yesmaam 03.04.2003 11:57:05 | |
---|
|
lindo 03.04.2003 12:23:13 | |
---|
Kivat sivut ja joskin amatööriset. I like the band! I don't belive anything, if i don't see it first |
noir 03.04.2003 12:50:59 | |
---|
Sivujen toteutus, etenkin väripuolella, tökkii pimeyttä rakastaviin silmiini. Sisältö hyvää, ja musiikki errinomaista! Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
Sivujen toteutus, etenkin väripuolella, tökkii pimeyttä rakastaviin silmiini. Sisältö hyvää, ja musiikki errinomaista! juu vai? hihiii, no ne on noi Happy Rock värit, ei niistä kauheen moni tykkää. Mutta me tykätään. :) Pääasia on kuitenkin että tykkäsit musasta. Kiitos kehuista. |
noir 03.04.2003 14:02:47 | |
---|
Pääasia on kuitenkin että tykkäsit musasta. Kiitos kehuista. Tuli jotkut Zack Ohrenin biisit mieleen, tuollaista reipasta jamittelua ja siihen särökitara, joka noin perinteisesti ei moiseen kuulu. Kolme peukkua. Ette Tampereelle olisi keikkaa vääntämässä? Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
yesmaam 03.04.2003 14:14:18 | |
---|
Tuli jotkut Zack Ohrenin biisit mieleen, tuollaista reipasta jamittelua ja siihen särökitara, joka noin perinteisesti ei moiseen kuulu. Kolme peukkua. Ette Tampereelle olisi keikkaa vääntämässä? Zack Ohrenin ??? Kuka/Mikä sellanen on? En oo koskaan kuullukkaan... Ai Tampereelle...hmmm, voitais ehkä jossain vaiheessa tulla jos saa järkättyy. Tunnetaa sellanen bändi ku Lek, se vaikutta siellä Treella, tunnetko poikia/tyttöä? www.lekmusik.cjb.net tai jotai... |
noir 03.04.2003 14:34:27 | |
---|
Zack Ohren on Amerikkalainen muusikonplanttu. Varsinaisiin levyihin en ole tutustunut, modeja on kokoelman verran itselläkin. Tuollaista aika raskasta, löytyy sitten tuollaista funk/metal yhdistelmääkin. Tuosta Lek-yhtyeestä olin jotain ennestään kuullut, mutten ketään tunne. Tuollaista ruotsinlaivamusaa, eikä siis sanoitusten takia. Oli tuo teidän näytebiisi silti parree, joo. Mutta heittäkää ihmeessä joku kesäkeikka, ainakin minä olisin tulossa ;) Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
yesmaam 03.04.2003 18:01:01 (muokattu 03.04.2003 21:06:51) | |
---|
Zack Ohren on Amerikkalainen muusikonplanttu. Varsinaisiin levyihin en ole tutustunut, modeja on kokoelman verran itselläkin. Tuollaista aika raskasta, löytyy sitten tuollaista funk/metal yhdistelmääkin. Tuosta Lek-yhtyeestä olin jotain ennestään kuullut, mutten ketään tunne. Tuollaista ruotsinlaivamusaa, eikä siis sanoitusten takia. Oli tuo teidän näytebiisi silti parree, joo. Mutta heittäkää ihmeessä joku kesäkeikka, ainakin minä olisin tulossa ;) Jaaha jaaha pitänee tutustua ukkoon. Keikkaloita ois kiva tehdä kun saa taas rumpali asian kuntoon. Niin ja käy kuuntelemas toi Geek biisi, sitä ei oo muualla kun tuolla http://muusikoiden.net/keskustelu/p … mp;t=25220&o=0&x=37a408b629 tai no on se tuolla http://kotisivu.mtv3.fi/lotta.lottanen/geek.mp3 :) |