|
pehmo 06.04.2005 18:18:02 | |
---|
Ilmeisesti aika perkeleenmoisia äänentappajia, jos toimivat samalla tavallu, kuten normaalit demppirinkelit... Je dois partir |
Simbe 06.04.2005 18:21:51 (muokattu 06.04.2005 18:25:13) | |
---|
Semmonen Pantera Cowboys from hell -lätinä on aika helppo tavoittaa noilla. Todella lyhyt ja läski sointi kalvosta. Bassorummussa oikeastaan melko hyvä demppilaite, mutta hiukan hirvittää se, että sihen kalvon ja rungon väliin tulee muovia. Muuten siis kutakuinkin vastaava kuin Evans Emad. EDIT: Ne siis tulevat kalvon ja reunaviisteen väliin ja se solumuovi jää kalvon ja sen valkoisen muovin väliin alapinnalle. Vinnie Paulilla näkyi olevan setissä yhteen aikaan noi. En ole varma oliko kyseessä trigattu setti tai treenisetti. Jonkun Panteran levyn sisälehdillä se kuva oli. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
JeeVes 06.04.2005 18:24:06 (muokattu 06.04.2005 18:24:33) | |
---|
|
moderndrummer88 06.04.2005 18:39:54 | |
---|
Siis kannattaa mielummin dempata sillä Evans E-ringillä. http://www.thomann.de/thoiw3_evans_e13er15_prodinfo.html Sehän ei tule minnekkään väliin vaan ihan siihen kalvon päälle. ihan suosiolla tuommoset jos haluaa välttämättä tuommosta demppiä käyttää... kyllähän se soinnin tappaa aika nopeasti mieluummin vaikka ihan jesaria sitä pystyy vähän paremmin säätelemään, vois kyllä entisestä basarin etukalvosta käydä lattiatomiin tuommosen käydä askartelemassa... ihan kokeilumielessä siis mainstream=painstream |
Aegis 06.04.2005 22:41:27 | |
---|
Minä olen kyllä jo kaikenlaiset ihmedempparit unohtaa, kun ainakin tomeista saa hyvän soundin oikeanlaisella soitolla, vaikka ne ihan oikeasti virittäisikin soimaan. Ovat paremman tuntuiset soittaakin kun kapula vähän pomppaa. Bassari on kyllä aika lätsy silti, kalvo on viritetty sen verran kireälle että juuri ja juuri rypyt häviää... Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
moderndrummer88 07.04.2005 09:27:34 | |
---|
no kävinpä eilen askartelemassa yksikerrosbasarikalvosta lattiatomariin tuommosen rinkulan ja ihan mukavasti kävi siihen mutta pienempiin tomeihin en uskallakkaan kokeilla kun ääni kuolee liiaksi varmaan mainstream=painstream |
swallow 07.04.2005 10:00:15 | |
---|
no kävinpä eilen askartelemassa yksikerrosbasarikalvosta lattiatomariin tuommosen rinkulan ja ihan mukavasti kävi siihen mutta pienempiin tomeihin en uskallakkaan kokeilla kun ääni kuolee liiaksi varmaan No emmä nyt tiedä siitä kuolemisesta riippuu siitä kuin paksuja kalvoja käytät? Mul on g1 ja käy tosi nätisti! Suosittelen noita Evanssin E-ring:jä Hey Angelfuck We are 138! |
Wiitala 08.04.2005 02:51:58 (muokattu 08.04.2005 02:54:47) | |
---|
Noniin. Itse käytän tuollaista 18" x 10" yksikalvoisessa "kamubasarissani", ja siinä varsinkin äänitettäessä. Ideana on tunkea tuo rumpuun kiinni, ja sitten saa mieltymystensä mukaan vaihdella demppausta pelkästä muovirinkulasta muovin ja vaahtomuovin yhdistelmään. Totta siis on että tuo muovihässäkkä tulee kalvon ja reunaviisteen väliin, ja pelkällä muovilla kalvoon koskee reunaviisteen kohdalla n 1cm kaistale. Sitten "puffi" mukaan, niin rumpu ei kyllä soi enää nimeksikään. Tätä käytän koska tahdon mahdollisimman "kuivan" ja soinnittoman basarisoundin jota on helppo muokata jälkeenpäin sotkematta triggereitä millään tavalla soppaan mukaan. Ymmärrän kyllä miksi näitä ei musiikkikaupoista osteta - ei niillä paljoakaan voi tehdä. Spesiaalitapauksissa ainoastaan. Mutta yhteenvetona se, että voin kuvitella tuon systeemin ainoastaan basariin. Turha tuommoista on tomiin tunkea... Basariinkin vain experimentointitarkoituksissa. Ja mainittakoon että itsellä basarissa on tällä hetkellä hyväksi havaittu valkoinen Remon Powerstroke 3. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
moderndrummer88 08.04.2005 10:15:48 | |
---|
No emmä nyt tiedä siitä kuolemisesta riippuu siitä kuin paksuja kalvoja käytät? Mul on g1 ja käy tosi nätisti! Suosittelen noita Evanssin E-ring:jä no minulla on emperorit eli ne on kaksikerroskalvot niin eipä siihen enää ylimääräisiä demppejä etutomeihin tarvihe, paitsi 12" tomissa on 1x2cm kokoinen roudausteipin pala(joskus se on pienestä kiinni!) mainstream=painstream |
JeeVes 08.04.2005 10:45:27 | |
---|
no minulla on emperorit eli ne on kaksikerroskalvot niin eipä siihen enää ylimääräisiä demppejä etutomeihin tarvihe, paitsi 12" tomissa on 1x2cm kokoinen roudausteipin pala(joskus se on pienestä kiinni!) Mulla on emperorit kanssa, mutta ne on coatedit. Mä tykkään pitää kalvoja kireällä, mutta tahdon saada sellaisen päässäni soivan saundin niistä. Ilman demmppiä se ei onnistu ja olen kyllä tulossa nyt siihen tulokseen, että hankin nuo Evans E-ringit mun 12", 13" ja 16" tomeihin. Samalla voisi tilata Thomanilta uuden basarin kalvonkin, vois vaikka ostaa tuo Wiitalan suositteleman Powerstroke 3 valkoisena. |