Aihe: Onko munatonta soittaa pienellä combolla?
1 2 3
manne
07.04.2005 02:32:35 (muokattu 07.04.2005 02:35:01)
Rahat kiinni helvetinmoiseen settiin vaan ja kaks keikkaa vuodessa. Siinä on tyyliä.
BSJPMH
07.04.2005 15:16:42
Rahat kiinni helvetinmoiseen settiin vaan ja kaks keikkaa vuodessa. Siinä on tyyliä.

Taisit tietää että keikkailen melkein samalla tahdilla kun Trio-erectus. Keikka per vuosi. :)
-Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.- "Anna basistille, niin perse tärisee!!"
Bassballs
07.04.2005 15:42:34

Onko säälittävää soittaa cover bändin kanssa musaa laidasta laitaan pienellä combolla? Siis että, miltä se nyt näyttää kun lavalla on pienen pieni Gallien-Kruegerin combo. Sen sijaan että siellä olis katu-uskottavuutta tuottava rantasauna? Vai onko kaikki omasta asenteesta kiinni? Tarvitsenko "munanjatketta" (olis kyllä paremmat sounditkin..) ?

Minulla on Ampegin putkinuppi ja 4*10-kaappi.. ja vittu että ne painaa, eikä mahdu pakua pienempään autoon, ei sitten millään.. Soundi on kyllä silkkaa asiaa, mutta olen usein pohtinut että miksi en ostanut vaikka jotain 15"comboa tai 2*10-kabinettia? Varsinkin kun tulee keikkailtua aika paljon(konsan kamoilla, koska omat ei mahdu kyytiin)..

Tuo Gallien-Güntherin pikkukombo on loistava styrkkari. Meillä on samanlainen konsalla ja sitähän tulee aina lainattua joka keikalle.
Osta sen rinnalle se rantasauna ja 300w-putkimörssäri.
"Tiesin aivan hyvin mitä olin tekemässä.."
HC.Pälä
15.04.2005 13:53:59

Ratkaisisko tämä ongelmasi ?

http://kosto.org/kostos/b5_3.JPG

*köh* joo sori.. oli pakko laittaa tää .. poistun tästä takavasemmalle..
Let the bass Kikzz.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)