moderndrummer88 06.04.2005 19:18:05 | |
---|
kävin dafryn foorumilla äsken ja siellä oli juttua näistä niin aattelinpa laittaa tänne. brasilialainen merkki halvempi vielä kuin stagg mutta minusta ainakin klippien perusteella mitä kotisivuilla www.orioncymbals.com/ kävin kuuntelemassa niin REVOLUTION PRO, Viziuss-sarjojen krässit mielyttivät korvaa! onkos kellään kokemuksia noista? harmittaa vaan kun taitaa olla totaalisen tuntematon merkki suomessa ja suuressa osassa Eurooppaakin.. tässä ois vielä hinnastot, sieltä alhaalta klikkaatte orion http://www.dickvisser-musicsales.nl/plistkr.htm joku oli splässit tilannu tuolta kaks oli ottanu n.50 tullu maksamaan joku hollantilainen sivusto on tuo mainstream=painstream |
Revolution pro haikat ja thin crashit kuulostivat aika kivoilta, ja hinnat ovat kohdillaan. Mä olen vaan skeptinen siitä että noi on tehty B8 pronssista, sillä mä en oo soittanut yksiäkään B8:sta tehtyjä symbaaleja jotka olisi miellyttänyt korvaa todella paljon. Meitsi on meshissä. |
moderndrummer88 06.04.2005 20:19:14 | |
---|
Revolution pro haikat ja thin crashit kuulostivat aika kivoilta, ja hinnat ovat kohdillaan. Mä olen vaan skeptinen siitä että noi on tehty B8 pronssista, sillä mä en oo soittanut yksiäkään B8:sta tehtyjä symbaaleja jotka olisi miellyttänyt korvaa todella paljon. taontahan pelleissä ratkaisee-vähintäänkin yhtä paljon kuin materiaali, hyvä hinta-laatusuhde minusta noissa kyllä on mainstream=painstream |
asa 07.04.2005 05:24:51 | |
---|
joku oli splässit tilannu tuolta kaks oli ottanu n.50 tullu maksamaan joku hollantilainen sivusto on tuo Ei vaan homman nimi oli, että tilaan jossain vaiheessa kokeeksi, hinnan heitin arviolta. 6" Splah taisi olla 15€ ja 8" 24€, joten aika lähelle 50 menee posteineen. Kunhan nyt saa aikaiseksi ja rahatilanne on parempi. REVOLUTION PRO samplet kicks ass. UP THE IRONS! |
moderndrummer88 07.04.2005 09:20:52 | |
---|
Ei vaan homman nimi oli, että tilaan jossain vaiheessa kokeeksi, hinnan heitin arviolta. 6" Splah taisi olla 15€ ja 8" 24€, joten aika lähelle 50 menee posteineen. Kunhan nyt saa aikaiseksi ja rahatilanne on parempi. REVOLUTION PRO samplet kicks ass. jööh... sain semmosen kuvan että tilasit jo mainstream=painstream |
pehmo 09.04.2005 18:30:13 | |
---|
Tuo Viziuss 13" HH kuulostaa ihunalta. Semmonen tarkka ja hyvin selvä ääni, eikä turhia kolise. Hintakaan ei ole paha. Toinen oli tuo Rage Bassin 20" Power ride. Kupu vaan vikisee aika ärsyttävästi. Sitä ei kyllä Hollannista saa. Revolution Pro -sarja oli mulle ehkä hieman liian tummasointinen. Kyllähän tollasia peltejä mielellään jopa vois harkita ostavansa, tosin ei kestävyydestä tiedä. Je dois partir |
swallow 09.04.2005 19:58:07 | |
---|
Miten noita voi hommata sillein helpoiten? Eikä mitään saattanan viisasteluja? Refuse Resist |
dictatorsh*t 09.04.2005 20:07:03 | |
---|
Mua alkoi kummasti kiinnostamaan tollainen Revolution Pro 18" China. Saa nähdä jos sitten joskus. Ja toinen oli Revolution Pro 12" HH. Jees. Hell-o to all of your swinging parts! |
pehmo 10.04.2005 00:46:19 | |
---|
Miten noita voi hommata sillein helpoiten? Mä luulen, että noita ei just helposti ainakaan vielä saa :/ Ryhdyin rokkia soittamaan |
mr_b 10.04.2005 22:33:44 | |
---|
Ohimennen, todella esimerkillinen webbisatti firmalla. Inhoan turhaa flashin käyttöä, mutta tuossa se on käytössä syystä, harkitusti ja hyvin. The man-machine, semi-human being. |
Alpha 10.04.2005 23:04:59 | |
---|
Kysytäämpä tässä samalla noista Drums Onlylla myynnissä olevista PASHA symbaaleista. Eivät ihan halpiksia tunnu olevan. Kellään kokemusta? |
anttitk 11.04.2005 02:18:31 (muokattu 11.04.2005 02:18:52) | |
---|
kysytäämpä tässä samalla noista Drums Onlylla myynnissä olevista PASHA symbaaleista. Eivät ihan halpiksia tunnu olevan. Kellään kokemusta? o/ *nostaa käpälän pystyyn* Tosin kokemus rajottuukin sitten 10"rock splashiin. Turkkilaista taontaahan nuo ovat. Puolitoista vuotta ollut nyt soitossa, tyytyväinen olen ollut. Melko musikaalinen lätty, helisevä, kaunissointinen, kirkas. Mielenkiintoa olisi hommata lisää saman sarjan tsympaaleita, mutta kehno on, ettei niitä tosiaan pääse testaamaan jurikaan. Omani ostin tamperelaiselta rumpuharrastajalta. Muiden myynnissä olleitten splashien seasta tämä miellytti korvaa eniten, vaikka nipussa tosiaan oli pirun hyvää turkkilaisrautaa muutenkin. rökk´nröll. |
pehmo 11.04.2005 11:44:41 | |
---|
Lähetin postia tonne Hollannin suuntaan. Nopeasti tulikin vastaus. Englanti ei kyllä kovin kaksisesti taitu. Tuohon viimeiseenkin kysymykseen vastattiin väärin. 1. How can I pay my order?A normal IBAN Bank Transfer 2. How do you deliver products to foreign countries?We send it by DPD transporter sevices. 3. How much is the postal fee?(Ne näkee http://www.dpd.net/index.php?id=1&language_id=1) 4. How do I handle with returning/warranty of the product(s)?Warranty is one year but we had so far never warrany problems with the cymbals. Ryhdyin rokkia soittamaan |
anzelmosm 11.04.2005 14:25:01 | |
---|
Kysytäämpä tässä samalla noista Drums Onlylla myynnissä olevista PASHA symbaaleista. Eivät ihan halpiksia tunnu olevan. Kellään kokemusta? Itellä oli aikoinaan tuollanen pashan 17" medium crash tjsp. Oli ihan ok verme.. Vaikka ite en oo mikään hirviä "tummien" synpäälien ystävä. Mutta se sitte otti ja halkes sieltä keskeltä ei mitään ei siis reunasta eikä rööristä vaan keskeltä kolmeen eri suuntaan niin se lähti sitten takasi. Uus tuli tilalle niin oli sellanen kolo reunassa niin ku ois jollaki kirveellä vähä nätisti napsastu siihen.. no seki lähti takasi ja otin tilalle Meinlin amunin 17" med. Vähän eri tyylinen pelti mutta ainakin oikean merkkinen.. ;) http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
Magetsu 11.04.2005 16:01:01 | |
---|
Kysytäämpä tässä samalla noista Drums Onlylla myynnissä olevista PASHA symbaaleista. Eivät ihan halpiksia tunnu olevan. Kellään kokemusta? Juu tollasilla 14" "traditional" haitsuilla olen soittanut. Aika massiiviset ovat, puoliavoimena hyvä soundi, mutta poljettaessa/kiinni ei oikein tahdo saada sellaista napakkaa soundia. Späng ' Läng |