Aihe: Tama Swingstar
1 2 3
Tama (Royal Star)
03.04.2005 13:33:22
Missä olisi hyvä paikka metsästää noita käytettyjä, Huuto.netissä myynnissä on suurin piirtein vain irtorumpuja, jotain milleniumeja tai sitten jotain Starclassiccia. Samoin Torilla, en ole siellä nähnyt mitään muuta kuin irtorumpuja tai sitten jotain tosikalliita ?

no tuossa ois swinkut pelteineen: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=16105943 mutta jos haet japseja, ne kyl näyttää olevan aika harvinaisia.
mikä ihmeen zildjian.....?
Bacchus
03.04.2005 15:22:47
Ei se oo hullu, kuka pyytää, vaan se kuka maksaa!

Tätä lausetta aina toistellaan, ja joka kerta se särähtää yhtä pahasti. Kyllä se mun mielestä osoittaa todella huonoa tietämystä, yleistä mulkkumaisuutta tai vaan täyttä typeryyttä pyytää ihan älyttömiä hintoja rumpukamoista. Huuto.net:ssä näitä idiootteja tuntuu pyörivän pilvinpimein.
"The true artist is a man who believes absolutely in himself, because he is absolutely himself." -Oscar Wilde
OzoCuter
03.04.2005 16:15:42

kyllä niitä saa vaikka thomannista, maksaa bassoon n.5e/kpl. pikkasen erinäköisiä kuin vakiot, mutta onneks multa hajos vasten lattiaa oleva lugi;)...

Pistäppä tähän joku hakusana millä niitä thomannilta löytäis, ku ite en ainakaan tossa äsken nopsasti kattomalla löytäny yhtikäs mitään.
Otso-.
gh n
03.04.2005 16:34:56 (muokattu 03.04.2005 16:35:19)
Onko Swingstarit paljon paremmat kuin pöörlin Targetit?
Tama (Royal Star)
03.04.2005 16:42:26 (muokattu 03.04.2005 16:47:14)
Pistäppä tähän joku hakusana millä niitä thomannilta löytäis, ku ite en ainakaan tossa äsken nopsasti kattomalla löytäny yhtikäs mitään.

esim. tällänen mulla on bassorummussa: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-164137.html

ja tällaisiakin on: http://www.thomann.de/thoiw3_tama_msl20b_prodinfo.html

jutellaan seuraavaksi royal starin omas topikissa, ettei swinkut ja royalit sekoitu;)
ddrum54
03.04.2005 18:28:30
Vantaanportin musafasulla oli tosi siisti valkoinen swinkkusetti, vaihdossa tulleena. Kysele sieltä.
2`n 4
hybrid
03.04.2005 19:10:21
Täysi budjetti on kyllä siinä 800€ tienoilla, mutta kun uutena ajattelin ostaa ja sitten tilata ne Staggit (Millbrookista muistaakseni) Älä tilaa staggeja!! Jos sokkona täytyy ostaa, niin ei käsintehtyjä, niissä on kuitenkin yksilöeroja. Mitä luulet, mahtaakohan ne pistää sulle kaikkein paskimmat yksilöt, jotka ei kelpaa kenellekään :D
Mr. Morrow
03.04.2005 21:33:41
Tätä lausetta aina toistellaan, ja joka kerta se särähtää yhtä pahasti. Kyllä se mun mielestä osoittaa todella huonoa tietämystä, yleistä mulkkumaisuutta tai vaan täyttä typeryyttä pyytää ihan älyttömiä hintoja rumpukamoista. Huuto.net:ssä näitä idiootteja tuntuu pyörivän pilvinpimein.

Mun mielestä taas se, jos ostaa "yli-ylihinnalla" osoittaa huonoo tietämystä. Ite en ainakaan ikinä ostaa mitään itselleni tuntematonta tavaraa vertailematta hintoja. Jos myyjä pyytää ylihintaa, niin tuskin hänellä on kauhea kiire päästä kamoista eroon.
Jos ostaja on hintatietoinen, niin varmaan jättää ylihintaiset kaupat tekemättä. Ei se ainakaan meikäläisen päivää pilaa, vaikka näkisin Huuto.Netissä Swinkut myynnissä hintaan 2000€.
Teikäläisestä en tiedä.
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin!
nubikka
03.04.2005 22:01:24
Siis mul on Japanissa tehdyt Swingstarat ja ei oo näköjää ees paljoo soitettu ku on viel tehdas kalvot kii ;D (muutenki hyvässä kunnossa) ostin käytettynä kesällä. Siis onko nää nyt hyvät pelit???
ddrum54
03.04.2005 22:47:57
Mun mielestä taas se, jos ostaa "yli-ylihinnalla" osoittaa huonoo tietämystä. Ite en ainakaan ikinä ostaa mitään itselleni tuntematonta tavaraa vertailematta hintoja. Jos myyjä pyytää ylihintaa, niin tuskin hänellä on kauhea kiire päästä kamoista eroon.

Onhan se tietysti niin, että joku voi pistää aivan kamalan hintapyynnön rojuilleen, mutta mun mielestä se on moraalitonta.

Aatteleppa jos joku nuori kaveri häikäistyy niistä kamoista ja maksaa vielä sen ylihinnan. Ja siis ihan pelkkää tietämättömyyttään. Se saattaa vaikuttaa koko harrastukseen. Ja sitäpaitsi se on varastamista ja toisen tietämättömyyden hyväksikäyttöä.

Mä en henkilökohtaisesti halua kusettajan leimaa myyjänä, vaan jos jotain myyn, niin ainakin koitan hinnoitella sen kohdalleen. Mun mielestä mulla on oma vastuu siitä, että tämä hieno harrastus jatkuu ja laajenee.
2`n 4
Tama (Royal Star)
03.04.2005 22:52:16
Siis mul on Japanissa tehdyt Swingstarat ja ei oo näköjää ees paljoo soitettu ku on viel tehdas kalvot kii ;D (muutenki hyvässä kunnossa) ostin käytettynä kesällä. Siis onko nää nyt hyvät pelit???

ei huonot, muttei parhaatkaan. olihan mullakin royaleissa vakiokalvot viel kiinni, settiä ei ole valmistettu aikoihin:)
Tama (Royal Star)
03.04.2005 22:58:30
Onhan se tietysti niin, että joku voi pistää aivan kamalan hintapyynnön rojuilleen, mutta mun mielestä se on moraalitonta.

Aatteleppa jos joku nuori kaveri häikäistyy niistä kamoista ja maksaa vielä sen ylihinnan. Ja siis ihan pelkkää tietämättömyyttään. Se saattaa vaikuttaa koko harrastukseen. Ja sitäpaitsi se on varastamista ja toisen tietämättömyyden hyväksikäyttöä.

Mä en henkilökohtaisesti halua kusettajan leimaa myyjänä, vaan jos jotain myyn, niin ainakin koitan hinnoitella sen kohdalleen. Mun mielestä mulla on oma vastuu siitä, että tämä hieno harrastus jatkuu ja laajenee.

aivan. jos joku on juuri hiffannut, miten hienoa on rumpujen soittaminen, saattaa helposti saada sukan haisemaan. asiasta oli puhetta aikaisemmin, ja jotkut pitävät henkilöä vaan yksinkertaisesti idioottina. minä kyllä laskisin moisen kokemattomuuden piikkiin, sitä sattuu/ on sattunut varmasti kaikille....
T.Laine
04.04.2005 10:35:38 (muokattu 04.04.2005 10:39:39)
mitkäs noi taman stagestarit on vertailussa?? onko ne siis muuten samaa tasoo kuin swinsgterit, koko vain pienempi???

edit: kattokaas esim tämä:

http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/rummut/tama.htm

ja tossa ne arvojärjestyksessä ilmeisesti, huonoimmasta/halvimmasta alkaen.

http://www.musikantti.fi/rumpu/rumpu.htm
...jaa nii olikse toi nappula mitä EI ois saanu painaa... ...sori...
AP
04.04.2005 10:52:35

Alkaa varmaan olla aika hauraat kalvot jo, kun setti on jo lähes 20-vuotias.

Niin, eivät nuo nyt mitkään huippuhifirummut ole, mutta ihan toista kun nämä uudemmat madeintaiwan-vermeet.
K100 #7 Ärlä #011
Kukkis 77
05.04.2005 14:40:10

Mulla on ollut tuollainen swingstar setti vissiin kuus tai seittemän vuotta, mutta nyt vasta sain tietää että niitä on tehty eri maissa. En ole edes pönttöjen merkkikyltteihin perehtynyt että lukeeko niissä jotain muutakin kuin "Tama". Täytyykin lähteä kämpälle tarkistamaan asia.. Ja sitten kaljalle.
Paskimmillaankin hevi on parasta.
Tama (Royal Star)
05.04.2005 15:21:03
Mulla on ollut tuollainen swingstar setti vissiin kuus tai seittemän vuotta, mutta nyt vasta sain tietää että niitä on tehty eri maissa. En ole edes pönttöjen merkkikyltteihin perehtynyt että lukeeko niissä jotain muutakin kuin "Tama". Täytyykin lähteä kämpälle tarkistamaan asia.. Ja sitten kaljalle.

kyl niissä pitäis lukea siin badgessa made in japan tai made in taiwan.
Tama (Royal Star)
07.04.2005 16:52:24 (muokattu 07.04.2005 16:52:33)
Haa, kyllä niissä made in Japan lukee. Mugavaa.

on sitten laadukkaamat, kuin nää uudet kiinalaiset:D
Harzull1
06.05.2005 17:43:39
Itse ajattelin ostaa Tama Swingstarit kun rahaa löytyy ja ovat kyllä hintaan nähden todella hyvät. Suosittelen :D
Cieni
06.05.2005 21:49:51
Swingstarit on rok! :)
Maito on hyvää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)