Ozzman 06.04.2005 16:52:02 | |
---|
...yes...tulihan se sieltä. onneksi on asioita joihin voi luottaa. Ulrich on muuten maailman huonoin rumpali. Slayerin rumpali on kuulemma nopeampi soittamaan tuplabasareilla. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
aku.miettinen 06.04.2005 17:40:07 | |
---|
Slayerin rumpali on kuulemma nopeampi soittamaan tuplabasareilla. Tämä on aina yhtä hauskaa ku metallica-faneja vituttaa, että Ulrichia haukutaan. |
...And Justice For All 06.04.2005 18:04:25 | |
---|
Slayerin rumpali on kuulemma nopeampi soittamaan tuplabasareilla. Lombardoo ja Lerssiä ei voi edes verrata. Hyvä ettei Rockia hyllytetty, hyvää jälkeä saa aikaan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
meitu 06.04.2005 18:15:15 | |
---|
Onko m.netissä muuten ollut ikinä olemassa yhtään Metallica-threadia, joka ei olisi mennyt armottomaksi vittuiluksi ja tappeluksi? Ne jotka soittaa, ne tietää. |
...And Justice For All 06.04.2005 18:16:53 | |
---|
Onko m.netissä muuten ollut ikinä olemassa yhtään Metallica-threadia, joka ei olisi mennyt armottomaksi vittuiluksi ja tappeluksi? Ei varmasti ole eikä tule olemaan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Ozzman 06.04.2005 18:20:02 (muokattu 06.04.2005 18:20:31) | |
---|
Tämä on aina yhtä hauskaa ku metallica-faneja vituttaa, että Ulrichia haukutaan. Ei minua vituta pätkääkään. Sarkasmi on keksitty hyvä mies. Sama juttu kuin joku sanoisi äitini olevan hitaampi laittamaan ruokaa kuin Usko Toivosen. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Ozzman 06.04.2005 18:21:18 | |
---|
Onko m.netissä muuten ollut ikinä olemassa yhtään Metallica-threadia, joka ei olisi mennyt armottomaksi vittuiluksi ja tappeluksi? Naurettavaa pelleilyähän tämä on. Minulle on aivan sama jos joku vihaa Metallicaa oikeen sydämensä pohjasta. Oikeastaan se on aika hauskaa, että joku jaksaa vaivata päätänsä. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
aku.miettinen 06.04.2005 18:27:29 | |
---|
Ei minua vituta pätkääkään. Sarkasmi on keksitty hyvä mies. Sama juttu kuin joku sanoisi äitini olevan hitaampi laittamaan ruokaa kuin Usko Toivosen. EIkö Usko oo sit nopea? |
EIkö Usko oo sit nopea? Keittää se perunat 1 minuutissa ja 24sekunnissa. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Ozzman 06.04.2005 18:32:06 | |
---|
Lombardoo ja Lerssiä ei voi edes verrata. Hyvä ettei Rockia hyllytetty, hyvää jälkeä saa aikaan. Sarkasmia poika, sarkasmia. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
aku.miettinen 06.04.2005 18:40:13 | |
---|
Keittää se perunat 1 minuutissa ja 24sekunnissa. Nakit se teki valmiiks parissa sekunnissa taitaa olla guinnesin ennätyskirjassakin |
Ozzman 06.04.2005 19:11:31 | |
---|
Nakit se teki valmiiks parissa sekunnissa taitaa olla guinnesin ennätyskirjassakin Jotain juttua siitä kyllä oli. On siinä vaan semmonen supermamma. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
...And Justice For All 06.04.2005 19:48:02 | |
---|
Sarkasmia poika, sarkasmia. Kyllä, isä. No kyllä se pop rokki on jees tuottaja, en näe syytä antaa sille monoa. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
aku.miettinen 06.04.2005 20:11:54 | |
---|
Jotain juttua siitä kyllä oli. On siinä vaan semmonen supermamma. Oli siitä ihan iso juttu. Sairas mättäjä se Usko |
Ozzman 06.04.2005 21:35:52 | |
---|
Oli siitä ihan iso juttu. Sairas mättäjä se Usko Mun idoli. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
aku.miettinen 06.04.2005 21:55:46 | |
---|
Mun idoli. Niin minunkin, mahtava ihminen. Vaikka välillä sillä vähän kunto pettää nykyään kyllä se 80-luvulla mätti vielä hyvin, mutta sitten tuli rob cock ja meni huonompaan suuntaan. |
Jormaz 06.04.2005 22:31:07 | |
---|
Niin minunkin, mahtava ihminen. Vaikka välillä sillä vähän kunto pettää nykyään kyllä se 80-luvulla mätti vielä hyvin, mutta sitten tuli rob cock ja meni huonompaan suuntaan. Ihan miten vain mutta se musta levy taisi kruunasi Metallican paikan "maailman isoimpana ja parhaana hevibändinä". Itse bändin mielestä se ei varmaan ole huono asia. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Jackson Dinky 07.04.2005 21:15:39 | |
---|
Metallicahan voisi tuosta saada ihan oikeesti idean antaa kenkää RockilleXDXDXDXDXDXDXDXD XDXDXDDXXDDX Kyllä. "Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees" |
aivokuolio 07.04.2005 22:18:45 | |
---|
Aprillia oli, lässytykseksi meni, lukko ois passeli. mustan huoneen testi. |
Pelsi 07.04.2005 23:00:52 | |
---|
Keittää se perunat 1 minuutissa ja 24sekunnissa. Miten te perunoita keittelette? Perunathan on kiinteää ainetta, eihän ne kiehu, vaan se vesi! Lukkoa joo. Kalamies #3 >-)))> |