Aihe: April Jazz 2005
1
Jake24-25
03.04.2005 11:15:06
Onkos kukaan täältä Muusikoiden.netistä menossa April Jazzin muutaman viikon kuluttua? Minä olen menossa kuuntelemaan Bo Diddleytä ja Billy Cobhamia. Cobhamia olen tosin menossa kuuntelemaan kenraaliharjoitukseen, mutta mikäs sen mielenkiintoisempaa. Cobhamin keikka on jo loppuunmyyty. Bo Diddley on hienoa tsekata pitkästä aikaa paikanpäällä livenä. Viimeksi näin Diddleyn livenä Porin Jazzeilla vuonna 1996. Tuolla April Jazz-viikolla olen menossa tässä vaiheessa jo kolmeen konserttiin eli kahteen jo mainitsemaani ja the Shadowsin keikalle (ei kuulu April Jazziin.:)) maanantaina vanhaan jäähalliin. Odotan kyllä innolla ensimmäistä käyntiäni April Jazzeilla.
"Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T
clave
06.04.2005 10:26:35

Cobhamia ja Rubalcabaa kuuntelemaan. Mahdollisesti vielä Lenni-Kalleakin.
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
Fuzzy Boner
06.04.2005 23:09:18
Cobhamia ja Rubalcabaa kuuntelemaan. Mahdollisesti vielä Lenni-Kalleakin.

Eikse soita Cobhamin kanssa myös?
Olet kirjoittanut keskusteluun 7655 kirjoitusta
clave
07.04.2005 13:51:29

Eikse soita Cobhamin kanssa myös?

Näin on. Tarkoitin LKT:tä ilman Cobhamia. Meinaatkos ite olla siellä?
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
Fuzzy Boner
07.04.2005 14:10:10
Näin on. Tarkoitin LKT:tä ilman Cobhamia. Meinaatkos ite olla siellä?

Kyl mä käyn kattoo perinteisesti paria bändiä. Silloin perjantaina oon omalla rempalla joten en sinne tuu.
Olet kirjoittanut keskusteluun 7655 kirjoitusta
Jake24-25
19.04.2005 16:35:26 (muokattu 19.04.2005 23:37:30)
Tietääkö kukaan kumpi tänään esiintyy ensin: Bo Diddley vai Hasse Walli? Itse veikkaan, että illan pääesiintyjänä Bo esiintyisi viimeisenä. Tosin näistä festarikäytännöistä ei aina tiedä, mutta ainakin yksittäisillä keikoilla (lue: ei-festarikeikoilla) pääesiintyjä esiintyy aina pienemmän nimen (lämppärin) jälkeen.

EDIT: Illan mittaan luonnollisesti selvisi kumpi illan artisteista soittaisi ensin ja Hassehan se oli. Oli muuten mahtava keikka!!!! Volyymitaso oli juuri passeli eli rytmi tuntui rinnassa ja kovalla olevan putkivahvistimen sulosoundi sekä äänenvoimakkuudesta tuleva kovalle vahvistimelle ominainen haju. Lisää tällaista!
"Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T
J. Cool
21.04.2005 18:35:42

Kyl mä käyn kattoo perinteisesti paria bändiä. Silloin perjantaina oon omalla rempalla joten en sinne tuu.

aijai, kantsis jätkälläki remppoja vähentää, missaat hyviä keikkoja! (noh, paraski puhuja ku en itekää pääse.)
don't touch my bumtsibum
AP
22.04.2005 14:15:11
Onkos kukaan täältä Muusikoiden.netistä menossa April Jazzin muutaman viikon kuluttua? Minä olen menossa kuuntelemaan Bo Diddleytä ja Billy Cobhamia. .

Huomisiltana pitäisi mennä Trio Töykeitä ihmettelemään.
K100 #7 Ärlä #011
slip
25.04.2005 21:32:56
perskeles unohin koko april jazzit.. no meni ohi sitten.
soittamaan oppii vaan soittamalla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)