Anonymous-jazz 07.04.2005 12:20:47 | |
---|
Onko teillä hajua että jos ottaa ohjelmatoimistoon yhteyttä ja sanoo että "täällä olisi tanssibändi valmiina artistin taustalle ja demokin löytyy". Niin mitkä mahikset on saada kiinnitys jonkun artistin taustalle ? Teemujazz |
vanhami 07.04.2005 12:45:35 | |
---|
Esittämääsi kysymykseen en osaa sanoa suoraan vastausta, koska emme ole artisteja säestävä bändi vaan ollaan staroja koko sakki. Mutta kokeileppa laittaa ilmoitus m-nettiin, polarin ilmoituspalstalle, muutamaan keskusteluryhmään etc. " Ammattitaitoinen bändi hakee mies- tai naissolistia säestettäväkseen. " On varsin tehokas keino saada ainakin kontakteja... ;) Mika |
Fuzzy Boner 07.04.2005 12:59:37 | |
---|
Onko teillä hajua että jos ottaa ohjelmatoimistoon yhteyttä ja sanoo että "täällä olisi tanssibändi valmiina artistin taustalle ja demokin löytyy". Niin mitkä mahikset on saada kiinnitys jonkun artistin taustalle ? Kunhan sen demon kuulee niin siitä varmasti pystyy päättelemään yhtä ja toista eli demot liikkeelle vaan niin tiedä vaikka tärppäis. Olet kirjoittanut keskusteluun 7655 kirjoitusta |
M.i.k.key 07.04.2005 13:02:42 | |
---|
Keikka on aina parempi kuin demo. Jos kyse on valmiista bändistä niin todennäköisesti ohjelmatoimisto haluaa nähdä keikan. Tälläisen järjestämiseen ei musaopiston bändiluokka ole paras vaihtoehto Mä lopetan nää hommat! |
pekkajau 07.04.2005 13:22:13 | |
---|
Keikka on aina parempi kuin demo. Jos kyse on valmiista bändistä niin todennäköisesti ohjelmatoimisto haluaa nähdä keikan. Tälläisen järjestämiseen ei musaopiston bändiluokka ole paras vaihtoehto Keikka on paras demo! Ja sitten vaan kaikki sukulaiset, kaverit ja tutut sinne paikkaan fiilistelemään, hurraamaan ja villitsemään muuta yleisöä ja kehumaan mitenkä hyvä bändi täällä on tänäiltana! Tis is ö teripöl dei! |
uruttaja 07.04.2005 13:41:47 (muokattu 07.04.2005 13:42:03) | |
---|
Onko teillä hajua että jos ottaa ohjelmatoimistoon yhteyttä ja sanoo että "täällä olisi tanssibändi valmiina artistin taustalle ja demokin löytyy". Niin mitkä mahikset on saada kiinnitys jonkun artistin taustalle ? Monelle solistille on tärkeää, jos bändillä on hyvät pa:t,valot ja keikkabussi, joillekin oikeinkin tärkeää. Jos siihen vielä osaa soittaa, niin a vot. Käy hihasta hakemassa Liimatainen teidän keikalle, demokin on apuna. Isoimmat toimistot; Polar,Aura,Extra, Oktaavi, kaikilla on ihan hyvät werkkosivut, joten sieltä löytyy yhteystiedotkin. Ja ennen kaikkea onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä. |
Mua on ohjelmatoimistot lähestyneet, halunneet listoilleen, mutta en ole suostunut. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Sertzo S 07.04.2005 15:23:54 | |
---|
Mua on ohjelmatoimistot lähestyneet, halunneet listoilleen, mutta en ole suostunut. Aina parempi, jos noin on ja saa suoraan markkinoitua ryhmäänsä. |
isojussi 07.04.2005 19:00:18 | |
---|
On myös apua, jos porukassa on joku, jolla on hyvät suhteet / välit ohjelmatoimistoon - elikkäs hänet tiedetään entuudestaan siellä hyväksi, luotettavaksi ja reippaaksi muusikonaluksi. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 07.04.2005 21:29:20 | |
---|
On myös apua, jos porukassa on joku, jolla on hyvät suhteet / välit ohjelmatoimistoon - elikkäs hänet tiedetään entuudestaan siellä hyväksi, luotettavaksi ja reippaaksi muusikonaluksi. Totta ja tärkeää tuokin! |
Martso 07.04.2005 21:30:39 | |
---|
On myös apua, jos porukassa on joku, jolla on hyvät suhteet / välit ohjelmatoimistoon - elikkäs hänet tiedetään entuudestaan siellä hyväksi, luotettavaksi ja reippaaksi muusikonaluksi. Ja jos ei ole suhteita valmiiksi, niin pistäkää ainoastaan porukan supliikkimies asialle. "Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!" |
isojussi 07.04.2005 21:37:14 | |
---|
...niin pistäkää ainoastaan porukan supliikkimies asialle. Just! Harvoin on hyötyä siitä, että koko sekalainen seurakunta sekoilee byrååssa. On äkkiänsä homma ohi. Mä oon tasan kerran ollu ko. tilanteessa. Erittäin ison ja tunnetun toimiston herra halus nimenomaa keikkataltiointia - ei mitään varsinaista demoo - and video preferred! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 07.04.2005 22:22:06 | |
---|
On myös apua, jos porukassa on joku, jolla on hyvät suhteet / välit ohjelmatoimistoon - elikkäs hänet tiedetään entuudestaan siellä hyväksi, luotettavaksi ja reippaaksi muusikonaluksi. Niin...ongelmaksi voi muodostua löytää hyvä,luotettava ja rehti/reipas ohjelmatoimisto,tuleeko kellään yhtäkään mieleen... Tässä mun lista ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
jmercy 07.04.2005 22:25:02 | |
---|
Hyvä ja luotettava ohjelmatoimisto, toki, tässä mun lista, valitse vapaasti: - - - - - - kaikki nää on luotettavia. |
baron 07.04.2005 22:27:32 | |
---|
Mulla on sellainen ylellisyys, että broidini on v-mäinen asianajaja ja kun mä annoin broidini luettavaksi ohjelmatoimistojen diiliehdotukset ja sitten kun esitimme ohjelmatoimistoille broidini ehdottamat korjausehdotukset, niin neuvottelut kävivätkin yllättäen hankaliksi. Niinpä, kun mä itseni kanssa neuvottelen, se sentään jotenkin toimii. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
isojussi 07.04.2005 22:32:39 | |
---|
Mä teen säännöllisen epäsäännölliseti yhteistyötä kolmen ohjelmatoimiston kanssa: Paratiisiviihde, Valkeakoskelta Fullhouse, Hämeenlinnasta Kimmo Niininen Porvoosta Kaikki kolme ovat erittäin asiallisia. Enpä osaa pistää mihinkään paremmuusjärjestykseen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
vanhami 08.04.2005 08:34:22 (muokattu 08.04.2005 08:35:07) | |
---|
Mä oon tehnyt ajoittain kanssa kahden toimiston kanssa. Niinisen Kimmon kanssa Porvoosta sekä enemmän Crazy Diamond toimiston kanssa Helsingistä. Kummankaan kanssa ei ole ollut mitään pahaa sanomista ja homma on toiminut hyvin. Tuo CD myy etupäässä tällaisia tapahtumakokonaisuuksia, jossa paikalle järkätään "kokonainen sirkus". Se soittelee aina välillä, että nyt ois sellainen ja sellainen tilaisuus siellä ja siellä, paljonko maksaa jos... Ja sit mä kerron hinnan. Jhonny pistää pokalle muutaman ehdotuksen illan ohjelmaksi ja poka valitsee kuka tulee. Keikka sitte tulee tai ei tule. Tää järjestely sopii mulle helvetin hyvin. Oikeestaan jokainen myyty keikka sopii mulle helvetin hyvin. |
jmercy 08.04.2005 09:21:48 | |
---|
Omat kokemukseni ovatkin Olarin ja Auran suunnalta, joten ymmärtänette... Näihin suurimpiin ei välttämättä kannata mennä, kyllä ne pienemmätkin myyvät ristiin isompien paikoille, jos homma muuten toimii. |
half 08.04.2005 11:12:32 | |
---|
Näihin suurimpiin ei välttämättä kannata mennä, kyllä ne pienemmätkin myyvät ristiin isompien paikoille, jos homma muuten toimii. Nimenomaan. Jopa suoraan, jos on laskutuskanava kunnossa. Kyse on etenkin kapakoissa viime kädessä ryhmästä itsestään eikä siitä kenen logo laskussa on. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
edge 08.04.2005 11:23:43 | |
---|
Mua on ohjelmatoimistot lähestyneet, halunneet listoilleen, mutta en ole suostunut. Niin ero on just tuossa, se on pakko suostua jos meinaa lainansa maksaa, mutta ei jos laina-erä järjestyy muualta.. ..verrattain nättiä hommaa.. |