Jööhannes 06.04.2005 18:44:33 | |
---|
Torilla on siis myytävänä tämmöinen keppi, ja tahtoisin tietää että onko se oikeastikin joku hyvä. Kaveri osti tuossa vähän aika sitten käytettynä Ibanez S540-mallisen kitaran, ja se sopi minun käteen erittäin hyvin. Onko tuo 540R miten tuohon verrattavissa? Ja, köhköh, voiko siihen vaihtaa aktiivisen mikin, tai siis onko siinä nyt pasiivisen mikrofonit? (En oo mikään pro näissä asioissa) http://muusikoiden.net/dyn/tori/54458.jpgKuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme? |
PoLFus 06.04.2005 18:46:10 | |
---|
Torilla on siis myytävänä tämmöinen keppi, ja tahtoisin tietää että onko se oikeastikin joku hyvä. Kaveri osti tuossa vähän aika sitten käytettynä Ibanez S540-mallisen kitaran, ja se sopi minun käteen erittäin hyvin. Onko tuo 540R miten tuohon verrattavissa? Ja, köhköh, voiko siihen vaihtaa aktiivisen mikin, tai siis onko siinä nyt pasiivisen mikrofonit? (En oo mikään pro näissä asioissa) http://muusikoiden.net/dyn/tori/54458.jpg Mikit ovat passiiviset ja aktiiviset. Aktiiviset tarvivat vahvistimensa (?) takia toimiakseen patterin. Osta pois, varmasti hyvä kitara. En vaihtaisi kyllä aktiiveihin. Ihan turhaa. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Jööhannes 06.04.2005 18:56:08 | |
---|
Mikit ovat passiiviset ja aktiiviset. Aktiiviset tarvivat vahvistimensa (?) takia toimiakseen patterin. Osta pois, varmasti hyvä kitara. En vaihtaisi kyllä aktiiveihin. Ihan turhaa. EMG 81:t ajattelin laittaa bändin takia, sais jytinää lisää. Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme? |
J.RA 06.04.2005 19:00:21 (muokattu 06.04.2005 19:02:08) | |
---|
öö, bändin takia...? Onko kyseessä painostus vai jopa uhkailu? koetko väkivaltaa osaksesi? :D No joo.. siis voitko vähän tarkemmin kertoa että miksi ne mikit haluaisit vaihtaa? -Sellasta se vaan on- |
Strutsi 06.04.2005 19:03:23 | |
---|
EMG 81:t ajattelin laittaa bändin takia, sais jytinää lisää. Eipäs kun Dimarziot. Tone Zone vaan tallaan "I've gone where the hand of man has never set foot." |
PoLFus 06.04.2005 19:27:18 (muokattu 06.04.2005 19:28:54) | |
---|
EMG 81:t ajattelin laittaa bändin takia, sais jytinää lisää. Eipä tuohon jytinään vaikuta muu kuin uus vahvari. Tuossa on huippumikit jo valmiina. Älä vaihda. EDIT: mitä joskus koulun tiloissa kokeiltiin, niin sai jopa yksikeilaisella mikillä Cube 30:sta tapposäröt jopa bändin kanssa. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Kimmo72 06.04.2005 19:30:13 | |
---|
Eipäs kun Dimarziot. Tone Zone vaan tallaan Ja Air Norttoni kaulaan. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Ze Kink 06.04.2005 19:47:20 (muokattu 06.04.2005 19:51:48) | |
---|
Ja Air Norttoni kaulaan. Ei tuohon varmana ees tarvitse vaihtaa mikkejä. Joillain on vain semmonen luulo että aktiivit ois jotenkin paremmat hevissä kuin passiivit. Pötyä, sanon minä. Onhan jossain emg 81:sessä enemmän ulostuloa, jotta säröytyy helpommin, mutta itse saan passiiveista paremmat mätöt ulos. Ei tuu heti sellasta surinaa, ja mättömusassakin käytän suhteellisen vähän säröä. E: Ja tuossa on sinkkumikit kaulassa ja keskellä, saa vähän jyrsiä jos jotain tommosia mikkejä meinaa laittaa. Vaikuttaisi Ibanezregisterin perusteella varsin hyvältä kitaralta. Osta pois. Vielä vanhalla kunnon edge -tallalla, vire pysyy taatusti. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
Solex 06.04.2005 19:55:33 | |
---|
Köh köh taas mitä lässytystä täällä. Sanonpahan vaan että jos kysyt täällä että voitko vaihtaa siihen aktiiveja, niin suosittelen että olet vaihtamatta yhtään mitään. 540 R on ollut aikanaan Ibanezin yksi huippumalleista jolla käsittääkseni herra Satrianikin on soitellut ennenkuin japsit kyhäsivät hälle oman värkin. Kepukassa on aivan laadukas elektroniikka, if it ain't broken, don't fix it! On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |
Jööhannes 06.04.2005 20:41:33 | |
---|
Köh köh taas mitä lässytystä täällä. Sanonpahan vaan että jos kysyt täällä että voitko vaihtaa siihen aktiiveja, niin suosittelen että olet vaihtamatta yhtään mitään. Täytyy kyllä sanoa että allekirjoituksesi kertoo kaiken sinusta. Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme? |
Jööhannes 06.04.2005 20:49:33 (muokattu 06.04.2005 20:50:05) | |
---|
Täytyy kyllä sanoa että allekirjoituksesi kertoo kaiken sinusta. Ööh, käsitin vähän väärin tuon jutun aluksi. :) Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme? |
Kimmo72 06.04.2005 20:53:27 | |
---|
E: Ja tuossa on sinkkumikit kaulassa ja keskellä, saa vähän jyrsiä jos jotain tommosia mikkejä meinaa laittaa. Katos vaan.. Huomiokyky nolla :( Mä nyt oon aina tunkemassa Air Norttonia jokapaikkaan :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Strutsi 07.04.2005 16:24:55 | |
---|
E: Ja tuossa on sinkkumikit kaulassa ja keskellä, saa vähän jyrsiä jos jotain tommosia mikkejä meinaa laittaa. No sittenpähän jyrsii. Mutta jos ei niin Dimarziota joka tapauksessa. On niillä singlecoilejakin "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Taatusti hyvä kitara. Tuohon ei aktiiveja kannata vaihtaa. On todella edullinen, ostaisin itse tuon, mutta kitaroita on tarpeeksi muutenkin. Edit. Kirjoitusvirhe. |