Minushuman 06.04.2005 21:17:47 | |
---|
Käytin kyllä hakua mutten löytänyt mitään humppareiden häiriönsuojauksesta. Singleistä kyllä, mutta päteekö humppareihin. Jos esim. tv on auki en voi olla edes samassa huoneessa ilman, että kuuluisi ylimääräistä hurinaa. Jacksonini ei ole kovin herkkä sille, mutta Gibson ottaa häiriötä jopa suljetusta televisiosta. Ikävä homma miltei 2000€ skebassa. Häiriöt ei tietysti kuulu millään sirkkelisäröillä mutta puhtailla soitettaessa sen kuulee. Ainakin jos on tietoinen siitä. Vehkeeni ovat maadoittamattomassa rasiassa, muttei tilanne muuttunut mihinkään vaikka laitoin maadoitettuun. Sähkötekniikkaa ja elektroniikkaa olen opiskellut sen verran kauan sitten, etten osaa mitään, enkä muista siitä puolesta mitn. SDMF |
Joees 06.04.2005 22:15:03 | |
---|
Mä en ole huomannut moista? Ainakaan pahemmissa(lue: haittaavissa) määrin. Mulla on telkka siinä noin parin metrin päässä ja aika usein auki. Häiritsemään rupeaa kun menee aikalailla ihan viereen soittamaan. Groooove is in heart! |
Uteliaisuudesta kysyn, onko olemassa näyttöä mikä ei aiheuttaisi hurinaa kitaran mikeissä ? Mites nuo TFT näytöt ? Näyttöä ei voi pitää soittaessa päällä kun tulee hurinaa. Single coileilla siis. |
Jucciz 06.04.2005 22:32:39 | |
---|
Uteliaisuudesta kysyn, onko olemassa näyttöä mikä ei aiheuttaisi hurinaa kitaran mikeissä ? Mites nuo TFT näytöt ? Näyttöä ei voi pitää soittaessa päällä kun tulee hurinaa. Single coileilla siis. Eihän kitaramikit TFT-näytöistä mitään häiriötä ota kun ei ole kuvaputkea eikä siis jättimäistä magneettia. Putkinäyttöjen kanssa tilanne on ihan toinen. :( |
Minushuman 07.04.2005 04:57:29 | |
---|
Ei oo tft:tä eikä voi kokeilla. Mutta jostain magneetti kentästä sen luulisi johtuvan. Tosin toi häiritsevä hurina on kovin subjektiivinen käsite. SDMF |
PIM 07.04.2005 09:25:44 | |
---|
Ei se magneettikenttä ninkään häiritse kuin ne putkesta suihkivat elektronit. Jos suhinat häiritsee niin ainoa varma lääke siihen on Variax. On muutenkin aikas pätevä laite kotistudioon. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |