Ukko 23.03.2003 17:15:12 | |
---|
Mielipiteitä Tannoyn Reveal lähikenttä monitoreista. Vai olisiko parempia hintaluokassa max. 350 euroa ( eikä mainintoja Genelegin tuotteista koska kakrut tarttee rahaa ruokaan ). Passiivi kajarit kelpaa. |
 25.03.2003 14:11:54 | |
---|
Mielipiteitä Tannoyn Reveal lähikenttä monitoreista. Vai olisiko parempia hintaluokassa max. 350 euroa ( eikä mainintoja Genelegin tuotteista koska kakrut tarttee rahaa ruokaan ). Passiivi kajarit kelpaa. Mä ostin noi vuosi sitten , kyl mä oon tykänny, bassopuoli tulee aika tanakasti ja erottelevuus on ihan hyvä. Huomasin et noilla kuulee paljon sellaisia "juttuja" jotka aikasemmin on jääny kuulematta esim. suht hyvillä luureilla kuunnellessa. Yläpää soi ehkä hivenen tunkkasesti mun mielestä ja ehkä jotenkin sointi on "kolkko" mut hintasekseen ihan ok. Sijoituspaikka ratkaisee aika paljon eli kannattaa sijoittaa keskelle huonetta jalustoille jos tarkkaa työtä tekee. Nurkat buustaa alapäätä aika paljon samoin sijoitus seinän lähelle hyllyyn.. esim. genelekin 1029 soi ainakin mun korvaan kovin ohuelta noitten jälkeen ,,siis ilman subbasta. "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |
Roberto 27.03.2003 20:05:53 | |
---|
Sijoituspaikka ratkaisee aika paljon eli kannattaa sijoittaa keskelle huonetta jalustoille jos tarkkaa työtä tekee. Ainakin 2,5-3 metriä olisi syytä olla takaseinään jos näin tekee. Nurkat buustaa alapäätä aika paljon samoin sijoitus seinän lähelle hyllyyn.. Yksi seinä boostaa yleensä 4-6dB, nurkassa tuplaten siitä. |
En tiedä ihan tosta hintaluokasta mutta tälläset on kuulemma suht asialliset vaikka merkki ei itse sitä lupaa eli Mackie kopiot BEHRINGER B2031 529,00 Thomanilla. pete ke´sti |
Fortune 03.04.2003 16:18:58 | |
---|
En tiedä ihan tosta hintaluokasta mutta tälläset on kuulemma suht asialliset vaikka merkki ei itse sitä lupaa eli Mackie kopiot BEHRINGER B2031 529,00 Thomanilla. 525 euroa Stpaulssoundilla Nummelassa :) Siellä kyllä seurataa Thomannin kuvastoa aika tarkkaan, hyvä meininki! "Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti |