tuomittu 01.04.2003 16:41:26 | |
---|
Jostaki taisin lukea, että Pili ei enää laula sitä sillein huutamalla sen takia, ku jollain keikalla oli muutama tyyppi kuollu sen takia ku oli niin kova meininki. No ei taida päteä pelkästään tuohon piisiin...: "Ja viime kiertueella tapahtunut tapaus, jossa hurmioituneen väkijoukon seassa ollut fani puristui vallan kuoliaaksi asti, on varmasti sekin vaikuttanut yhtyeen hillitympään meininkiin." Rumbasta pöllin. Koko jutun voi lukea osoitteessa http://www.rumba.fi/jutut/smashingpumpkins.html |
Heavy Metal Machine 01.04.2003 16:43:48 | |
---|
niiden keikalla on kuollut tasan yksi ihminen. 17 vuotias bernadette O'brien kuoli saamoihinsa vammoihin dublinin keikan jälkeen keikka oli 96.05.11. paikkana; Point ,Dublin. mulla on se keikka. eikä se ole sen kummempi kun mikään kuukaan... yleisössä vaan oli kusipäitä jotka tahalteen kaatoivat muita ja hyppi niiden päällä. |
Lähikauppias 01.04.2003 16:48:30 | |
---|
jotka tahalteen kaatoivat muita ja hyppi niiden päällä. Viksua ja mieltä ylentävää toimintaa sinänsä. |
dbm 01.04.2003 19:12:26 | |
---|
-ENCORE- 01. Disarm Oliko eka encore tosiaan disarm? Muistelin että muut lähti pois mutta billy jäi yksin heittään sen.... vai lähtikö sekin ja tuli sitten takas akustisen kanssa... ei muista. -ENCORE- 07. "Fisherman's Song" >Du Hast (tease)
Tuo oli muistaakseni aika loistava veto :) ...olikohan ihan improvisaatiota vai mitä... Muutenkin tuntu bändillä olevan helvetin hyvä meininki päällä... |
pitkätukka 01.04.2003 19:16:46 | |
---|
niiden keikalla on kuollut tasan yksi ihminen. 17 vuotias bernadette O'brien kuoli saamoihinsa vammoihin dublinin keikan jälkeen keikka oli 96.05.11. paikkana; Point ,Dublin. mulla on se keikka. eikä se ole sen kummempi kun mikään kuukaan... yleisössä vaan oli kusipäitä jotka tahalteen kaatoivat muita ja hyppi niiden päällä. Onko se sulla videolla? Keskeytettiinkö keikka, jotta loukkaantuneet vietiin pois vai vedettiinkö keikka loppuun ja huomattiin, että maahan on jäänyt tyyppi. |
Heavy Metal Machine 02.04.2003 14:13:57 | |
---|
mulla on se cdr levyllä. suunniilleen 7 biisin jälkeen Billy sanoo jotain että ottakaa iisisti ja että näyttää aika pahalta tilanne. sitten ne jatkoi soittamista ja joku tuli sanomaan että backstagelle raahataan loukkaantuneita koko ajan.... bändi sanoi että jos yleisö ei rauhoitu niin sp lopettaa sen keikan siihen paikkaan.... sit ne odotti jotain 5 minuuttia että jengi rauhottuis ja jatkoivat taas soittamista. seuraavan biisin jälkeen ne keskeytti keikan. 1996/05/11 - Point; Dublin, IE Setti: Where Boys Fear to Tread Zero Fuck You To Forgive Tonight, Tonight Today Thru the Eyes of Ruby Porcelina of the Vast Oceans Disarm Bullet with Butterfly Wings Cherub Rock _________ kyllä mä muistan ne gimmat sieltä backstagelta... pari sanaa vaihdettiin ennen ku ne lähti roudareitten matkaan :) ainiin. ne mun smashing pumpkins tatuoinnit on mun kädessä. ei selässä! tossa linkki: http://www.geocities.com/siamesegod/tats.html |
Heavy Metal Machine 03.04.2003 16:14:24 | |
---|
tänä kesänä on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä corganin uusi zwan yhtye livenä suomessa!!!! |
Lähikauppias 03.04.2003 17:14:33 | |
---|
tänä kesänä on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä corganin uusi zwan yhtye livenä suomessa!!!! Hä? Missä? Liput mistä? Myynnissä jo? |
jannu 03.04.2003 19:35:42 (muokattu 03.04.2003 19:35:57) | |
---|
tänä kesänä on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä corganin uusi zwan yhtye livenä suomessa!!!! kuten jo z-boardilla sanoin, niin päästän sut päiviltä jos ne ei tulekaan. ;) enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
1960-1980 03.04.2003 19:47:51 | |
---|
tänä kesänä on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä corganin uusi zwan yhtye livenä suomessa!!!! Aprillipäivä meni jo.. Ovatko oikeasti tulossa? Minne? Voisi mennä tarkistamaan jos hinta on siedettävä. |
Ovatko oikeasti tulossa? Minne? Voisi mennä tarkistamaan jos hinta on siedettävä. Mie lähen vaikka joutuisin myymään itteeni vanhoille, lihaville, irstaille miehille se eteen. =)
enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Stain 15.02.2004 14:17:01 | |
---|
Ajattelin nostaa tämän ylös, jos joku vielä haluaa kirjoittaa kokemuksiaan keikasta.. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
saturnzreturn 15.02.2004 16:36:34 | |
---|
joo, mahtava keikka, sitä oli vaan vaikeeta tajuta näkevänsä billy corganin ja kaverit omilla silmillään..mietin sitä jo pitkään ennen keikkaa että mitäs jos mä meen shokkiin niinku joku teinityttö bäkkäreitten keikalla.. harmi vaan, oltiin isolla porukalla ja yhtä kaveria vitutti joku asia niin paljon että se näki oikeudekseen latistaa muidenkin tunnelmaa siinä sivussa, niin tärkeä ihminen hän on..no onneks pystyin ignorettaan koko homman.. mun mielestä se eka setti oli ihan pimeen hyvä, en voinut uskoo silmiäni kun luin sitten myöhemmin keikka-arvosteluja joissa sanottiin että ihmiset lähti kaljalle siinä vaiheessa ja muuta...sillaihan ne on aina tehnyt (aina ja aina) että ekaks pikku akustinen juttu ja sitte lähtee..glass and the ghostin aikana oli sydän kurkussa ja paska puntissa.. (no ei ollu..paitsi sydän kurkussa) sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |