuhun tuoliin... I'm my own enemy! |
Chaka 04.04.2005 12:17:17 | |
---|
Hommasin juuri niittivyön jossa on vasemmalla puolella ketju...että pitikin antautua! Nyt voin taas jäädä kiinni bussinpenkkiin tai johonkin muuhun tuoliin... Meitasi on joka he****in kesä kii patioiden penkeisku kettinkin menee tuolin väliin ja sit et saa pois..!! :D "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
Kulkunen 04.04.2005 12:20:48 | |
---|
Avainketju roikkuu vasemmalla puolella. Uusi pitäisi hommata, isompi ja pidempi (jään innolla odottamaan kaksimielisiä lainauksia). The downward spiral never ends. |
Kirjoitus virhe 04.04.2005 17:15:23 | |
---|
Nii ja tosta kiinnijäämisestä,mäki oon jääny näistä ketjuista kiinni mitä kummallisimpiin paikkoihin ja siinä samassa ne on katkennukki miljoona kertaa(huomaa,että oon saanu halvalla) Ei muuta ku korjailemaan... Heh. Mulla pitkä ketju roikkuu oikealla puolella. Baareissa tulee aina otettua sen ansiosta tuoleja mukaan tai jäätyä niihin kiinni. Ja aina pitää varoa ettei se ruoskase ketään kun kävelee ohi. KAUTTA SUPER MARION TU(L)LIKUKAN |
lucbass 04.04.2005 20:59:43 | |
---|
no yks semmonen 30 cm pitkä ketju roikkuu jostai avainhörsselistä ja on sit siinä vyön pidikeessä(vaimikäpaskalieon) toisesta päästä kiinni. ja sit on lyhyt ketju jossa on sit avaimet ja alkaa samasta ku edellinen ja päätyy takataskuu. god hates us all |
mä luin jostain et joku muusikko oli jääny niist ketjuistaan kiinni metrotunnelin penkkii... oli sit odotettava seuraava metro... :) over the hills and far away... |
Rumpali Rölli 08.04.2005 00:17:18 | |
---|
kyllä löytyy :P leather heavenistä hommattu pyörän ketju ja semmonen missä piikkejä :P. lähtee perspualelt ja päättyypi reisitaskuun tai farkuissa eteen vyö lenksuun Se on kuulkaa ihan turhaa hommaa se ettäh...
SELVÄ!!! |
nikomati 08.04.2005 18:59:32 | |
---|
Meitsillä lötytyy itse koottu ketjunippu.. Se sisältää yhen ostetun ketjun, yhen koulusta pöllityn ketjun ja pullonavaajan. Kaiken mitä tosimies siis tarvitsee! Ketjulla ei ole mitään oikeeta käyttötarkotusta, mutta se on siisti! Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Qsysi 08.04.2005 22:30:39 | |
---|
mä luin jostain et joku muusikko oli jääny niist ketjuistaan kiinni metrotunnelin penkkii... oli sit odotettava seuraava metro... :) Luitko sen samasta threadista noin 5 minuuttia aikaisemmin? "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Kosminen 08.04.2005 22:46:36 | |
---|
Mä olen kerran jääny kirkonpenkkiin ketjusta kiinni. Tosin se oli eri ja pienempi ketju kuin nykyään. Tämä ei jää enää mihinkään jumiin. Kalamies#16 >-)))> |
Hohhoijaa 09.04.2005 09:42:34 | |
---|
Pitäis hommata ketjulompakko, semmonen että ketjun pään kiinnittäis tonne perseen yläpuolelle ja se päätyisi sitten oikeanpuoleiseen taskuun. Siihen oheen voisi kiinnittää vaikka avaimetkin sitten. Kätevää olisi, mulla on nimittäin mun taskuissa kunnon kaaos. |
gypsi 09.04.2005 14:16:38 | |
---|
mä luin jostain et joku muusikko oli jääny niist ketjuistaan kiinni metrotunnelin penkkii... oli sit odotettava seuraava metro... :) Mmmjoo... Noinhan mulle viime viikolla kävi. |
hookoo 09.04.2005 14:38:02 | |
---|
Mmmjoo... Noinhan mulle viime viikolla kävi. hoho |
Hohhoijaa 09.04.2005 16:46:50 (muokattu 09.04.2005 16:46:58) | |
---|
mä luin jostain et joku muusikko oli jääny niist ketjuistaan kiinni metrotunnelin penkkii... oli sit odotettava seuraava metro... :) Prch. Tota sattuu varmaan jokaiselle, jolla on jonkunlaiset avainketjut. |
Vasenniplaaja 10.04.2005 12:23:10 | |
---|
Tuollainen 90-senttinen ketju on palohaalla kiinni vyössä avaimia suojelemassa. Ranteessa on vähän pienempää kaliiperia. Niin, ja siinä isommassa on tietenkin 69 lenkkiä. "You play pretty well for someone with no real problems." |
gunner 10.04.2005 12:33:52 | |
---|
mä luin jostain et joku muusikko oli jääny niist ketjuistaan kiinni metrotunnelin penkkii... oli sit odotettava seuraava metro... :) Tais olla Hybrid Childrenin Jasse tai joku. Muistelisin et olis ollu nyt-liitteessä joskus tämän vuoden puolella. |
SDMF 11.04.2005 18:16:28 | |
---|
Joo on... Perseestä Munille menee ja tyyli on ankkuri/traktori ketju , kerpele ! R.I.P Dimebag darrell |
Makuupussimies 11.04.2005 23:48:58 | |
---|
Tällä hetkellä ei ole lainkaan ketjuja vaatetuksessa. Aikanaan oli housuissa. Oikean taskun viereisestä vyölenksusta housujen taakse keskimmäiseen vyölenksuun yksi ketju. Aika pitkä ja ohut. Harr |
saha 15.04.2005 13:47:40 (muokattu 15.04.2005 13:48:02) | |
---|
Farkkujen ekasta vyönsoljesta takimmaiseen vyönsolkeen oikealla puolella. 3kpl noin 1cm paksuista hopeaketjua. Ja etupuolella ketjun nokassa on nippu kaikennäköisiä avaimenperiä. Noin ohuet ketjut tarttuvat poikkeuksetta grillin penkkeihin. Ajattelin kipaista k-raudasta pätkän semmoista ketjua jossa lenkit ovat n. 0.5cm paksut. Eipä jäisi kiinni tai menisi poikki. |
_oSKu_ 15.04.2005 15:21:51 | |
---|
2 ketjua oikeella puolella farkkujen ekasta vyönlenkistä takana keskellä olevaan vyönlenkkiin. Toinen on paksu isolenkkinen (0,5cm paksut lenkit) ja n. 90cm pitkä ja toinen sitten ohuempi ja lyhyempi. Molemmat ostettu rautakaupasta. |