Aihe: 2.4.2005 Vapaa Lauantai
1 2
vanhami
04.04.2005 14:50:48
Keikkailusta ei ole ikinä tullut nalkutusta,kun se on mun työni,no korkeintaan siitä jos on liian vähän keikkaa:-)

Tässä on melkein uuden threadin aihetta, mutta jatketaan offtopiccina.

Mä kun en ole ns. amattilainen vaan mulla on päivätyö ja sen lisäksi teen keikkaa.

Väitän, että homma saattaa olla joissain tapauksissa jopa raskaampaa, kuin pelkkää soittohommaa tekevällä.

En väitä, että soittajan pesti olisi mitenkään helppoa. Sitä se ei todellakaan ole. Valvomista matkustamista savuisia juottoloita ja humalaisia turakaisia.

Mä esimerkiksi väännän 5 päivää viikossa 11 kuukautta vuodessa töitä ja valitettavasti se ei ole pelkkää rabatin kassan hommaa vaan joutuu ihan oikeasti keskittymään ja panostamaan, jotta duunista selviää.

Tämän päälle pistetään sitten keikat.

Käytännössä meille jää / on pyhitetty ainoastaan sunnuntai perheelle. Viikonloput kun tuppaa olemaan muuten sitten soittelua. Ajoittain on lisäksi viikolle vetoja. Aamulla töihin kasiin keikkakamat monasti autossa. Duunista suoraan keikalle ja yöllä kotiin ja parin kolmen tunnin unien jälkeen taas duuniin.

Mutta minkäs voit, kun veri vetää soittamaan.
baron
08.04.2005 00:10:54

Mites mä kauniisti sanoisin?

Mulla on suhteellisen tuottoisia siviiliduuni.
Sen puitteissa mulla olisi mahdollisuus viikonloppuduuneihin, joiden tuotto moninkertaisesti ylittäisi keikkaliksat.
Mutta mä haluan viikonloppuisin huvitella.

Siksi mä keikkailen viikonloppuisin. Mulla henkílökohtaisesti (näinhän mulle on vittuiltu) olisi jopa varaa maksaa siitä, että pääsen keikalle mutta
1. Haluan olla solidaarinen ammattilaisille, en taksojen polkija
2. Bändissäni on jätkiä, joilla on käyttöä/tarvetta keikkaliksalle
3.l Kohtelu on parempaa kun laskutat käyvän mukaan eli

harrastus on kivampaa kun siitä kunnolla laskuttaa.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
jmercy
08.04.2005 00:24:10
Siviiliduunin suhteen kuin myös, mutta veri tosiaan vetää, tosin ulkomaankomennukset ajavat välillä saman asian, kunhan pääsee tien päälle. Enkä polje hintoja, päin vastoin, pyrin nykyään ottamaan enemmän, pakko kun ei ole lähteä, niin pyydän, mitä haluan ja jos ei tule, niin se on sitten voi voi.
baron
08.04.2005 00:30:31

Siviiliduunin suhteen kuin myös, mutta veri tosiaan vetää, tosin ulkomaankomennukset ajavat välillä saman asian, kunhan pääsee tien päälle. Enkä polje hintoja, päin vastoin, pyrin nykyään ottamaan enemmän, pakko kun ei ole lähteä, niin pyydän, mitä haluan ja jos ei tule, niin se on sitten voi voi.

Eli:
1. Soittaminen on kivaa
2. Liksan pitää olla sen kokoinen, että on kivampi mennä hevon kuuseen "pellepuku" (katso oma sivu) päällä turakaisten kritisoitavaksi mieluummin kuin soittaa treenikämpällä.
jmercy
08.04.2005 01:07:32
Eli:
1. Soittaminen on kivaa
2. Liksan pitää olla sen kokoinen, että on kivampi mennä hevon kuuseen "pellepuku" (katso oma sivu) päällä turakaisten kritisoitavaksi mieluummin kuin soittaa treenikämpällä.

Pitäskö sen oman sivun joskus aueta, minuutti, eikä tapahtunut mitään muuta, ku tuli vaaleanvihreä sivu näkyviin, oma yhteys pelittää kyllä ihan riittävän nopeasti.
baron
08.04.2005 02:42:28

Pitäskö sen oman sivun joskus aueta, minuutti, eikä tapahtunut mitään muuta, ku tuli vaaleanvihreä sivu näkyviin, oma yhteys pelittää kyllä ihan riittävän nopeasti.

Sorry, tarkoitin jäsenkuvauksen omassa kuvassa näkyvää pellepukua!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)