Aihe: Edge pro tallan jousien lisäys
1
Micolo
07.04.2005 00:32:43
Elikkäs vaihdoin kielet 10-settiin, yks asia mua ihmetyttää, se että siellä tallan takana mistä ne jouset laitetaan kiinni niin niitä jousien toista päätä pitää paikallaan jonkinlainen ruuvattava levy, jos lisään neljännen jousen, en saa enää sitä levyä takaisin paikoillen koska ruuvien reijät silloin tukkiutuvat jousten laiton johdosta. Löytyisikö vinkkejä? Miten olette itse ratkaisseet ongelman? itse mietin sitä että jos laittaa jouset o-ooo josta (-) on tyhjä reikä niin saisin siihen ruuvattua sen levyn kiinni jolloin se olisi vain yhdellä ruuvilla, mutta vaikuttaako tuo jousten epäsymmetrisyys sitten radikaalisti tallan toimintaan?
Kauneus on kuuntelijan korvassa...
McNulty
07.04.2005 00:33:34 (muokattu 07.04.2005 00:34:45)
Elikkäs vaihdoin kielet 10-settiin, yks asia mua ihmetyttää, se että siellä tallan takana mistä ne jouset laitetaan kiinni niin niitä jousien toista päätä pitää paikallaan jonkinlainen ruuvattava levy, jos lisään neljännen jousen, en saa enää sitä levyä takaisin paikoillen koska ruuvien reijät silloin tukkiutuvat jousten laiton johdosta. Löytyisikö vinkkejä? Miten olette itse ratkaisseet ongelman? itse mietin sitä että jos laittaa jouset o-ooo josta (-) on tyhjä reikä niin saisin siihen ruuvattua sen levyn kiinni jolloin se olisi vain yhdellä ruuvilla, mutta vaikuttaako tuo jousten epäsymmetrisyys sitten radikaalisti tallan toimintaan?

Itse laitoin RG:ssä 4:llä jousella ja sen kiinnikelevyn vain yhdellä ruuvilla kiinni. En huomannut mitään radikaalia eroa... Se on melkein se ja sama miten ne jouset siellä menee kunhan ei laita X:nä :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
LaXu
07.04.2005 01:27:02
Ensinnäkin kymppisetille kyllä riittää ihan kolme jousta. Jos et saa siltikään tallaa oikeaan asentoon vaikka jousien kiinnitin on ruuvattu taakse asti, niin vaihda jouset uusiin.

Sitä tallan päässä olevaa levyä ei oikeastaan tarvita, kyllä ne jouset pysyvät kiinni muutenkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)