Aihe: Lukittuvat virittimet.
1
Antti1
02.04.2003 16:55:45
Mitkä ois laadukkaat lukittavat virittimet? Oon asentamassa kitaraani sellaisia ja oon katellu noita Schallerin M6:sia, siis lukkiutuvia malleja. Onko jollain kokemusta näistä? Hintaa ainakin on..
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Jäsen X
02.04.2003 18:42:13
Mitkä ois laadukkaat lukittavat virittimet? Oon asentamassa kitaraani sellaisia ja oon katellu noita Schallerin M6:sia, siis lukkiutuvia malleja. Onko jollain kokemusta näistä? Hintaa ainakin on..

muakin kiinnostais tämä, virittimet pitäis nimittäin ostaa.
lukeman
02.04.2003 18:53:03

Kyllä nuo Schallerit on laatutavaraa. Myös Sperzelin lukittavat ovat hyvin laadukkaita ja laatuhan maksaa.
Antti1
02.04.2003 18:54:34
Kyllä nuo Schallerit on laatutavaraa. Myös Sperzelin lukittavat ovat hyvin laadukkaita ja laatuhan maksaa.

Sperzel.. Hmm.. Eipäs tullut tuollainen edes mieleeni. Selailemaan guuggelia..
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
d-e
03.04.2003 07:54:04
mulla on just noi Sperzelit tehdasasennuksena,hyvät ja
helppokäyttöset tapit.En aio uskoa että eri valmistajien
koneistoissa olis suuria eroja.Fenderillä on myös tarvikkeena lukittuva koneisto - Millbrook (Helsingissä) myy anonyymejä
mutta laadukkaita sarjoja.Joka tapauksessa kyseessä on
hyvä systeemi,rahat voit käyttää huonomminkin...
Tumppi38
03.04.2003 09:29:28

Sperzel.. Hmm.. Eipäs tullut tuollainen edes mieleeni. Selailemaan guuggelia..

Entäs noi ? http://www.stewmac.com/cgi-bin/haze … K%3DGrover_Tuners&5=%2Bsort%3D1

Grover on aikas hyvä merkki ja ei kovin kallis.
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)