la m quina 06.04.2005 20:25:32 | |
---|
Sisäpiiri suosittelee. Helmenkalastajan? |
l@ho 06.04.2005 20:52:08 | |
---|
Mäkin kuulin tuon YleX:n haastattelun ja jäi vaivaamaan se kun nuo herrat väittää olevansa tosissaan vaikka muuten huumoria heittikin. Jos he tekevät tuota "musiikkiaan" huumorilla niin annettakoon anteeksi mutta jos eivät niin... SIIS NIIN JÄRJETÖNTÄ PASKAA ETTEI TOTTAKAAN... niin ja mielipide tietysti mutta tässä asiassa hyvin vahva sellainen.. itse en siedä kuunnella tuota huonoa kliseistä kikkelihevikiljumista sekuntiakaan. ? Mikä perkeleen pastilli???? |
Kapina 06.04.2005 21:20:02 | |
---|
Perkele mun piti tulla sinne lasipalatsin Freehen kattomaan mutta mutsi pakotti siivoamaan ja en päässyt tulemaan. Voi perkele! Sulla on hyvä äiti. Se teki sen sun omaksi parhaaksi. Kuka sammutti palon? |
Antti1997 06.04.2005 21:20:24 | |
---|
Perkele mun piti tulla sinne lasipalatsin Freehen kattomaan mutta mutsi pakotti siivoamaan ja en päässyt tulemaan. Voi perkele! Sä oot äidin oma orjatar! Ärlä #024 |
Sergei Fallinen 06.04.2005 21:31:03 | |
---|
Mäkin kuulin tuon YleX:n haastattelun ja jäi vaivaamaan se kun nuo herrat väittää olevansa tosissaan vaikka muuten huumoria heittikin. Jos he tekevät tuota "musiikkiaan" huumorilla niin annettakoon anteeksi mutta jos eivät niin... SIIS NIIN JÄRJETÖNTÄ PASKAA ETTEI TOTTAKAAN...
Kyllähän huumorimusiikkiakin voi tehdä tosissaan. |
Mr.Babbit 06.04.2005 22:18:18 | |
---|
Kyllähän huumorimusiikkiakin voi tehdä tosissaan. totta. raskasta musiikkia ei tarvitse aina soittaa otsa kurtussa, mutta ei silti tarkoita, etteikö voisi ottaa soittamista tosissaan. |
Ossi 06.04.2005 23:37:36 (muokattu 06.04.2005 23:43:45) | |
---|
En olis voinut kuuna päivänä kuvitella yllättäväni itseni tzörailemassa Länsiväylällä ylinopeutta ehtiäkseni kuulemaan TB:tä. Tänään sitten kävi näin. Tosi hauska, ja nimenomaan hauska neljän biisin veto paikallisessa levykaupassa. Mukana ollut jälkikasvu totesi moniselitteiseen sävyyn: "Ajatella! Kotipelto kiertää valloittamassa Eurooppaa ja nää vetää täällä tollasta pilke silmässä. Hyvä meininki." Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
leka 06.04.2005 23:55:18 | |
---|
Teräsbetoni viihdyttää ja saattaa hymyilyttää mutta eihän se ole vitsi. Musiikista tulee hyvälle tuulelle, ymmärrän tietty ettei se sovi joillekin. Ottakaapa sanakirjat käteen ja lukekaa mistä ameriikaksi laulavat heavybändit laulavat... Hymy saattaa nousta huulille, mutta se on heavyn tarkoitus. Hienoa musiikkia, adrenaliini virtaa... JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Pelsi 06.04.2005 23:57:11 | |
---|
Perkele mun piti tulla sinne lasipalatsin Freehen kattomaan mutta mutsi pakotti siivoamaan ja en päässyt tulemaan. Voi perkele! Avatarisi hajotti minut jälleen kerran ihan täysin. Oliko edes Talotaikureiden haalarit päällä siivotessa? Kalamies #3 >-)))> |
JeeVes 07.04.2005 00:00:05 | |
---|
Avatarisi hajotti minut jälleen kerran ihan täysin. Oliko edes Talotaikureiden haalarit päällä siivotessa? Samat täällä. ihmettelin tota että mikä se nyt niin naurattaa, mutta sitten mä näin ton...huhu! |
Samat täällä. ihmettelin tota että mikä se nyt niin naurattaa, mutta sitten mä näin ton...huhu! Se on vissiin sitten merkki metallisen veljeyden. |
Jkob 07.04.2005 03:51:30 | |
---|
Näin olutviestin jälkeen voi vain todetti notta : "Tuonelaaaa" Kova on levy tuo ja jopa digipäkisä biisien järjestys kohallaan (inside, tietää mistä puhutaa se jonka pitääkin) "Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik |
hirvoksi 07.04.2005 12:20:06 | |
---|
"Mahdoton on sana,
joka löytyy vain hölmöjen sanakirjasta" -Napoleon |
Olazeba_ 07.04.2005 13:06:35 | |
---|
Ei se tästä. |
Artu Pupunuss 07.04.2005 13:22:37 | |
---|
Taivas lyö tulta on kyllä ihan huippurenkutus, mutta mielestäni Heavy Metal Perse on silti tehnyt saman asian paremmin. |
HS 07.04.2005 13:50:14 | |
---|
Terve Aina kun kuulen Teräsbetonia heiluttaisin vinhasti tukkaani jos minulla sitä olisi. |
Putte 07.04.2005 16:17:00 | |
---|
Kova bändi..Muuta ei voi sanoa! Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy |
Mohla 07.04.2005 17:06:39 | |
---|
Nyt on levy hyllyssä. Hyvältähän se kuulostaa. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juzzu 07.04.2005 17:36:38 (muokattu 07.04.2005 17:38:10) | |
---|
Helmenkalastajan? Helmenkalastaja vasta pohti nimenmuutosta silloin kun Hemmon sisäpiiri jo juhli! Ja mitä tulee tuohon huumorimusaleimaan, niin huumoria ei ole ihan suoraan sama asia kuin itseironia. I love the smell of napalm in the morning |
Aerodactev 07.04.2005 21:28:06 | |
---|
nuo herrat väittää olevansa tosissaan vaikka muuten huumoria heittikin. Jos he tekevät tuota "musiikkiaan" huumorilla niin annettakoon anteeksi mutta jos eivät niin... SIIS NIIN JÄRJETÖNTÄ PASKAA ETTEI TOTTAKAAN... Kyllä deadpan voittaa aina sen että sanotaan joka jutun loppuun "no vitsi vitsi".
Long = progressive = good
|